To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej

sylwester.kolan - 11-02-2019, 19:15

mowisz ze pomogla zmiana oleju

pytanko robiles plukanke przed zmiana ??

na efm 5w-40

vrangsinn - 11-02-2019, 19:58

tak płukanke LM, zszedłem z oleju Valvoline synpower 5w40, od 2 miechów w cały proces ulepszenia/kultury pracy silnika doszla benzyna tylko 98 oktanowa i jest rewelacja (miesięczne oszczędności na 1200km az 11zl^^) co nie zmienia faktu ze leje 98 i mozna powiedziec i tak jestem na lekki +, w skali roku mam dzięki temu 1 wymiane oleju gratis (wszystko konsultowałem z adminem zmienolej.pl właśnie)

PS
mam tylko benzyne bez gazu

sylwester.kolan - 12-02-2019, 17:33

Witam ponownie

czy te filtry tutaj https://efiltry.pl/pl/checkout/cart/

beda pasowac do gala 2.5 v6 2000rok 160km

warte sa zakupu czy polecacie cos innego

Ajron - 13-02-2019, 02:28

Po pierwsze: umieściłeś link do swojego koszyka, niczego nie sprawdzimy.
Po drugie: filtry nie są jakieś drogie, można dostać oryginał Mitsubishi (MD322508, przynajmniej do 2.5 V6).

sylwester.kolan - 13-02-2019, 03:18

to moze tak wysle bedzie lepiej

LX 929 Knecht Filtr Powietrza

KL 749 Knecht Filtr Paliwa

W 610/3 MANN-FILTER FILTR OLEJU FIAT

Hugo - 13-02-2019, 08:40

sylwester.kolan, będą OK.
JayChyl - 27-04-2019, 14:36

Ostatnio zalałem Elf Evolution 900 NF 5W40 - cena prawie 2x niższa niż Liqui Moly Synthoil. Nie odczułem żadnej różnicy w pracy silnika - również popychacze tak samo ciche jak na Liqui. Podejrzewam, że na Lotosie Synthetic Plus SAE 5W-40 jest to samo (już tu ktoś temat przerabiał - Krzyżak jak dobrze pamiętam).
-Fenek- - 27-04-2019, 14:55

Olej to sprawa bardzo długoterminowa. Mogą teraz wydawać się podobne, ale jakby wziąć dwa identyczne, identycznie eksploatowane silniki, to jeden mógłby być w gorszym stanie po X latach użytkowania na innym oleju.
Ale to tylko gdybanie, nie da się tak po prostu stwierdzić.

Sessin - 28-04-2019, 10:23

Według mnie wybór oleju do silnika o dużym przebiegu, niewysilonego, bez turbo (a więc do naszych Galantów) i przy mojej technice jazdy - czyli bez butowania - jest prosty. Każdy olej od znanego producenta, kupowany z pewnego źródła spełni swoją rolę. Ważne jest przestrzeganie interwału wymiany oleju i filtra i zachowanie odpowiedniej lepkości. Są oleje, które są dedykowane do silników z dużymi przebiegami (większa ilość środków myjących w składzie, dodatki spulchniające uszczelnienia) i można się o takie pokusić w tym przypadku. Z góry zaznaczam,że choć od lat jeżdżę na takim oleju, nie miałem okazji zweryfikować skuteczności działania tych dodatków, bo silnik nie brał oleju. Ale po każdej wymianie (15000/1rok) olej zlatywał czarny, więc czyścił skutecznie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group