To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Krzyzak - 05-02-2017, 20:58

Ewcia80 napisał/a:
darmowy program do stag 300-6 Isa 2?
no pewnie:
http://www.ac.com.pl/pl-s...ie-acgassynchro

Ewcia80 - 05-02-2017, 22:14

Zgrałam sobie juz ten program.I teraz jaki kabel zakupić trzeba?Czy jak juz kupie kabel i sie podlacze do centralki to sie nic nie skasuje automatycznie?
plecho1 - 06-02-2017, 06:43

Jeśli nie będziesz zmieniać żadnych ustawień to nic się nie stanie. Kabel proponuję jakiś lepszy, oryginalny Staga kosztuje około 70 - 80zł.
Bury - 06-02-2017, 13:43

pappagiorgio napisał/a:
Ja założyłem HANA Gold, powiem, że całkiem inny samochód. Nie wyczuwam różnicy między Pb a LPG i teraz jazda to przyjemność, w przeciwieństwie do poprzednich Valteków gdzie często "check" się pojawiał. Ja mam sterownik LECHO SEC, niestety nie daje dużych możliwości regulacji, natomiast po wyregulowaniu na czasy Pb na benzynie i Pb na gazie, gdzie starałem się regulować tak, żeby były jednakowe, sprawdzam instalację poprzez podgląd korekt STFT i LTFT. STFT oscyluje mi około +/-1,5% a LTFT jest poniżej 3%. EvoScan'em zrobiłem wykresy na trasie i korekty nie zmieniają się, takie same są na Pb jak i na LPG. Jedna rzecz jakiej nie mogę zrozumieć to zachowanie sond lambda. Na Pb obie, przy prędkości 110km/h oscylują (między 0,8 a 0,2V) natomiast przy tej samej prędkości na LPG Przed katalizatorem oscyluje ok. 0,8-0,5V, a za katalizatorem 0,4-0,2V.


na sterowniki lecho trzeba uwazac.zwieraja cewki wtriskiwacz niszczac je calkowicie
.nie pamietam ktore modele doklanie,ale spotkalem sie kilkukrotnie ze stopionymi cewkami przez lecho.doczytaj sobie czy twoj model jest w tej grupie.jesli tak to lepiej temu zapobiec.

pappagiorgio - 08-02-2017, 09:19

Bury napisał/a:
na sterowniki lecho trzeba uwazac.zwieraja cewki wtriskiwacz niszczac je calkowicie
.nie pamietam ktore modele doklanie,ale spotkalem sie kilkukrotnie ze stopionymi cewkami przez lecho.doczytaj sobie czy twoj model jest w tej grupie.jesli tak to lepiej temu zapobiec.


Przez 9 lat nic nie stopił, więc pewnie nie jest w tej grupie. A jak zabezpieczyć? W przyszłości chciał bym zmienić na coś nowszego, niestety też LECHO, bo nie chce zmieniać wiązki.

Matti_777 - 08-02-2017, 14:17

Wczoraj dostalem wycenę z www.klinikaLPG.pl


Tech 326/ Tur na faro 8mm / Barracuda
4400,-
co sadzicie o tym? przyznam się ze tur to nie znam a i cena chyba wygórowana?

tomasek - 08-02-2017, 14:31

LPG do Galanta 3400-3600 to już jest dużo a 4400 to przesada :twisted:
plecho1 - 08-02-2017, 15:00

Części bardzo dobre, w detalu ich koszt to około 2000zł a reszta to marża warsztatu.
Bury - 08-02-2017, 22:04

pappagiorgio napisał/a:
Bury napisał/a:
na sterowniki lecho trzeba uwazac.zwieraja cewki wtriskiwacz niszczac je calkowicie
.nie pamietam ktore modele doklanie,ale spotkalem sie kilkukrotnie ze stopionymi cewkami przez lecho.doczytaj sobie czy twoj model jest w tej grupie.jesli tak to lepiej temu zapobiec.


Przez 9 lat nic nie stopił, więc pewnie nie jest w tej grupie. A jak zabezpieczyć? W przyszłości chciał bym zmienić na coś nowszego, niestety też LECHO, bo nie chce zmieniać wiązki.


Zabezpieczyc to profilaktycznie zlecic elektronikowi wymiane elementow za to odpowiadajacych,albo wymienic elektronike.
Jak chcesz zostac przy lecho to nie ma sensu wymieniac na nowsze modele,tylko jezdzic.

Wogóle jak slysze o wymianach elektroniki na lepszą w galancie to mi się troche chce smiac.
Nasze auta moga super jezdzic na kazdej elektronice.
Ustawialem galanta na zenicie jz,wielce opluwanym w internetach prymitywie i jezdzil nie gorzej niz te na stagach czy kme.
Ze sterownikiem lpg do galanta jest jak z linią biustu-kwestia gustu,nic pozatym.

Marcino - 09-02-2017, 06:50

Bury napisał/a:
Nasze auta moga super jezdzic na kazdej elektronice.

To prawda ja ma starego już bo ponad 10 lat u mnie stag 200. Jedynie co widzę problem to dobór nowych wtrsków które elektronika obsłuzy ze względu na opornośc cewek. U mnie oryginalnie były Valteki czerwone. Pożniej miałem uzywane pojedyncze Magic-Jet, niby 2 Ohm ale na ustawieniach jako Khein chodziły, jednak chyba się rozkalibrowały i jako chwilowe rozwiązanie wróciłem do Valteków. Teraz się zastanawiam co wrzućić...
Polecisz coś co bedzie grało ze stagiem 200?

Bury - 09-02-2017, 08:48

hana na khein powinna dzialac.ja mam mj fx ale nie wiemm jaka jest roznica ze sterowaniem w porownaniu do zwyklego mj.jalas musi byc bo w kme nevo wystepuja jako osobne wtryskiwacze.
pappagiorgio - 09-02-2017, 09:03

Cytat:
Zabezpieczyc to profilaktycznie zlecic elektronikowi wymiane elementow za to odpowiadajacych,albo wymienic elektronike.
Jak chcesz zostac przy lecho to nie ma sensu wymieniac na nowsze modele,tylko jezdzic.

Wogóle jak slysze o wymianach elektroniki na lepszą w galancie to mi się troche chce smiac.
Nasze auta moga super jezdzic na kazdej elektronice.


Z reguły robię sam, nic nie zlecam bo znaleźć fachowca w naszej pięknej odrodzonej ojczyźnie ciężko, jak jest dobry to drogi a pakowanie dużej kasy w 19-sto letnie auto jest bez sensu. Natomiast nie widzę nic śmiesznego w wymianie na lepsze, jeśli ma takie same możliwości jak stary element + dodatkowe funkcje to nie ma w tym nic śmiesznego. Szczególnie, że nowszy odpowiednich SEC jest tańszy.

plecho1 - 09-02-2017, 10:48

Zamiast Han lepiej Barracudy chociaż by dla tego że polskie.
Bury - 09-02-2017, 11:18

pappagiorgio napisał/a:
Natomiast nie widzę nic śmiesznego w wymianie na lepsze, jeśli ma takie same możliwości jak stary element + dodatkowe funkcje to nie ma w tym nic śmiesznego.


Te wszystkie nowoczesne funkcje w sterownikach sa galantowi potrzebne jak sierp w tyłku.

Owczar - 09-02-2017, 11:35

Gdybym chciał coś ulepszyć w swoje instalacji to przesiadłbym się na keihiny. Sterownik najprostszy wystarczy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group