[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
Krzyzak - 05-02-2017, 20:58
Ewcia80 napisał/a: | darmowy program do stag 300-6 Isa 2? | no pewnie:
http://www.ac.com.pl/pl-s...ie-acgassynchro
Ewcia80 - 05-02-2017, 22:14
Zgrałam sobie juz ten program.I teraz jaki kabel zakupić trzeba?Czy jak juz kupie kabel i sie podlacze do centralki to sie nic nie skasuje automatycznie?
plecho1 - 06-02-2017, 06:43
Jeśli nie będziesz zmieniać żadnych ustawień to nic się nie stanie. Kabel proponuję jakiś lepszy, oryginalny Staga kosztuje około 70 - 80zł.
Bury - 06-02-2017, 13:43
pappagiorgio napisał/a: | Ja założyłem HANA Gold, powiem, że całkiem inny samochód. Nie wyczuwam różnicy między Pb a LPG i teraz jazda to przyjemność, w przeciwieństwie do poprzednich Valteków gdzie często "check" się pojawiał. Ja mam sterownik LECHO SEC, niestety nie daje dużych możliwości regulacji, natomiast po wyregulowaniu na czasy Pb na benzynie i Pb na gazie, gdzie starałem się regulować tak, żeby były jednakowe, sprawdzam instalację poprzez podgląd korekt STFT i LTFT. STFT oscyluje mi około +/-1,5% a LTFT jest poniżej 3%. EvoScan'em zrobiłem wykresy na trasie i korekty nie zmieniają się, takie same są na Pb jak i na LPG. Jedna rzecz jakiej nie mogę zrozumieć to zachowanie sond lambda. Na Pb obie, przy prędkości 110km/h oscylują (między 0,8 a 0,2V) natomiast przy tej samej prędkości na LPG Przed katalizatorem oscyluje ok. 0,8-0,5V, a za katalizatorem 0,4-0,2V. |
na sterowniki lecho trzeba uwazac.zwieraja cewki wtriskiwacz niszczac je calkowicie
.nie pamietam ktore modele doklanie,ale spotkalem sie kilkukrotnie ze stopionymi cewkami przez lecho.doczytaj sobie czy twoj model jest w tej grupie.jesli tak to lepiej temu zapobiec.
pappagiorgio - 08-02-2017, 09:19
Bury napisał/a: | na sterowniki lecho trzeba uwazac.zwieraja cewki wtriskiwacz niszczac je calkowicie
.nie pamietam ktore modele doklanie,ale spotkalem sie kilkukrotnie ze stopionymi cewkami przez lecho.doczytaj sobie czy twoj model jest w tej grupie.jesli tak to lepiej temu zapobiec. |
Przez 9 lat nic nie stopił, więc pewnie nie jest w tej grupie. A jak zabezpieczyć? W przyszłości chciał bym zmienić na coś nowszego, niestety też LECHO, bo nie chce zmieniać wiązki.
Matti_777 - 08-02-2017, 14:17
Wczoraj dostalem wycenę z www.klinikaLPG.pl
Tech 326/ Tur na faro 8mm / Barracuda
4400,-
co sadzicie o tym? przyznam się ze tur to nie znam a i cena chyba wygórowana?
tomasek - 08-02-2017, 14:31
LPG do Galanta 3400-3600 to już jest dużo a 4400 to przesada
plecho1 - 08-02-2017, 15:00
Części bardzo dobre, w detalu ich koszt to około 2000zł a reszta to marża warsztatu.
Bury - 08-02-2017, 22:04
pappagiorgio napisał/a: | Bury napisał/a: | na sterowniki lecho trzeba uwazac.zwieraja cewki wtriskiwacz niszczac je calkowicie
.nie pamietam ktore modele doklanie,ale spotkalem sie kilkukrotnie ze stopionymi cewkami przez lecho.doczytaj sobie czy twoj model jest w tej grupie.jesli tak to lepiej temu zapobiec. |
Przez 9 lat nic nie stopił, więc pewnie nie jest w tej grupie. A jak zabezpieczyć? W przyszłości chciał bym zmienić na coś nowszego, niestety też LECHO, bo nie chce zmieniać wiązki. |
Zabezpieczyc to profilaktycznie zlecic elektronikowi wymiane elementow za to odpowiadajacych,albo wymienic elektronike.
Jak chcesz zostac przy lecho to nie ma sensu wymieniac na nowsze modele,tylko jezdzic.
Wogóle jak slysze o wymianach elektroniki na lepszą w galancie to mi się troche chce smiac.
Nasze auta moga super jezdzic na kazdej elektronice.
Ustawialem galanta na zenicie jz,wielce opluwanym w internetach prymitywie i jezdzil nie gorzej niz te na stagach czy kme.
Ze sterownikiem lpg do galanta jest jak z linią biustu-kwestia gustu,nic pozatym.
Marcino - 09-02-2017, 06:50
Bury napisał/a: | Nasze auta moga super jezdzic na kazdej elektronice. |
To prawda ja ma starego już bo ponad 10 lat u mnie stag 200. Jedynie co widzę problem to dobór nowych wtrsków które elektronika obsłuzy ze względu na opornośc cewek. U mnie oryginalnie były Valteki czerwone. Pożniej miałem uzywane pojedyncze Magic-Jet, niby 2 Ohm ale na ustawieniach jako Khein chodziły, jednak chyba się rozkalibrowały i jako chwilowe rozwiązanie wróciłem do Valteków. Teraz się zastanawiam co wrzućić...
Polecisz coś co bedzie grało ze stagiem 200?
Bury - 09-02-2017, 08:48
hana na khein powinna dzialac.ja mam mj fx ale nie wiemm jaka jest roznica ze sterowaniem w porownaniu do zwyklego mj.jalas musi byc bo w kme nevo wystepuja jako osobne wtryskiwacze.
pappagiorgio - 09-02-2017, 09:03
Cytat: | Zabezpieczyc to profilaktycznie zlecic elektronikowi wymiane elementow za to odpowiadajacych,albo wymienic elektronike.
Jak chcesz zostac przy lecho to nie ma sensu wymieniac na nowsze modele,tylko jezdzic.
Wogóle jak slysze o wymianach elektroniki na lepszą w galancie to mi się troche chce smiac.
Nasze auta moga super jezdzic na kazdej elektronice.
|
Z reguły robię sam, nic nie zlecam bo znaleźć fachowca w naszej pięknej odrodzonej ojczyźnie ciężko, jak jest dobry to drogi a pakowanie dużej kasy w 19-sto letnie auto jest bez sensu. Natomiast nie widzę nic śmiesznego w wymianie na lepsze, jeśli ma takie same możliwości jak stary element + dodatkowe funkcje to nie ma w tym nic śmiesznego. Szczególnie, że nowszy odpowiednich SEC jest tańszy.
plecho1 - 09-02-2017, 10:48
Zamiast Han lepiej Barracudy chociaż by dla tego że polskie.
Bury - 09-02-2017, 11:18
pappagiorgio napisał/a: | Natomiast nie widzę nic śmiesznego w wymianie na lepsze, jeśli ma takie same możliwości jak stary element + dodatkowe funkcje to nie ma w tym nic śmiesznego. |
Te wszystkie nowoczesne funkcje w sterownikach sa galantowi potrzebne jak sierp w tyłku.
Owczar - 09-02-2017, 11:35
Gdybym chciał coś ulepszyć w swoje instalacji to przesiadłbym się na keihiny. Sterownik najprostszy wystarczy.
|
|
|