Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Torp12 - 10-03-2012, 13:34
Owczar no zobaczymy jak bedzie. bede dopytywal dokladnie przy odbiorze.
Tylko kto wrzuci ECU mastera i to wystroi :]
Owczar - 10-03-2012, 13:37
Torp12 napisał/a: | Tylko kto wrzuci ECU mastera i to wystroi :] |
Kto wystroi dobrze tak powinno brzmieć pytanie. Podpytaj Bartka, może kogoś zna.
Zrobisz sporo zmian i to się aż prosi o strojenie. Bez strojenia może nie będzie gorzej, ale bedzie lepiej. Trzeba będzie postawić te kropkę nad i Takie jest moje zdanie.
Zapomniałem jeszcze dodać że w przypadku 2,5 po 2 lifcie wycięcie głównego kata nie wpływa na działanie sond. Mowa tylko o prekatach, które są w kolektorach. Tak więc jeśli mowa o głównym kacie to można go wycinać praktycznie w każdym 2,5. Nie należy ruszać tylko prekatów w kolektorach po 2 lifcie. Jednak wzrostu osiągów nie należy się spodziewać
Torp12 - 10-03-2012, 13:41
Owczar napisał/a: |
Zrobisz sporo zmian i to się aż prosi o strojenie. Bez strojenia może nie będzie gorzej, ale bedzie lepiej. Trzeba będzie postawić te kropkę nad i Takie jest moje zdanie.
|
Spoko jak nie bede wstanie Cie objechac to bedziemy modzic dalej
Owczar - 10-03-2012, 13:47
Hehe, no tak jak już mówiłem, póki nie założysz turbo to nie mam się czego bać
Honda Civic, type S 2.0Vtec 160KM w manualu nie może dać rady mojemu Złomkowi
3 próby i w żadnej nie odjechał dalej niż na pół samochodu. Robił swap z 1,6 na k20a3, a teraz szuka k20a2 z type R bo nie może się pogodzić z tym że gala w AT nie objeżdża
MATTNATTS - 10-03-2012, 16:13
Owczar napisał/a: | Który lift? |
niestety po drugim Miałem zamiar prekat też usunąć i tylko flash Ecu.
Owczar napisał/a: | Honda Civic, type S 2.0Vtec 160KM w manualu nie może dać rady mojemu Złomkowi |
To Złomek chyba w dobrej kondycji jest
Torp nie doczytałem jeszcze całej historii ,myślałeś jeszcze o dolocie z vr-4?
A Ecu Master ze strojeniem to 1,5k
fj_mike - 10-03-2012, 17:33
Owczar napisał/a: | a teraz szuka k20a2 z type R bo nie może się pogodzić z tym że gala w AT nie objeżdża |
Co za ambicje
Owczar - 10-03-2012, 18:21
MATTNATTS napisał/a: | niestety po drugim Miałem zamiar prekat też usunąć i tylko flash Ecu. |
Tak, ale z flashem też jest problem. Nie ma stockowego bez katów. Trzeba trochę posiedzieć by to zrobić. Najpierw na płytce znaleźć która nóżka procesora odpowiada za sondę, a potem ja wyłączyć w sofcie.. Miałem to robić, ale czasu brak...
Torp12 - 10-03-2012, 19:47
MATTNATTS napisał/a: |
Torp nie doczytałem jeszcze całej historii ,myślałeś jeszcze o dolocie z vr-4?
|
Myslalem ale ciezko to zdobyc dlatego narazie K&N musi wystarczyc.
SPIDER-ek - 10-03-2012, 23:56
Torp12, ja i tak trzymam kciuki za mody, miejmy nadzieje że będziesz zadowolony z rezultatu.
Torp12 - 10-03-2012, 23:59
Owczar napisał/a: | Hehe, no tak jak już mówiłem, póki nie założysz turbo to nie mam się czego bać
3 próby i w żadnej nie odjechał dalej niż na pół samochodu. |
Owczar ale dla mnie wystarczylo by byc przed Toba te pół samochodu
Torp12 - 10-03-2012, 23:59
SPIDER-ek napisał/a: | Torp12, ja i tak trzymam kciuki za mody, miejmy nadzieje że będziesz zadowolony z rezultatu. |
No wreszcie jakies dobre słowo:) DZieki Sebastian:)
fj_mike - 11-03-2012, 00:04
Torp12, bardzo mi się podoba chęć zmodzenia czegoś nowego nudnych silnikach Galanta EA. Montaż sprężyn gazowych do otwierania maski to nie szał
Martwi mnie jedna rzecz:
Cytat: | Jedyna rzecz na minus w dzisiejszym dniu to hamownia... Rekin wydusił 121 Km i 171 Nm... |
Masz wykres?
Torp12 - 11-03-2012, 00:14
fj_mike napisał/a: |
Masz wykres? |
Bede mial po odbiorze łączny z hamowaniem po modzie.
fj_mike - 11-03-2012, 00:17
Torp12 napisał/a: | Bede mial po odbiorze łączny z hamowaniem po modzie. |
Czekamy zatem
Torp12 - 11-03-2012, 00:20
fj_mike napisał/a: |
Czekamy zatem |
Chociaz w sumie co Ci z wykresu? Wyczytasz z niego cos wiecej? Nie widac na nim zadnych nieprawidlowosci wiekszych.
|
|
|