Nasze Miśki - Lancer Evo IV
madź - 17-05-2015, 23:52
robertdg napisał/a: | Zejdźcie na ziemie i troche dystansu |
To już nawet była właścicielka Galanta nie może na jego temat zażartować
robertdg - 17-05-2015, 23:58
Seiji napisał/a: | nie spinaj się | Nie ma takiej sytuacji, poprostu uważam, że Seiji napisał/a: | lancer jak i gto a nawet colt nie są najbardziej lubianymi modelami na mitsumaniakach | nie jest to prawda, faktem jest, że fanatycy sa wszędzie a sytuacje w których wyrażana jest niechęc do uzytkowników innych misków czy aut to już naprawdę promil
Seiji - 24-05-2015, 11:21
mkm - 24-05-2015, 16:22
Foć go jak najczęściej, bo jest piękny
Seiji, w tak dobpracowanej sztuce tylne drzwi do poprawki obowiązkowo.
Seiji - 24-05-2015, 21:49
wiem, naklejka jest krzywo :/
co śmieszne jest oryginalna a drzwi nie wyglądają na zdejmowane
Seiji - 16-08-2015, 13:24
żeby nie było, że nic się nie dzieje, wpadły takie oto gumeczki do wahaczy z tyłu
Seiji - 01-09-2015, 11:53
https://www.youtube.com/watch?v=UYuM0SftUCg
krzychu - 01-09-2015, 12:04
Gratuluję wytrwałości i płaczę nad efektem tej wolności obywatelskiej.
fj_mike - 01-09-2015, 12:41
Seiji, gratuluję
W końcu się dało.
arturj123 - 01-09-2015, 14:12
Możesz przybliżyć jakie koszty ubezpieczenia?
Seiji - 01-09-2015, 14:18
arturj123 napisał/a: | Możesz przybliżyć jakie koszty ubezpieczenia? |
530pln / rok
Hugo - 01-09-2015, 14:30
Nareszcie. Tego szampana trzeba było na auto wylać. Teraz pytanie za 100 pkt: jaki masz VIN w tym Lancerze, japoński, czyli 8 cyfrowy czy normalny 17 cyfrowy? I jaki koszt rejestracji, taki jak auta z kierownicą po lewej stronie?
Seiji - 01-09-2015, 14:50
Hugo napisał/a: | Nareszcie. Tego szampana trzeba było na auto wylać. Teraz pytanie za 100 pkt: jaki masz VIN w tym Lancerze, japoński, czyli 8 cyfrowy czy normalny 17 cyfrowy? I jaki koszt rejestracji, taki jak auta z kierownicą po lewej stronie? |
VIN japoński, 11 znakowy
generalnie to samo zarejestrowanie jak przy każdym aucie sprowadzonym, tutaj akurat doszło jeszcze odstępstwo od warunków technicznych i dwa przeglądy zamiast jednego
oczywiście + lampy EU i przeciwmgielne EU
napiszę jak u mnie to wyglądało może,
- opłata akcyzy
- tłumaczenie dowodu
- przystosowanie auta do poruszania się po drogach (światła)
<tutaj przez długo nie dało się zarejestrować>
- pierwszy niezdany przegląd - krótki vin
- pismo do ministerstwa w sprawie odstępstwa
- opłacenie złomowania
- drugi przegląd z odstępstwem od warunków technicznych
- opłaty rejestracyjne i rejestracja
brzmi prosto w miarę, ale na SKP byłem 7 razy, w urzędzie ds rejestracji pojazdów 5 razy (zawsze widzieli jakiś problem z czymś) i po przeszło 2 tygodniach od pierwszego przeglądu (i przeszło 3 latach od kupienia i opłacenia akcyzy) auto było już zarejestrowane
dla SKP do tego musiałem skołować odpis od świadectwa homologacji pojazdu bo na tabliczce pod maską nie ma żadnych danych
robertdg - 01-09-2015, 19:03
Szampana sie tłucze na karoserii aby się dobrze taczka sprawowała, tak wygląda prawdziwy chrzeszt
Hugo - 01-09-2015, 19:37
No to fajnie
|
|
|