To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - TurboBurbo

Fragu - 02-08-2017, 14:00

Pewnie jakbym miał więcej niż 100km do domu to już bym nie było czym dojechać :P
Hugo - 02-08-2017, 18:39

Nic się nie stanie, bo pianka wypełni otwór i wyjdzie na wierzch :D
Fragu - 04-08-2017, 21:54

Przegląd gazowy po 10 tys zaliczony.
Trzeba zmienic stacje - filtry po tankowaniu na shell baardzo zanieczyszczone. Co ciekawe, majstry pokazali mi wymienione filtry klienta przede mna, tankowal tylko na Carrefour - wygladaly jak nowe :shock:

Krzyzak - 05-08-2017, 22:05

Heh - no ja tankuję gaz gdzie popadnie - najczęściej Lotos, Orlen, ostatnio Aral i Shell w Niemczech, także lokalna mała stacyjka LPG i filtry w kombi zawsze czyste (2x zmieniane dopiero). Za to w parchu zmieniałem z 4x i zawsze były brudne a ten od ciekłej jakiś taki zniszczony dodatkowo.
Różnicy w stacjach nie miałem a jedynie w tym, że w parchu była miedź 6mm a w Galancie wąż Faro 8mm. Być może to kwestia zbiornika albo wielozaworu bo miałem na nim jeszcze jeden filtr.

Fragu - 03-09-2017, 17:29

Update:

4050 kilometrów przejechane, 4,5 osoby, przy średnim spalaniu ok 13,5 l/100 LPG

Kilka wniosków:
- zaskakująco wygodne fotele(!)
- przy temperaturach ~40 stopni Outek puchnie i wyraźnie ubywa mocy
- średnica zawracania przeszkadza
- w kabinie jest wystarczająco przestronnie
- skrzynia biegów jest zbyt krótka = natarczywy dźwięk silnika przy prędkościach autostradowych (spory minus)
- przy nieco niższych temperaturach mocy nie brakowało - a byliśmy mocno załadowani
- hamulce przeżyły i mają się bardzo dobrze (!)
- brak usterek (jedynie wypite ok 1,75l oleju - co jak na warunki jazdy uważam za akceptowalne)

I kilka fotek:




Owczar - 03-09-2017, 17:39

Ładnie się prezentuje. :)

Gdzie tym razem wybyles? Jaki jest bagażnik? Pakujesz do wysokości foteli czy masz kratkę?

Fragu - 03-09-2017, 17:50

Dzięki :wink:

Środkowa i południowa część Chorwacji, a także Zagrzeb.

Bagażnik generalnie szału nie robi, załadowany był po zagłówki no i box jak widać.
Kratki nie mam, a by się przydała przy takich wyjazdach.
Dodam, że nie brałem zapasu tylko zestaw z kompresorem.

turek61 - 03-09-2017, 18:07

PIĘKNY SAMOCHÓD.... piękne zdjęcia.
Pozdrawiam i życzę bezawaryjności.
Co do głośności wewnątrz na autostradzie to masz rację ale gdydyś miał jeszcze taki tłumik jak ja to pewnie nie zdecydowałbyś się na ten wyjazd :wink:
Ja włączałem głośniej muzykę i jakoś przetrwałem.

Bzyk_R1 - 03-09-2017, 18:55

Foto bajka Łukasz! Chyba sobie na tapetę ustawie :-D co do temperatury też to zauważyłem. W dolocie robi się 60-70 stopni i lipa auto słabnie. FMIC Panie!
Fragu - 04-09-2017, 11:05

turek61, dzięki :oops:

Bzyk_R1, oj przydał by się większy ICek w zderzak - pomyślę o tym :wink:

Bzyk_R1 - 04-09-2017, 13:55

Fragu, "naganiacz" powietrza ten pod zderzakiem plastikowy ma wymiary 820x140mm. Natomiast pas przeni ma szerokości 1020mm. To tak orientacyjnie jaki można wymiarowo piecyk tam wsadzić. Dlugi i wąski zrobi robotę ale bardziej rozwojowe sa te od Evo. Z tym że tam juz musimy wycinac trochę pas przedni. Problem jest też z ciepłą stroną bo strasznie mało miejsca przy podłużnicy. Zimna wejdzie lekko nawet pod fabrycznym dolotem. Fmic.pl zgodzili się na podjazd do nich i budowę z gotowych elementów tylko kiedy ja znajdę czas... :roll:
W@sio - 04-09-2017, 14:02

Bzyk_R1 napisał/a:
Z tym że tam juz musimy wycinac trochę pas przedni
oj Krzysiu, nie wycinasz pasa przedniego, ale wzmocnienie czołowe zderzaka. Pas przedni jako taki pozostaje nietknięty :)

Dużym minusem u nas jest to, że wyjście z zimnej strony turbiny jest w górę, a nie w dół, zaś obrócić zimnej strony turbiny nie ma bardzo jak ze względu na przewody olejowe i uchwyt "gruszki" WG. Trza by szukać zimnej strony z EVO i robić hybrydę żeby to obejść.

Co do reszty orurowania - da się to poskładać na fabrycznych elementach z EVO, ale co się człowiek przy tym naklnie to jego :D Mnie sie udało to i innym się powinno udać :)

Bzyk_R1 - 04-09-2017, 14:18

W@sio, wiesz że to miałem na myśli;-) ja sceptycznie podchodzę do tych łączników silikonowych a właściwie kolanek. Ale będąc na miejscu można zrobić spis "klocków" potrzebnych do działania.
Fragu - 06-09-2017, 13:30

Chyba jednak wyjazd odbił się na Outku - mam lekki luz w układzie kierowniczym - jakby na maglownicy.
Czy jest "u nas" możliwość kasowania luzu jakąś śrubą regulacyjną? Ewentualnie czy magiel w każdej wersji outka jest identyczny?

:wink:

Hugo - 06-09-2017, 13:35

Fragu, raczej końcówka drążka lub drążek kierowniczy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group