To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Marcino - 09-02-2017, 19:50

Ile ohm ma baracuda? Mówicie ze mój Stag uciagnie... cos czuje ze reszta z delegacji pójdzie na wtryski.
plecho1 - 09-02-2017, 20:19

Jest bardzo podobna do Han i ma taka samą rezystancję czyli 1,9Ohm, w niektórych sterownikach ma te same ustawienia. Zresztą jeden i drugi wtryskiwacz to kolny Keihinów.
Krzyzak - 10-02-2017, 08:31

Jak mierzyłem Barracudę to miała od 1.9 do 3 Om - w różnych warunkach (ten sam wtrysk)
plecho1 - 10-02-2017, 08:44

Producent podaje 1.9 i jeśli jest więcej to lepiej dla sterownika bo jest potrzebny mniejszy prąd do jej otwarcia. Ważne aby rezystancja wtryskiwacza nie była niższa niż taka na jaką pozwala sterownik. Jeśli sterownik pozwala na powiedzmy 1,9 Ogm a my ustawimy wtryski o większej rezystancji to takie wtryski będą traktowane niższym prądem i nie będą miały pełnej wydajności czy szybkości.
Marcino - 10-02-2017, 11:21

Oki. Magic jety 2ohm chodziły to barakuda zadziała. Krzyżak odezwe sie to powiesz co kupiłeś konkretnie tzn chodzi mi o złączki bo miałem takie gownuane plastikowe rozdzielacze 2x3 wtryski i nie były szczelne jak krótkie wężyki pozakładałem To he jakby naciągało.
Ewcia80 - 18-02-2017, 21:49

Witam.Moze mi ktos obeznany w korektach odpowiedzieć na pytanie?Otóż na lpg zaczęłam podglądać korekty.I tak na banku 1 i 2 korekty długie są w granicach +3-4%.Korekty krótkie wahają sie zazwyczaj w przedziale +-8-10%,ale w sytuacji kiedy jadę np.40 km/h na trojce w tiptronicu i daję pedał gazu do konca,czyli przy dużym obciążaeniu silnika to korekty krotkie na 1 i 2 banku skaczą do wartości +17%.Co to moze oznaczać?Zadne bledy check engine sie od ponad roku nie zapalily.
Owczar - 18-02-2017, 22:18

W pętli otwartej nie patrz na korekty.
Ewcia80 - 18-02-2017, 22:33

Czyli tylko oobserwować w tym closed loop petli zamknietej?Ok ale powiedzmy ze auto nagrzane jade sobie na pb spokojnie lub spokojnie przyspieszam patrze na koretky krotkie i wychodza np. 3%.I teraz daję na lpg i patrze na korekty krotkie.I jesli sie zmienia na +lub - ale nieznacznie np o 3% to znaczy ze jest w miare ok?Jest w ogole jakas tolerancja dla krotkich korekt miedzy pb a lpg?Podobno maja sie nie zmieniac.Ale jesli sie jednak zmieniaja to jak odchylka jest akceptowalna?
Owczar - 18-02-2017, 23:07

Najlepiej jak się nie zmieniają. Jeśli zmieniaja się o 3, to nie ma tragedii. Główny problem to krótki stan przejściowy podczas przełączania z pb na lpg i odwrotnie. Myślę że nie ma Ci dranatyzowac jak nie jest idealnie.
Ewcia80 - 18-02-2017, 23:11

rozumiem.Czyli jezdzić i sie nie przejmować tak?Mysle ze gdyby zamienić wtrsykiwacze na Yeti lub barakuda(podobne i szybkie)to by sie to wszystko zrownalo.Ale czy warto pchać kasę jesli w miare jeżdzi?Takie male odchylki to raczej silnika nie zniszcy.
Owczar - 18-02-2017, 23:22

Jeśli kultura pracy jest ok, silnik nie szarpie, to póki działają nic bym nie ruszał. Jak padną to można wymienić.

Sprawdź lepiej jak wygląda wykres sondy w open loop. Ja zawsze robię tak, że gaz w podłogę i zubazam mnożnik tak by sonda opadła, a potem dodaje proporcjonalnie. Załóżmy jak przy zmian z bogato na ubogo jest 14,7, to wydluzam czasy tak o 17-18 procent by uzyskać Afr trochę ponad 12. Co prawda w ciemno ale lepsze to niż nic. Jeszcze lepsza opcja to strojenie po Afr.

Ewcia80 - 18-02-2017, 23:45

A te sondy w tym open loop to jak sprawdzić?Jak powinny sie zachowywać?Patrzeć na te bank 1 sensor 1 i bank 2 sensor1,czy na te drugie?Te drugie to cos chyba na lpg nie dzialają.
Owczar - 18-02-2017, 23:52

Sondy pierwsze na obu bankach trzeba obserwować. Jak dasz gaz do podłogi to muszą rysować koło 1v bez wahniec.
Ewcia80 - 19-02-2017, 00:26

ok.dzieki sprawdze te sondy.ta wartość 1v oznacza że przy pelnym gazie jest na bogato tak?
Owczar - 19-02-2017, 01:08

W skrócie można tak powiedzieć :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group