To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - MSS Zielona żaba by Bizi78.

Hugo - 04-07-2015, 19:22

Uuu, drogi ten przewód jak na część do SS :mrgreen: Sztywne tylne widziałem i tragedii musiało nie być, bo bym o tym wciąż myślał :wink:
Bizi78 napisał/a:
Pasta polerska powinna dać radę to usunąć
Jaka na przykład?
MichciuGT - 04-07-2015, 21:01

Bizi78, daj najlepiej zdjęcie z miejsca gdzie idą te przewody hamulcowe (z tyłu pod osłoną), a dokładniej poproszę zdjęcie przewodu paliwowego, jeżeli nie był wymieniany, może wcale nie wyglądać lepiej niż hamulcowe...
Bizi78 - 04-07-2015, 23:18

Hugo napisał/a:
Jaka na przykład?

U mnie po papierze 2500 klosz też był matowy dopiero pasta zrobiła błysk :wink: .



Ja stosowałem taki zestaw:



Pewnie też coś produkuje Meg's lub 3M, najlepiej podpytać mkm-a :D .

MichciuGT napisał/a:
daj najlepiej zdjęcie z miejsca gdzie idą te przewody hamulcowe (z tyłu pod osłoną)

Mam tylko jedną fotkę, którą wcześniej wstawiałem:



Resztę się zobaczy po demontażu zbiornika ale to dopiero we wrześniu :wink: .
Wydaje mi się, że bardziej korodują hamulcowe ze względu na skład chemiczny płynu dot4.

robertdg - 05-07-2015, 10:16

Bizi78 napisał/a:
Wydaje mi się, że bardziej korodują hamulcowe ze względu na skład chemiczny płynu dot4.
Bardziej ze względu na to, ze sa stalowe powlekane, a miejsca od których zaczyna sie korozja to najczęsciej elementy uchwytów oraz ciasne nieprzewiewne wneki
Bizi78 - 05-07-2015, 10:51

robertdg napisał/a:
Bardziej ze względu na to, ze sa stalowe powlekane

Tylko dlaczego hamulcowych tak nie zrobili, oszczędności czy co :doubt: .

MichciuGT - 05-07-2015, 14:22

oj przepraszam, jednak paliwowe nie wyglądają tak źle jak by mi się wydawało :oops:
stalowe zamiast miedzianych robią dla oszczędności i chyba dlatego ze łatwiej jest zamontować na taśmie produkcyjnej sztywniejsze (stalowe) przewody

Hugo - 05-07-2015, 20:48

Bizi78, pytanie: w którym miejscu w SS znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej?
Bizi78 - 06-07-2015, 07:31

Powinien być przed chłodnicą koło klaksonu.
Hugo - 06-07-2015, 23:05

Chyba niemożliwe.
piorunGSR - 06-07-2015, 23:29

Hugo, No tak możliwe u mnie w Lancerze tak jest właśnie
Bizi78 - 07-07-2015, 08:15

Hugo napisał/a:
Chyba niemożliwe.

http://forum.mitsumaniaki...a72569e903bcd28

Kiepsko widać ale jest z prawej strony jak patrzysz na fotkę :wink: .

Hugo - 07-07-2015, 08:25

Bizi78 napisał/a:
Kiepsko widać ale jest z prawej strony jak patrzysz na fotkę
To co najmniej dziwne, bo w Galancie jest w tym samym miejscu i co oczywiste oszukuje niesamowicie. Po zatrzymaniu sie na chwilę w słońcu i na rozgrzanym silniku potrafi pokazać 50 st. C, a po ruszeniu i przejechaniu kilku km spada do np. 28 st. C.
I teraz najlepsze, jesli w SS jest w tym samym miejscu to nie rozumiem jakim cudem termometr zewnętrzny wskazuje niemal idealnie i praktycznie nie oszukuje? Ma ktoś jakiś pomysł?

Bizi78 - 07-07-2015, 10:10

Hugo napisał/a:
Po zatrzymaniu sie na chwilę w słońcu i na rozgrzanym silniku potrafi pokazać 50 st. C, a po ruszeniu i przejechaniu kilku km spada do np. 28 st. C.

Nic takiego u siebie nie zauważyłem ale sprawdzę po pracy :wink: .

Hugo - 07-07-2015, 10:27

Bizi78 napisał/a:
Nic takiego u siebie nie zauważyłem ale sprawdzę po pracy
Tak się dzieje w Galancie, w SS nic takiego nie ma miejsca, a czujniki mają w tych samych miejscach :shock:
Bizi78 - 07-07-2015, 11:12

Hugo napisał/a:
Tak się dzieje w Galancie

Może warto spróbować go wymienić, no chyba, że tttm :wink: .
Ewentualnie może jakaś kosmiczna technologia w MSS wyłapuje nagłe, nienaturalne wzrosty temp. i jakoś to pomija na wyświetlaczu 8) .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group