To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wypięcie sworznia wahacza

fredfm - 02-01-2012, 10:12

a jakiej firmy gumy dokupić??? czy są jakieś uniwersalne??

okazało się że niby dostępne yamato i srl okazały się tylko "duszkami" na stronie, w zamian pojawiło się oyodo za 215zł.. Nie zastanawiając się zamówiłem. Jutro odbieram i po pracy montuję. Jeszcze dokupię gumy osłonowe, przynajmniej na półrocznego banana... który mimo przejechanych 35 tys jeszcze nie daje oznak zużycia:)

Hugo - 02-01-2012, 11:39

fredfm napisał/a:
a jakiej firmy gumy dokupić???
Ori od Hyundai-a. A na starym jaką masz? Cała?
fredfm napisał/a:
oyodo
Ktoś na forum strasznie na nie narzekał. Chyba 20 000 km i szmelc.
fredfm - 02-01-2012, 11:43

stara jest cała, ściśnięta ale bez pęknięć czy tym podobnym.. jedynie na końcówce drążka zamontowanej w tym samym czasie już jest sparciała i zaczyna pękać na pół ;/
Hugo - 02-01-2012, 11:45

fredfm napisał/a:
stara jest cała, ściśnięta ale bez pęknięć czy tym podobnym..
A wahacz jaki? yamato?
fredfm - 02-01-2012, 12:22

wahacz yamato, wymieniłem bo stary już niemiłosiernie się odzywał na każdej nierówności. Ten póki co zachowuje się b. dobrze..
Hugo - 02-01-2012, 12:59

To załóż tą całą z yamato albo kontroluj tą na nowym SRL.
fredfm - 02-01-2012, 13:05

nowy wahacz jest oyodo i tę gumkę pozostawię. Ale chuchając na zimne wymienię tę na bananie yamato i na końcówce drążka również yamato...
Hugo - 01-04-2013, 15:03

Czy to prawda, że po II lifcie wada w postaci wyskakujących sworzni wahaczy prostych została wyeliminowana i można o tym nie myśleć?
Owczar - 01-04-2013, 15:06

Nie wydaje mi się, bo konstrukcja zawieszenia się nie zmieniła. Wszystko zależy od przebiegu. Po pewnym czasie każdy sworzeń się wypnie bo działa na niego dość duża siła.
Krzyzak - 01-04-2013, 20:42

Hugo napisał/a:
Czy to prawda, że po II lifcie wada w postaci wyskakujących sworzni wahaczy prostych została wyeliminowana
generalnie przyjmuje się, że te z nakrętką 22mm zamiast 19 są już zrobione jak należy - w każdym razie nie słyszałem o takim wypięciu po lifcie
Marcino - 01-04-2013, 21:07

A jak po II lifcie masz założone chinczyki to. nie ma pewości. Nakrętka nie robi że swożeń ma większą średnicę... wg mnie:D
marcinzam - 01-04-2013, 21:21

Marcino napisał/a:
A jak po II lifcie masz założone chinczyki to. nie ma pewości. Nakrętka nie robi że swożeń ma większą średnicę... wg mnie:D


nakrętka nie , ale chodzi o oryginalne wahacze z nakrętką 22 w którym został poprawiony sworzeń/gniazdo

Hugo - 01-04-2013, 21:47

To fajnie. Wahacze są ori, bo mają oznaczenia jak oryginały.
Owczar - 01-04-2013, 23:01

Panowie, ale jakie to ma znaczenie, aby wyeliminować ten problem to wahacze musiałyby być niezniszczalne. Każdy sworzeń się wypnie jak będzie zużyty przy takim obciążeniu.
Krzyzak - 02-04-2013, 07:31

Owczar napisał/a:
Każdy sworzeń się wypnie jak będzie zużyty
tylko że fakt ten usłyszysz dużo wcześniej i zdążysz zareagować


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group