[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Ewcia80 - 24-08-2016, 20:55
Sampler a wiesz ze nie wiem.Tarcze i klocki trw mialam montowane rok temu.Czyli przy montazu tarcz nowych mozna je roznie ustawiać,żeby znaleźć jak najmniejsze bicie?Cos jak sie szuka jak najmniejszego luzu w wewnetrznych przegubach napedowych jak kiedys pokazywał DeeJay?
milo - 24-08-2016, 22:21
Ewcia80 napisał/a: | bicie na tarczach mam rzedu 0,03. |
Jak było sprawdzane
Ewcia80 - 24-08-2016, 23:55
czujnikiem zegarowym
milo - 25-08-2016, 06:07
Tylko w jaki sposób w ilu miejscach tarcza nie jest idealnie równa , odpowiednio docisnięta ? podczas pomiaru ? możesz i trzeba sprawdzić czy jest bicie na piascie ale z takimi wartosciami co podajesz to watpię zeby to była sprawa tarcz
sampler - 25-08-2016, 09:36
Ewcia80 napisał/a: | Czyli przy montazu tarcz nowych mozna je roznie ustawiać,żeby znaleźć jak najmniejsze bicie?Cos jak sie szuka jak najmniejszego luzu w wewnetrznych przegubach napedowych jak kiedys pokazywał DeeJay? |
Dokładnie tak. Nawet manual to podaje ale tam zalecają okręcić tarczę o 180 stopni. Ja próbuje na 4 możliwości i wybieram najlepszą.
Co do miejsca pomiaru manual podaje 5 mm od końca tarczy. Ja to robię przy samej końcówce bo tam zawsze gorzej wychodzi. Tarcza dociśnięta przynajmniej na 2 nakrętki.
milo - 25-08-2016, 16:09
sampler napisał/a: | Tarcza dociśnięta przynajmniej na 2 nakrętki. |
Lepiej na 4 jak w normalnym uzytkowaniu
Przyszła pora na zmiane spowalniaczy
Zacisk 2- tłoczkowy tarcza 281 zimmermann plus klocki do tego przewody w oplocie stalowym wrażenia- jest o wiele wiele lepiej niż na 256 mm
Przewody w oplocie stalowym nie puchna jak gumowe i jest lepsze dozowanie hamulcami
Hugo - 25-08-2016, 19:50
Przewody HEL od Gala E5x? Wszystko P&P?
Niestety, ale trochę dałeś ciała z tymi hamulcami. Klocek od zacisku dwutłoczkowego z Gala jak widać jest za wąski do tarczy 281 mm z Cari i po czasie tarcza będzie ostro korodować w miejscu gdzie nie pracują klocki.
sampler - 25-08-2016, 20:43
Właśnie ile nie zabiera na średnicy przy tych tarczach 281mm? Bo może się okazać że powierzchnia pracy jest zbliżona do 276 mm które pracują pełną powierzchnią.
milo - 25-08-2016, 20:54
Hugo napisał/a: | Przewody HEL od Gala E5x? Wszystko P&P? |
Przewody do EA mają każdą wersje niezaleznie od rocznika pasują idealnie
Hugo napisał/a: | Klocek od zacisku dwutłoczkowego z Gala jak widać jest za wąski do tarczy 281 mm z Cari i po czasie tarcza będzie ostro korodować w miejscu gdzie nie pracują klocki. |
Podobnie było w tarczach 256mm tez był rant i nie było jakos problemu ,tarcze i tak leżały bo zaciski od carismy nie pasuja mi na rozstaw zwrotnicy
sampler napisał/a: | Właśnie ile nie zabiera na średnicy przy tych tarczach 281mm? Bo może się okazać że powierzchnia pracy jest zbliżona do 276 mm które pracują pełną powierzchnią. |
Róznica jest tylko 2,5 mm na strone
komarsnk - 26-08-2016, 01:06
Powierzchnia pracy to raz, ale pojemność cieplna całej tarczy i tak będzie spora
Krzyzak - 27-08-2016, 23:36
sampler napisał/a: | zalecają okręcić tarczę o 180 stopni. Ja próbuje na 4 możliwości | bo piasta ma otwory i chodzi o to, by nie trafić otworami w tarczy , tymi gwintowanymi do jej zdejmowania w otwory w piaście
kleryk-3kgt - 28-08-2016, 14:02
Siemka.
Czy w galancie vr-4 są te same zaciski z przodu co w 3000GT SL? Chodzi mi o rozstaw na zwrotnicy.
kamil - 30-09-2016, 19:38
co myslicie o tym zestawie ??
http://allegro.pl/zimmerm...5735297034.html
lub co polecacie do gala 2.5 v6
Hugo - 30-09-2016, 20:48
kamil, lepsze chyba tylko oryginały z ASO. Ja polecam SWAP na tarcze 294/24 mm i zaciski z Outlandera
tomasek - 30-09-2016, 20:52
Tarcze naprawdę dobre,z tymi klockami będzie mocno pylić
Ponoć klocki TRW dobrze się spisują w tym zestawie
|
|
|