Nasze Miśki - Gal Anonim SE 2.5 by bbandi 
						
												 Owczar - 30-09-2024, 23:03
  ale to nie znaczy, ze nie można zlać ich woskiem. U siebie dałem 750 do profili i na zewnątrz.
												 alinanowak735 - 01-10-2024, 16:15
  Jakie środki polecacie do zabezpieczenia elementów podwozia oraz podłogi od spodu? Czy martwić się rdzą nalotową na elementach zawieszenia?
												 Hugo - 02-10-2024, 17:37
  alinanowak735, na podwozie Noxudol 1600, a w profile zamknięte wosk Noxudol 750. Nalotem korozji na elementach zawieszenia nie musisz się przejmować.
												 sampler - 02-10-2024, 18:09
  W progi poleciłbym raczej Noxudol 700. Ma lepsze właściwości antykorozyjne.
												 alinanowak735 - 03-10-2024, 08:02
  A jakiś odrdzewiacz na blache aby posmarować elementy zawieszania i podłoge?
												 sampler - 04-10-2024, 06:48
  Na zawieszenie po oczyszczeniu polrust. Na blachę jednak proponuję dokładne czyszczenie mechaniczne, następnie podkład epoksydowy i dopiero konserwacja.
												 alinanowak735 - 04-10-2024, 18:37
  Szczerze myślałam, że wystarczy oczyścić posmarować odrdzewiaczem   . później sprayem podkład. Spróbuje sama może mi się uda zrobić to porządnie.
												 bbandi - 11-05-2025, 19:54
  Wymienione przewody hamulcowe tył ze ściąganiem baku - 1160zł
 
 
Coś się dzieje z klimą - działa mi klima przez dłuższy czas i nagle ciepłe powietrze zaczyna lecieć, wył/wł klime i dalej jest klima i po jakimś czasie ciepłe powietrze - dodam że jak wcześniej był zwykły tryb oraz eco, to teraz jakby obydwa mają tryb eco - restart akumulatora zrobić da to coś?
 
Ewentualnie może siada ten przepływomierz czy jak to się zwie, jest on w schowku pasażera, takie coś z "żeberkami" już raz wymieniałem :\
												 Krzyzak - 11-05-2025, 20:46
  Zapewne masz nieszczelność i zbyt małą ilość czynnika.
												 bbandi - 12-05-2025, 09:18
  Dziwne bo nabijałem klimę w lipcu tamtego roku i ten gość co to robił też sprawdzał szczelność i mówił że ok, chyba że mnie na czynniku zrobił ...
												 Bizi78 - 12-05-2025, 09:46
  Szczelność należy sprawdzić przez powiedzmy cała noc, bo jak jest mała nieszczelność to tego nie wykryje podczas paru minut przed ponownym nabiciem. 
 
Warto wziąć lampę UV i przeszukać instalację po kolei, oczywiście jeśli podczas napełniania był dodawany kontrast    .
												 Krzyzak - 12-05-2025, 11:09
 
  	  | bbandi napisał/a: | 	 		  |  nabijałem klimę w lipcu tamtego roku | 	  tak sam z siebie? - bo jak trzeba uzupełniać czynnik, to gdzieś ucieka
												 bbandi - 12-05-2025, 12:33
  No dziwne bo przy moim stylu jazdy to ja miałem wcześniej klimę ponad 2 lata, a tam wchodzi chyba 600gram czynnika co gość sam byl zdziwiony że aż tyle   , no nic trzeba będzie gdzieś podjechać sam raczej tego nie sprawdzę.
 
Rozumiem że lepiej teraz klimy nie używać jak mam ten tryb awaryjny bo może się coś popsuć?
												 Krzyzak - 13-05-2025, 05:54
  Nie, jak ciśnienie spadnie to się sprężarka nie włączy i tyle (jeśli czujnik ciśnienia działa). A jak będzie go mało, to będzie zamarzał i będziesz miał efekt jak wyżej. Najczęściej zamarza tam, gdzie się zamienia z cieczy w gaz, czyli na zaworze rozprężnym - nie pamiętam już czy tam jest sterowanie elektroniczne, czy kapilara i zawór przeponowy, raczej to drugie.
												 Hugo - 13-05-2025, 07:05
  Do układu klimatyzacji w Galancie EA wchodzi 690-700g czynnika, katalogi różnie podają.
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |