Nasze Miśki - Misiek został napadnięty :( (czyli moje z Miśkami przygody)
wichura1 - 25-07-2011, 19:44
Wczoraj kolega wymienił mi płyn hamulcowy, specjalnym urządzeniem, a ja w tym czasie naprawiłem silniczek regulujący wysokość lewego reflektora.
sebkin - 29-07-2011, 21:50
wichura1 napisał/a: | Cały czas myślałem, że sprzęgło jest zasilane z tego samego zbiorniczka co hamulce i nigdy go nie wymieniłem. Po otwarciu zbiorniczka w środku był szlam i 3 zbiorniczki płynu poszły na wypłukanie układu, dopiero wtedy płyn był czysty. |
gdzie znajduje się ten zbiorniczek?
Adamo02 - 29-07-2011, 23:12
sebkin napisał/a: | wichura1 napisał/a: | Cały czas myślałem, że sprzęgło jest zasilane z tego samego zbiorniczka co hamulce i nigdy go nie wymieniłem. Po otwarciu zbiorniczka w środku był szlam i 3 zbiorniczki płynu poszły na wypłukanie układu, dopiero wtedy płyn był czysty. |
gdzie znajduje się ten zbiorniczek? |
Jak patrzysz na zbiorniczek od hamulców to w prawo i w dół, poniżej znajduje się od sprzęgła.
sebkin - 30-07-2011, 10:47
dzięki
wichura1 - 17-08-2011, 22:02
Wróciłem z wakacji, średnie spalanie z klimą 5,3l/100km. (37,5l/700km)
mkm - 22-08-2011, 01:02
wichura1, pod nickiem powinieneś mieć jeszcze "Eco Driving Champion"
Piękny wynik.
gigant87 - 22-08-2011, 07:45
jak Ty to robisz?
gratuluję wyniku!
wojzi - 22-08-2011, 17:04
gigant87 napisał/a: | jak Ty to robisz? |
Też się dołączę do pytania - u mnie taki wynik to marzenia ściętej głowy.
Marcin-Krak - 23-08-2011, 19:09
gigant87 napisał/a: | jak Ty to robisz? |
Odpowiem za Niego - On był w aucie - a rodzina pchała samochód, litował się tylko jak było pod górkę - stąd takie spalanie
wichura1 - 23-08-2011, 23:11
Głowne zasady eco-drivingu
1. Jedź na najwyższym możliwym biegu i przy najniższych możliwych obrotach.
2. Włączaj wyższy bieg najpóźniej po osiągnięciu 2500 obr./min w silniku benzynowym lub 2000 obr./min w silniku wysokoprężnym.
3. Przyspieszaj, jeśli warunki na to pozwalają, dynamicznie wciskając pedał gazu.
4. Nie jedź na luzie jeśli planujesz zatrzymanie lub spowolnienie ruchu, tocz się na biegu bez naciskania pedału gazu.
5. Uruchamiaj silnik bez dodawania gazu.
6. Ruszaj od razu, nie rozgrzewaj samochodu na postoju.
7. Wyłączaj silnik, jeśli przewidujesz, że zatrzymanie potrwa dłużej niż 30 sekund.
8. Wyłączaj zbędne odbiorniki prądu, klimatyzacji używaj z umiarem.
9. Bądź przewidujący unikaj zbędnych przyspieszeń i hamowań.
10. Unikaj zbędnego obciążania auta.
11. Ograniczaj opory toczenia i aerodynamiczne, dbaj o właściwe ciśnienie w oponach i stan techniczny całego auta.
12. Zaplanuj podróż, wybierz trasę gwarantującą płynną jazdę bez korków. Unikaj jazdy na dystansie krótszym niż 4 km.
Cytat za: http://moto.money.pl/wiad...7,0,427843.html
PiotrekSL4 - 24-08-2011, 23:06
Wynik niemal niemożliwy. Ale wieżę, gdyż dużo zależy od kierowcy i od b. dobrego stanu auta.
mkm - 30-08-2011, 03:35
PiotrekSL4 napisał/a: | Wynik niemal niemożliwy. |
wichura1 26-06-2010 napisał/a: | Dzisiaj startowaliśmy z rodzinką w poznańskim: Rodzinnym ECO-RAJDZIE. Wynik końcowy 5 miejsce (4 wynik spalania 3,88l/100km). |
tresorex - 02-09-2011, 12:41
A w tym roku nie było tego rajdu?? Nic nie słyszałem a chciałem startować
wojzi - 02-09-2011, 20:57
wichura1 napisał/a: | Głowne zasady eco-drivingu
1. Jedź na najwyższym możliwym biegu i przy najniższych możliwych obrotach. |
Nie żebym się czepiał, ale to nie jest na dłuższą metę szkodliwe dla silnika - bo moja Cari pociągnie na 1500 na minutę a nawet mniej, ale nie mam serca jej (i siebie ) tak męczyć.
wichura1 - 05-09-2011, 12:03
Najniższe możliwe obroty tzn., że silnik pracuje cicho i płynnie, nie dławi się i nie drży. Ja jeżdżę przeważnie w zakresie 1500-2000obrotów. Nie ma wtedy problemów z szarpaniem, czy też problemów, gdy trzeba nagle przyspieszyć.
tresorex, Nie było, miasto nie ma już na nic pieniędzy.
|
|
|