To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galancer Evilution i Satarion oraz czarne GTO TT MK3

m6riano - 08-08-2012, 18:29

chyba jedyny w Warszawie:

Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro

rosomak1983 - 08-08-2012, 18:52

to ten ze Szczecina co ostatnio stał na allegro.
m6riano - 08-08-2012, 19:17

ZPL to chyba Police...;-)znaczy sie policyjny Starion....;-)
Rafal_Szczecin - 09-08-2012, 08:39

m6riano napisał/a:
ZPL to chyba Police


Police lub Mierzyn . tak jak pisze Rosomak, auto latalo po szczecinie, i tu tez bylo sprzedawane.

mystek - 09-08-2012, 12:31

no to musicie wrzucić mu teraz za wycieraczkę wizytówkę, nie można go tak zostawić :)
m6riano - 09-08-2012, 18:27

mystek napisał/a:
no to musicie wrzucić mu teraz za wycieraczkę wizytówkę, nie można go tak zostawić :)

Jak tylko będe tamtędy przejeżdżał to nie omieszkam..
ps. ja ostatnio dośc dużo wizytek wrzucam, praktycznie każdemu napotkanemu miśkowi..już ponad 100 poszło..;-)

TommiCrazy - 12-08-2012, 17:34

na zlot mu wizytowke dac :)


czy ktos ma pojecie czy to mozna jakos naprawic, mam taka maske w wersji z wlotem ale jest mocno skorodowana, czy jest sens to jakimis metodami naprawic? chetnie oddam to gdzies w krakowie do regeneracji


Hubeeert - 12-08-2012, 17:41

TommiCrazy wszystko można naprawić. To tylko kwestia pieniędzy.
Szukaj firm specjalizujących się w renowacji zabytków samochodowych.

Matejko - 12-08-2012, 19:48

wypiaskowac, wyspawac, dosztukowac, pomalowac, zamontowac :)
Hubeeert - 12-08-2012, 20:15

Matejko napisał/a:
wyspawac
Lepiej byłoby tego nie spawać tylko mosiądzować jeżeli ma nie rdzewieć to raz a dwa, że piaskowanie dużych płaskich powierzchni je odkształca i wtedy już nic nie da się zrobić...
roch_27 - 12-08-2012, 23:18

Hubeeert napisał/a:
Lepiej byłoby tego nie spawać tylko mosiądzować
a ja jestem za cynowaniem ;)
sveno - 12-08-2012, 23:57

TommiCrazy, każdy warsztat blacharsko-lakierniczy powinien podjąć się takiej naprawy, wygląda to jak wstawianie reperaturek w nadkola: wycinasz zgnite miejsca, wspawujesz nowe (szukaj warsztatu gdzie robią to TIGiem) potem szlifowanie na gładko i malowanie.
Zielu - 13-08-2012, 01:29

Oczywiście że spawanie łatek, migomatem, albo tigiem nie ma w sumie różnicy i tak potem na wygładzenie daje się cynę...

Piaskowanie, szkiełkowanie nawet takich dużych powierzchni jest mozliwe, trzeba to tylko robić umiejętnie.

Jak bardzo chcesz, możesz to potem nawet oddać do ocynkowania galwanicznego, jeśli by nie było zamkniętych profili...w innym przypadku trzeba rozwiercać zgrzewy. W tym wypadku sądzę że i tak trzeba by rozwiercić, gdyż maskę wpiernicza od wewnątrz profilu. Stąd te bomble i dziury. Ale to hardcore' owa wersja i mało kto ma wgl. pojęcie że tak można zrobić i to robi.

Potem oczywiście podkład epoxydowy, lakier blabla.. :wink:

rosomak1983 - 13-08-2012, 02:16

Albo zrobic odlew z laminatu i wtedy nie dosc ze nie zardzewieje nigdy to jeszcze lzejsze bedzie :P
Zielu - 13-08-2012, 02:29

Albo i tak...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group