To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Ewcia80 - 24-08-2016, 20:55

Sampler a wiesz ze nie wiem.Tarcze i klocki trw mialam montowane rok temu.Czyli przy montazu tarcz nowych mozna je roznie ustawiać,żeby znaleźć jak najmniejsze bicie?Cos jak sie szuka jak najmniejszego luzu w wewnetrznych przegubach napedowych jak kiedys pokazywał DeeJay?
milo - 24-08-2016, 22:21

Ewcia80 napisał/a:
bicie na tarczach mam rzedu 0,03.

Jak było sprawdzane :?:

Ewcia80 - 24-08-2016, 23:55

czujnikiem zegarowym
milo - 25-08-2016, 06:07

Tylko w jaki sposób w ilu miejscach tarcza nie jest idealnie równa , odpowiednio docisnięta ? podczas pomiaru ? możesz i trzeba sprawdzić czy jest bicie na piascie ale z takimi wartosciami co podajesz to watpię zeby to była sprawa tarcz
sampler - 25-08-2016, 09:36

Ewcia80 napisał/a:
Czyli przy montazu tarcz nowych mozna je roznie ustawiać,żeby znaleźć jak najmniejsze bicie?Cos jak sie szuka jak najmniejszego luzu w wewnetrznych przegubach napedowych jak kiedys pokazywał DeeJay?


Dokładnie tak. Nawet manual to podaje ale tam zalecają okręcić tarczę o 180 stopni. Ja próbuje na 4 możliwości i wybieram najlepszą.

Co do miejsca pomiaru manual podaje 5 mm od końca tarczy. Ja to robię przy samej końcówce bo tam zawsze gorzej wychodzi. Tarcza dociśnięta przynajmniej na 2 nakrętki.

milo - 25-08-2016, 16:09

sampler napisał/a:
Tarcza dociśnięta przynajmniej na 2 nakrętki.

Lepiej na 4 jak w normalnym uzytkowaniu

Przyszła pora na zmiane spowalniaczy
Zacisk 2- tłoczkowy tarcza 281 zimmermann plus klocki do tego przewody w oplocie stalowym wrażenia- :mrgreen: jest o wiele wiele lepiej niż na 256 mm

Przewody w oplocie stalowym nie puchna jak gumowe i jest lepsze dozowanie hamulcami


Hugo - 25-08-2016, 19:50

Przewody HEL od Gala E5x? Wszystko P&P?

Niestety, ale trochę dałeś ciała z tymi hamulcami. Klocek od zacisku dwutłoczkowego z Gala jak widać jest za wąski do tarczy 281 mm z Cari i po czasie tarcza będzie ostro korodować w miejscu gdzie nie pracują klocki.

sampler - 25-08-2016, 20:43

Właśnie ile nie zabiera na średnicy przy tych tarczach 281mm? Bo może się okazać że powierzchnia pracy jest zbliżona do 276 mm które pracują pełną powierzchnią.
milo - 25-08-2016, 20:54

Hugo napisał/a:
Przewody HEL od Gala E5x? Wszystko P&P?

Przewody do EA mają każdą wersje niezaleznie od rocznika pasują idealnie :mrgreen:
Hugo napisał/a:
Klocek od zacisku dwutłoczkowego z Gala jak widać jest za wąski do tarczy 281 mm z Cari i po czasie tarcza będzie ostro korodować w miejscu gdzie nie pracują klocki.

Podobnie było w tarczach 256mm tez był rant i nie było jakos problemu ,tarcze i tak leżały bo zaciski od carismy nie pasuja mi na rozstaw zwrotnicy
sampler napisał/a:
Właśnie ile nie zabiera na średnicy przy tych tarczach 281mm? Bo może się okazać że powierzchnia pracy jest zbliżona do 276 mm które pracują pełną powierzchnią.

Róznica jest tylko 2,5 mm na strone

komarsnk - 26-08-2016, 01:06

Powierzchnia pracy to raz, ale pojemność cieplna całej tarczy i tak będzie spora
Krzyzak - 27-08-2016, 23:36

sampler napisał/a:
zalecają okręcić tarczę o 180 stopni. Ja próbuje na 4 możliwości
bo piasta ma otwory i chodzi o to, by nie trafić otworami w tarczy , tymi gwintowanymi do jej zdejmowania w otwory w piaście
kleryk-3kgt - 28-08-2016, 14:02

Siemka.
Czy w galancie vr-4 są te same zaciski z przodu co w 3000GT SL? Chodzi mi o rozstaw na zwrotnicy.

kamil - 30-09-2016, 19:38

co myslicie o tym zestawie ??
http://allegro.pl/zimmerm...5735297034.html
lub co polecacie do gala 2.5 v6

Hugo - 30-09-2016, 20:48

kamil, lepsze chyba tylko oryginały z ASO. Ja polecam SWAP na tarcze 294/24 mm i zaciski z Outlandera :wink:
tomasek - 30-09-2016, 20:52

Tarcze naprawdę dobre,z tymi klockami będzie mocno pylić :wink:
Ponoć klocki TRW dobrze się spisują w tym zestawie :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group