To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Jak wino...

Hugo - 10-07-2011, 13:08

sveno napisał/a:
Hugo a Ty masz u siebie HC?
Nie mam, ale do mil bym się chyba nie przyzwyczaił. W dodatku w ogóle nie masz skali w km.
mkm - 10-07-2011, 13:25

Hugo, w Japonii liczniki skaluje się w kilometrach, a nie w milach :wink:
sveno - 10-07-2011, 13:47

Hugo napisał/a:
W dodatku w ogóle nie masz skali w km.
że co? A co jest na tarczy prędkościomierza napisane jak nie km/h? Wersje vr4 miały ogranicznik prędkości do 180km/h i dlatego zegary są do tylu wyskalowane :) ciekawe co bedzie jak będę chciał pojechać trochę szybciej? Nie mówię, że w Polsce, bo nie wolno, ale na niemieckim autobanie :)
Juiceman - 10-07-2011, 13:53

Nic, wskazówka wyjdzie Ci parę mm po za 180 i tyle
sveno - 10-07-2011, 13:57

Juiceman napisał/a:
Nic, wskazówka wyjdzie Ci parę mm po za 180 i tyle
i już tylko Bóg i ewentualnie GPS wie jak szybko Galancior przemieszcza Twoje 4 literki po autostradzie :)

Dzięki za odpowiedź :)

Hugo ja dopiero za 2 miesiące będę wszystko wiedział o tych zegarach, a puki co Twoje wątpliwości może rozwiać Juiceman bo ma identyczne zegary z VR4 :) Nawiasem mówiąc piękne są:



Dżus masz jakiś filmik prezentujący je w akcji? :)

Juiceman - 10-07-2011, 14:03

nie bardzo :wink:
Anonymous - 10-07-2011, 17:19

sveno napisał/a:
ciekawe co bedzie jak będę chciał pojechać trochę szybciej? Nie mówię, że w Polsce, bo nie wolno, ale na niemieckim autobanie :)


Cytat:

Nic, wskazówka wyjdzie Ci parę mm po za 180 i tyle


a ja słyszałem o przypadku że wskazówka zawiesiła się w pozycji poza 180 i już zegary się nie nadawały... chyba nawet ktoś z forum...

Juiceman - 10-07-2011, 18:06

Ciekawe, nie słyszałem o takim przypadku... możesz powiedzieć komu to się stało?
Anonymous - 10-07-2011, 18:30

Juiceman, gdybym pamiętam to bym napisał, a napisałem że słyszałem i że chyba komuś z forum.

jak sveno osiągnie na niemieckiej autostradzie taką prędkość to będziemy wiedzieli, no chyba że Ty już osiągałeś i wszystko działa ok.

sveno - 10-07-2011, 19:57

Z tego co wiem to jeszcze kolega Trawkins ma takie zegary w cywilnej wersji, chyba że ktoś ujeżdżający VR4?
Juiceman - 10-07-2011, 19:59

Derpin napisał/a:

jak sveno osiągnie na niemieckiej autostradzie taką prędkość to będziemy wiedzieli, no chyba że Ty już osiągałeś i wszystko działa ok.


Tak wszystko działa :wink:

Tomek - 10-07-2011, 20:04

sveno napisał/a:
mój plan zakłada, że diody od tiptronica dalej będą spełniały swoje funkcje, tzn będą pokazywały aktualnie zapięty bieg lub brak biegu (N) a zaciągnięty ręczny dodatkowo będzie sygnalizowany przez P :) a ponadto paski od AYC będą pokazywały poziom gazu w butli :)


świetny plan - ma to sens

czasem żałuje, że nie kupiłem prelifta, miałbym wiele rzeczy do roboty, upgrade'u
a tak - to nudą wieje

sveno - 10-07-2011, 20:18

tomek84 napisał/a:
czasem żałuje, że nie kupiłem prelifta, miałbym wiele rzeczy do roboty, upgrade'u
uwierz, taniej wyszłoby kupić wersje do jakiej dążę w Rekińczyku czyli Avance 99' może być czarny, bananowa skóra, spojler na klapie, ale fakt, ze tak przynajmniej nie jest nudno i będzie dużo satysfakcji z upgrade'u no i można zrobić coś oryginalnego jak wyświetlacz biegów w manualu :P Wiem, że to ani przydatne, ani ciekawe, ale jest wyzwanie, jest zabawa 8) Chociaż przerobiony AYC będzie użyteczny, bo nie będę kręcił głową w poszukiwaniu przełącznika od gazu :)
sveno - 10-07-2011, 22:30

dowód na to, że te zegary da się przekręcić poza skale :)

Ktoś mi powie co oryginalnie sygnalizują te kontrolki od AYC? (wiem ze to aktywny tylny dyfer ale po co mu 3 diody?)

A te HC mają dwa wyświetlacze przebiegu :shock: wersja GDI??

robertdg - 10-07-2011, 22:47

sveno napisał/a:
A te HC mają dwa wyświetlacze przebiegu :shock: wersja GDI??
Nigdy takich nie było, to przeróbka - zresztą jest napisane :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group