To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

seir - 31-05-2009, 23:25




pozdrawiam :)

kochajj - 01-06-2009, 12:20

Juiceman napisał/a:
kochajj napisał/a:

przy starcie przeciążenie to 0,996G :) ... na 2gim biegu 0,44G


Tomku, a przy hamowaniu to ile G pewnie z 1,5 może ciut więcej? : )


jeszcze nie mierzyłem, ale przypuszczam ze 1,2g to już na granicy przyczepności bedzie...

kochajj - 07-06-2009, 20:44

jeszcze nigdzie nie bylo fotki z zamontowanymi fotelami w legnum...:


nabassu - 07-06-2009, 22:15

RE CA RO :( ja tez kce.
wszystko u fajfokloków i odbior osobisty, eh...
bezowa skora miodzio

kochajj - 14-06-2009, 11:00

sesja u Bartka :











Marcin-Krak - 14-06-2009, 22:36

Zacnie wygląda :mrgreen:

jednak musi być jakieś "ale" :D


coś zderzak z przodu od strony pasażera nie najlepiej spasowany ;) :mrgreen: :mrgreen:

rosomak1983 - 14-06-2009, 22:54

heh widze ze moda na DOTZ-TRUNKEN wsród VR-owiczów :wink:
fajne fajne sam tez mam taki model tylko innej firmy :wink:

roch_27 - 15-06-2009, 08:44

rosomak1983 napisał/a:
DOTZ-TRUNKEN
jeżeli już to model Shuriken :P :wink:

Tomek ładne fotki :thumbleft:

pozdro

Bartek - 15-06-2009, 09:26

rosomak1983, są to nieliczne 17" felgi mieszczące zaciski Brembo.....

I mają pewną przewagę nad oryginałami z E8..... "normalnie" wyglądają na nich 225/45r17...... ja mam conieco germanstajla......bo ori E8 mają 8" szerokości i fabrycznie 235/45 lub 245/40.....

kochajj - 15-06-2009, 12:02

dokładnie jest tak jak pisze Bartek ... wybór felg na zacisk brembo jest bardzo mały... mozna policzyc na palcach jednej ręki... na moich dotzach mam 235/45... ale mam tez komplet ori felg od EVO VII :) ...

roch_27 napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
DOTZ-TRUNKEN
jeżeli już to model Shuriken :P :wink:

Tomek ładne fotki :thumbleft:

pozdro


dzieki... ;)

roch_27 - 15-06-2009, 22:05

kochajj napisał/a:
na moich dotzach mam 235/45..
taki sam size jest u mnie :D tylko oponki inne :wink:

pozdro

Anonymous - 16-06-2009, 00:38

Proszę nie piszcie mi takich...chyba,ze bierzecie pod uwage polski skromny rynek felg...tak?
kochajj - 16-06-2009, 09:25

dokładnie polski rynek... wiem, że rynek japoński i niektóre europejskie mają więcej w swojej ofercie, ale dalej jest to niewielka ilość felg do wyboru...
kochajj - 12-07-2009, 21:27

kilka części zza wielkiej wody... TT i wideband controller i sensor...



Jeszcze Ecumaster... MAP sensor... i bedzie mozna to sensownie poskładac...

nabassu - 25-07-2009, 22:56

kochajj, bardzo poprosze o zdjecia szyn po przerobce. ja poprostu zdewastowalem fotel oryginalny, odkrecilem go od szyn, evoski tez, no i spasowalem recaro do galowych szyn w ten sposob, ze tylnie wąsy szyn sa plaskie, wiec tylko dziury wywiercilem pod recaro, ale za to przednie wąsy sa pod katem, wiec najpierw plaskownik w poprzek mocowan w recaro, a potem do dziur w wąsy, ale tak robiac, przod fotela jest cholernie wysoko.
no i nie wiem jak modyfikowac najlepiej zeby go wypoziomowac (jakies 3cm musze opuscic przod).
oczywiscie jak zdejme zaslepki boczne (u ciebie custom widze), to szyny widac ze pociete.
za tylnimi wasami usuniete wszystko prawie, i troche gory.
zaloze wątek jak to robilem, mam duzo zdjec.
przepraszam za OT



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group