To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

BeNeK - 09-03-2012, 22:12

rosomak1983 napisał/a:
tak jak jest mi sie cholernie podoba. :wink:

I dobrze ! Dobra felga i miszczunio !

rosomak1983 - 09-03-2012, 22:52

felgi sa takie;


Uploaded with ImageShack.us
Sa to 16'' AEZ fajny wzór, juz kupiłem oponki 16'' wiec 17'' DOTZ pójda pod młotek niebawem.

m6riano - 10-03-2012, 07:28

rosomak1983 napisał/a:
wiec 17'' DOTZ pójda pod młotek niebawem.

wrzuć fotki..i skolko?

macieekg - 10-03-2012, 15:39

ale czy tam przy halogenach fabrycznie nic nie było? :wink:
rosomak1983 - 10-03-2012, 17:19

macieekg napisał/a:
ale czy tam przy halogenach fabrycznie nic nie było?

chyba były takie plastiki, jak znajde top moze załoze ale w sumie to jest Ok IMO. :P
m6riano napisał/a:
wrzuć fotki..i skolko?

foto gdzies wrzucałem sa to dotz jarema tyle ze 5x114.3
http://carphotos.cardomai...50007_large.jpg

m6riano - 10-03-2012, 17:45

Ale to chyba nie te, bo te są 4x...
rosomak1983 - 10-03-2012, 17:47

m6riano napisał/a:
Ale to chyba nie te, bo te są 4x...

ten model foto pogladowe, mam takie same z rozstawem powyzej.

m6riano - 10-03-2012, 17:50

luzik...ja odpadam z wiadomych względów..;-)
rosomak1983 - 17-03-2012, 03:49



Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Navol epoksyd...

Zielu - 17-03-2012, 20:51

Chyba Novol :P
Dobrze że stosujesz epoksyd.

rosomak1983 - 17-03-2012, 22:54

Szczerze to w duzej mierze zdaje sie na twoja wiedze w zakresie walki z korozja. Mam tez troche doswiadczenia bo nieco konserwowałem, ale epoksydu wczesniej nie stosowałem (tj przed pantera) Cynowania tez i to własciwie ty mnie ,,namówiłes'' do takich rzeczy.
Natomiast od siebie moge polecic szlifowanie dremlem (tarcza ,,ścierno-tnaca'' badz diamentowa, takze niektóre kamienie szlifierskie) trudno dostepnych albo/i małych kropek rdzy. Bardzo precyzyjne i przydatne w walce z rdza.
Pozatym uzywam takze reaktywnego Novol, bardzo rzadki i wydaje mi sie ze dobrze penetruje, jednak wymaga dosc szybkiego pokrycia kolejna (oczywiscie po wyschnieciu) warstwa innego podkładu/lakieru. Piaskowanie zdemontowanych elementów jest super ale do np otwartego odcinka prógu (wycieta koncówka zardzewiałego progu, potem piaskowanie w srodku i całego progu na lini zgrzewu z zewnatrz) nie polecam.
Musiałem rozbierac cały tył i odkurzac/przecierac z piasku :roll: :roll:
Pozatym w niektórych czesciach pod epoksyd kłade reaktywny, a miedzy nie warstwe jakiegos dobrego podkładu akrylowego bodjaze...
Choc tez próbowałem epoksyd bezposrednio na wyschniety reaktywny i takze było ok.

Zielu - 18-03-2012, 01:17

Generalnie różne są szkoły antykorozjii, zabezpieczeń... Idziesz właściwym torem :wink:
rosomak1983 - 18-03-2012, 11:27

Zielu a na temat konserwacji podwozia , nadkól i profili. Poleciłbys jakies konkretne preparaty ??? Mam swoje zdanie na ten temat ale ciekaw jestem Twojego.
Zielu - 18-03-2012, 21:20

Polecam woski do konserwacji profili zamkniętych firmy Wurth, tak samo jak baranki do podwozia oraz inne preparaty, masy uszczelniające itd. Jest to najlepsza opcja choć nie najtańsza , ale w jej przypadku płacimy za jakość. W przeciwieństwie do np. Bolla, który twardnieje i odpada z upływem czasu... Z konserwacji Novola b.dobre są produkty Gravit 600/610. Niektórzy stosują też sprawdzone masy, konserwy APP. Ostatnio polecono mi środki Dinitrol, słyszałem dobre opinie, ale nie testowałem.

Osobiście wybrałbym Wurth'a :wink:

I jedna zasada. Raczej nie powinno się mieszać produktów kilku producentów, jest ryzyko że się pogryzą między sobą ze wz. na różny skład chemiczny, właściwości. Chociaż to bardziej tyczy się podkładów i lakierów niż konserwacji..Ważne jest też odpowiednie suszenie każdej warstwy produktu, wszystko tak jak na etykiecie :wink:

rosomak1983 - 19-03-2012, 00:50

Zielu napisał/a:
, masy uszczelniające itd

pare dni temu zabezpieczyłem nadkola, spawy i ranty własnie masa uszczelniajaca Wutrz. :wink: (bedzie foto)
Zielu napisał/a:
W przeciwieństwie do np. Bolla, który twardnieje i odpada z upływem czasu...

... mam bolla 3 lata na lancerze i powiedziłbym ze bardzo OK.
Zielu napisał/a:
Osobiście wybrałbym Wurth'a :wink:

nie widziałem na w sklepie czy w necie takiej konserwy... Jedynie masy i kleje do szyb...
Zielu napisał/a:
I jedna zasada. Raczej nie powinno się mieszać produktów kilku producentów, jest ryzyko że się pogryzą między sobą ze wz. na różny skład chemiczny, właściwości. Chociaż to bardziej tyczy się podkładów i lakierów niż konserwacji..Ważne jest też odpowiednie suszenie każdej warstwy produktu, wszystko tak jak na etykiecie :wink:

tutaj raczej nie ma obaw po ostatecznym przereagowaniu i wyschnieciu jakiego kilkuskładnikowego (i w odpowiednich proporcjach) np podkładu, powierzchnia jest dosc odporna i zarazem obojetna chemicznie. Pozatym ja stosuje Navola, reaktywny, oraz epoksyd, a takze jakies akryolowy niemiecki tylko nie pamietam... Natomiast mialem 3 składnikowego standoxa epoksyd ale jakos kiepsko twardniał (ale to była resztka uzywki, zprezentowana mi)... wiec go szczotka wydarłem z powtorem do gołej blachy i poszedł Navol.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group