To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CA4A Błękitne Malibu

Tomek - 22-05-2014, 21:23

robertdg napisał/a:

Odkręc przy progu i delikatnie poluzuj bez szarpnieć.


odkręciłem i przy progu i też na słupku
zwinąłem prawie cały pas i niestety bez sukcesów :shock:
bez szarpnięć

robertdg - 22-05-2014, 21:56

No troszkę sie pospieszyłeś, ale trudno jak nie uda sie odblokowac pasa to trzeba wymienić
Tomek - 23-05-2014, 08:31

Cytat:

No troszkę sie pospieszyłeś,


nie sądzę
najpierw próbowałem poluzować lekko
potem odpiąłem pas przy progu i wsunąłem go dalej
dopiero potem rozebrałem pół auta i zwinąłem cały pas

Tomek - 26-08-2014, 10:37

Mały update.

W zeszłym tygodniu nastąpiło pranie tapicerki. Długo oczekiwane, bo planowane już od czasu zakupu.
Efekty bardzo zadowalające.

Zaczniemy od najlepszego, czyli od podsufitki. Tutaj efekt jest piorunujący.
Zdjęcia przed, w trakcie i po akcji poniżej.
Minus jest taki, że podsufitka została lekko pozaciągana, ale prawie nie widać, także było warto.


Jakby kogoś interesowały koszty, to gośc chciał 80 zł za same fotele i tylną kapanę + 20-30 zł za podsufitkę + 20-30 zł za podłogę. Za całość zapłaciłem 120 zł.




















Teraz fotele. Z tego jestem najmniej zadowolony, bo początkowo brązowe fotele wyszły co prawda nie szaro, jak trzeba, ale brud nie do końca zszedł.
Byłoby to może do usunięcia jeszcze, ale początkowo nie było tego widać.

Fotel pasażera przed i po:



Fotel kierowcy przed i po:




Kanapa tylna przed i po:
Tutaj wielkich rewelacji nie ma, bo nie była bardzo brudna, ale jednak.




I na koniec podłoga. Dramatu nie było, ale kilka plam zostało usunięte, no i ogólnie odświeżone:






tresorex - 26-08-2014, 14:50

Sprawdzałeś w jakim stanie jest podłoga pod dywanem?
Tomek - 26-08-2014, 15:24

Cytat:

Sprawdzałeś w jakim stanie jest podłoga pod dywanem?


tym razem nie, ale przy poprzednim wyciąganiu foteli, celem ich umycia i dokładnego odkurzenia wykładziny, wtedy zaglądałem pod spób i wyglądała bardzo dobrze
a było to gdzieś w maju

bialyjayz - 26-08-2014, 23:59

podobny efekt uzyskiwałem w swoim CAO za pomocą pianki do prania tapicerki K2, koszt. ok15zł z tym, że na samą podsufitkę ok. 2 godzin i puszkę preparatu :)
Tomek - 16-09-2014, 10:10

Zima idzie panowie.

Na poprzedni sezon zimowy kupiłem 2 opony zimowe Kleber Krisalp HP2.
Byłem z nich zadowolony, więc teraz znowu kupiłem parę takich opon.

Jedyna różnica to taka, że teraz wziąłem dobry rozmiar, czyli 185/60R14 (poprzednio 2 razy się pomyliłem i wziąłem 185/65R14).

Tomek - 30-09-2014, 08:34

wczoraj siadły nowe poduszki silnika (2 sztuki - te na belce) oraz końcówka drążka kierowniczego
jest dużo lepiej, nic nie stuka, choć za mało pojeździłem, żeby coś więcej powiedzieć
przy okazji wymienione klocki hamulcowe z przodu, strasznie słabo hamuje :mrgreen:
trzeba dotrzeć

teraz na zbieżność i potem przegląd

do mechanicznej perfekcji zostało wymienić cylinderki z tyłu

a do ogólnej perfekcji jeszcze by się przydało wymienić drzwi, maskę, klapę, reperaturki tylnych błotników i pomalować całość - :lol: :lol: :lol:

mjsystem - 30-09-2014, 10:17

Tomek napisał/a:
a do ogólnej perfekcji jeszcze by się przydało wymienić drzwi, maskę, klapę, reperaturki tylnych błotników i pomalować całość -

Na pewno to chcesz robić|? :wink:
Zawsze pozostaje konkurencja z Buczą w konkurencji "ludzką ręką nie tknięty" :mrgreen:

Tomek - 30-09-2014, 10:20

mjsystem napisał/a:

Na pewno to chcesz robić|? :wink:


nie napisałem, że chcę
wręcz przeciwnie
mam w planach jeździć nim aż do zezłomowania, a przecież dobrego się nie złomuje

a wszystko to przy zachowaniu nienagannego stanu technicznego

mjsystem napisał/a:

Zawsze pozostaje konkurencja z Buczą w konkurencji "ludzką ręką nie tknięty" :mrgreen:


ojjjjj, do Buczy mu baaaaardzo daleko

mjsystem - 30-09-2014, 10:32

Tomek napisał/a:
mam w planach jeździć nim aż do zezłomowania, a przecież dobrego się nie złomuje

Tak myślałem. Strasznie dużo kosztuje malowanie z przygotowaniem. Ale zapytać trzeba, maniaków na forum nie brakuje :wink:
Tomek napisał/a:

mjsystem napisał/a:

Zawsze pozostaje konkurencja z Buczą w konkurencji "ludzką ręką nie tknięty"


ojjjjj, do Buczy mu baaaaardzo daleko

Poczekaj trochę 8)
Żart. Wiem, że technicznie dbasz o auto i to się chwali. Kiedyś mój tato miał kolegę, który jeździł takimi kolorowymi autami, bo zawsze twierdził, że zdrowe to ma być serce . :) Coś w tym jest.

Tomek - 30-09-2014, 10:41

mjsystem napisał/a:

Tak myślałem. Strasznie dużo kosztuje malowanie z przygotowaniem. Ale zapytać trzeba, maniaków na forum nie brakuje :wink:


jakbym miał go zrobić na gotowe, to bym kupił drzwi, klapę i maskę to w sumie grosze, najwięcej wstawić reperaturki i poomalować, a do malowania jest autentycznie wszystko, może poza dachem
to już prędzej bym okleił folią

ale Colta nie traktuję w ogóle hobbystycznie jak kiedyś Galanta Avance, Colta traktuję czysto jako sprzęt AGD, ma mnie wozić do pracy i na zakupy i tyle
dbam jedynie o bezpieczeństwo, wiadomo
a to jak wygląda to mi obojętne, choć tak naprawdę nie ma tragedii

pod biurem stoi dokładnie taki sam Colt, to był w dużo gorszym stanie
ostatnio ktoś go trochę pooklejał czarną matową folią (zderzaki, część maski), trochę przykryło rdzę

mkm - 30-09-2014, 12:40

Tomek napisał/a:
Colta traktuję czysto jako sprzęt AGD,

Dobra, dobra... a na przegląd zawiozłeś do Leszka, a nie do serwisu AGD :twisted:

Tomek napisał/a:

a to jak wygląda to mi obojętne, choć tak naprawdę nie ma tragedii

Przed zimą pasowałoby go trochę "ponatłuszczać" - daj znać to się umówimy na "cepeenie" :wink:

Tomek - 01-10-2014, 08:57

wpadł mi taki pomysł
jako, że w Colcisławie mam do wymiany cylinderki hamulców, z tyłu rzecz jasna
a nie mam pojęcia jak to tak w środku wygląda (bęben i okłądziny szczęk), zaglądałem tam pół roku temu, ale nie pamiętam
w każdym razie pomyślałem, że po co robić dwa razy, jak lepiej zrobić raz, więc kupię od razu będny, szczęki i może jeszcze zestaw montażowy
no i tutaj ciekawostka, bo para oryginalnych (Mitsubishi) szczęk hamulcowych kosztuje 43 zł (przy czym ja miałbym to za ca. 35 złotych)
no, ale za to jeden bęben to już 200 zł

więc do rzeczy - wpadł mi pomysł, żeby to przeswapować na układ tarczowy

teraz pytanie - czy był jakiś Colt CA z tarczami z tyłu (podejrzewam, że w GTI by się przydały, a i katalog części podaje mi tarcze na tył w przypadku GTI)
tylko podejrzewam, że trzeba by jeszcze zwrotnice, czy może jeszcze coś?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group