[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Fragu - 04-08-2016, 12:59
milo, zdaje się, że w dieslach nawet po lifcie były te małe hamulce...
Jeśli masz taki rozstaw to kup sobie zaciski od carismy poliftowej i zakładaj tarcze 281mm.
Krzyzak - 04-08-2016, 13:09
Fragu napisał/a: | Jeśli masz taki rozstaw to kup sobie zaciski od carismy poliftowej | nie pasuje - wszystkie miały rozstaw na jarzmo 130mm
milo - 04-08-2016, 17:50
Fragu napisał/a: | zdaje się, że w dieslach nawet po lifcie były te małe hamulce. |
To dlaczego zwrotnica ma duży rozstaw tzn 160 a nie 130 ?
Jakie były tarcze- wielkość przy rozstawie zwrotnicy 160 nie wspominam diesla tylko pozostałe wersje
Fragu napisał/a: | Jeśli masz taki rozstaw to kup sobie zaciski od carismy poliftowej i zakładaj tarcze 281mm. |
Mam cały zestaw pod 130 mm tylko u mnie jest 160
Hugo - 04-08-2016, 20:07
Diesle miały przez cały okres produkcji tarcze 256/24 mm. Widocznie zwrotnice zmieniono na poliftowe, a hamulce nie. Do zwrotnic o rozstawie 158 mm były po I lifcie tarcze 276/24 mm, a po II lifcie 276/26 mm.
milo - 04-08-2016, 20:48
Hugo napisał/a: | Widocznie zwrotnice zmieniono na poliftowe, a hamulce nie. |
To zacisk pasuje na tarcze 256 i 276 ?
Hugo napisał/a: | Do zwrotnic o rozstawie 158 mm były po I lifcie tarcze 276/24 mm, a po II lifcie 276/26 mm. |
Teraz jakie zaciski do tarcz 276 ? czy jest sens jakie najlepsze rozwiązanie
Czy lepiej zmienić zwrotnice bo mam cały zestaw od carismy nowe tarcze klocki zaciski na 130
Hugo - 04-08-2016, 21:54
milo napisał/a: | To zacisk pasuje na tarcze 256 i 276 ? | Nie. Zacisk z jarzmem od tarcz 256 mm nie wejdzie na tarczę 276 mm. milo napisał/a: | czy jest sens jakie najlepsze rozwiązanie | Jak już chcesz koniecznie zaciski z Galanta to bez rzeźby najlepsze są jednotłoczkowe po II lifcie. Najlepsze jednak będą tarcze i zaciski przednie dwutłoczkowe (294/24 mm) i tylne (282/20 wentylowane) od VR-4 lub Space Wagona z lat 1998-2003. milo napisał/a: | Teraz jakie zaciski do tarcz 276 ? czy jest sens jakie najlepsze rozwiązanie | Dwutłoczkowe albo jednotłoczkowe po II lifcie. milo napisał/a: | mam cały zestaw od carismy nowe tarcze klocki zaciski na 130 | To będzie lepsze od zacisków jednotłoczkowych po II lifcie, ale gorsze od hamulców z VR-4/Space Wagona.
milo - 04-08-2016, 22:26
Hugo napisał/a: | Najlepsze jednak będą tarcze i zaciski przednie dwutłoczkowe (294/24 mm) i tylne (282/20 wentylowane) od VR-4 lub Space Wagona z lat 1998-2003. |
Felga 15 bedzie problem ?
Fragu - 05-08-2016, 06:58
Pod tarcze 281mm z Carismy felga 15" podejdzie Ja bym sugerował zmienić zwortnice i zakłądać to co masz.
Hugo - 05-08-2016, 07:34
Do hamulców z VR-4/Space Wagona minimalny rozmiar felgi to 16 cali.
milo - 05-08-2016, 07:37
Fragu napisał/a: | Ja bym sugerował zmienić zwortnice i zakłądać to co masz. |
W carismie wydaje sie byc mały zacisk - tłoczek w porównaniu to co mam
Hugo napisał/a: | od VR-4 lub Space Wagona z lat 1998-2003. |
Ale tarcze na 5 śrub i pewnie nie wejdą felgi 15
Fragu - 05-08-2016, 08:19
Tarcza 281mm (Carisma polift!), zacisk zbliżony rozmiarem do zacisku jednotłoczkowego z Galanta po II lifcie. Zestaw lucasa. Ogólnie lepszy wybór niż standard Akebono.
Vr4 jak pisze Hugo to już felga 16", zmiana piast na 5 śrub lub nawiercenie tarcz na 4x114,3.
Hugo - 05-08-2016, 15:11
Tarcze, tak jak pisze Fragu, można nawiercić na rozstaw 4x114,3 u kumatego majstra i jak wyżej pisałem felgi min. 16 cali.
milo - 05-08-2016, 15:43
Fragu napisał/a: | Tarcza 281mm (Carisma polift!), zacisk zbliżony rozmiarem do zacisku jednotłoczkowego z Galanta po II lifcie. |
To przy obecnym co mam to naprawde jest mikry z carismy
Hugo napisał/a: | od VR-4 lub Space Wagona z lat 1998-2003. |
Przypadkiem outlander nie ma takich samych zacisków
Fragu - 05-08-2016, 18:56
Tak, outek ma takie same, ale na rozstaw 129mm
milo - 06-08-2016, 07:41
Hugo napisał/a: | Dwutłoczkowe albo jednotłoczkowe po II lifcie. |
Jak rozpoznać które bo nie podaja wymiarów sugerowany link
|
|
|