To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

booohal - 07-01-2016, 12:42

A jak mówiłem, że ostatnie posty to zachwalanie przed sprzedażą to się śmiali :mrgreen:

Domyślam się, że pokażesz jak może działać GDI i że nie taki diabeł straszny... :)

sveno - 07-01-2016, 12:49

Coś mi tu śmierdzi, o ile to jest rzeczywiście Carisma, to zapewne z GDI został jej tylko znaczek na tylnej klapie, a pod maską jest coś w stylu 4G63T.
Owczar - 07-01-2016, 13:06

Przecież Bartek pisał że to ma być wóz roboczy. Następca galanta pewnie dopiero na tapecie ;) taki podział ma sens.
Torp12 - 07-01-2016, 13:30

sveno napisał/a:
Coś mi tu śmierdzi, o ile to jest rzeczywiście Carisma, to zapewne z GDI został jej tylko znaczek na tylnej klapie, a pod maską jest coś w stylu 4G63T.


Może Piwor sprzedał swoją z V6?:]

Marcino - 07-01-2016, 13:32

Owczar napisał/a:
Przecież Bartek pisał że to ma być wóz roboczy. Następca galanta pewnie dopiero na tapecie ;) taki podział ma sens.

No ale wół roboczy i jazda na PB..... coś tu nie tak:)

Bartekkita - 07-01-2016, 14:45

Ja bym obstawiał, że Bartek kupił Carisme, w której jest coś do dłubania, bo w Galu już wszystko porobił i nudy. A w międzyczasie sprzeda Gala i bez ciśnienia poszuka Lexa w idealnym stanie.
Tomek - 07-01-2016, 15:32

Marcino napisał/a:
Owczar napisał/a:
Przecież Bartek pisał że to ma być wóz roboczy. Następca galanta pewnie dopiero na tapecie ;) taki podział ma sens.

No ale wół roboczy i jazda na PB..... coś tu nie tak:)


Carismą można i na ON i na LPG.
Poza tym znam tyle wołów roboczych na PB, że to też nie argument.

i9i - 07-01-2016, 17:05

Marcino napisał/a:
No ale wół roboczy i jazda na PB..... coś tu nie tak:)

Jak się robi po "parę kilometrów" kilka razy dziennie to ani inwestycja w LPG, ani katowanie zimnego Diesla nie ma sensu. GDi się szybko zagrzewa, na krótkie trasy jak znalazł :p

MichciuGT - 07-01-2016, 17:58

i9i napisał/a:
Marcino napisał/a:
No ale wół roboczy i jazda na PB..... coś tu nie tak:)

Jak się robi po "parę kilometrów" kilka razy dziennie to ani inwestycja w LPG, ani katowanie zimnego Diesla nie ma sensu. GDi się szybko zagrzewa, na krótkie trasy jak znalazł :p

Szkoda tylko ze GDi na krótkich trasach nie jest oszczędniejszy niż zwykły 1.8 na wielowtrysku.

i9i - 07-01-2016, 18:19

No cóż, te 9 litrów wypije. Chociaż przy Bartka możliwościach (patrz spalanie Galanta), możemy być świadkami, że da się zrobić tysiąc km na zbiorniku :mrgreen:
deejay - 07-01-2016, 18:31

Co do spalania w GDI, to mój rekord z trasy to 4,6\100km przy jeździe do max 120km/h, zobaczy się ile mu na mieście posmakuje ;-)
Hugo - 07-01-2016, 20:26

Mój Gal to właśnie przykład woła roboczego na Pb, więc można :mrgreen:
Owczar - 07-01-2016, 20:30

Można ale po co przepłacać :) mój dzielnie służy, a koszty jak diesel 1.6 w manualu.
Torp12 - 07-01-2016, 22:02

Bartek no pokaż wreszcie to cudo :)
deejay - 07-01-2016, 22:15

Nie mam czasu obecnie, może na weekend coś wymodzę :-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group