Nasze Miśki - MSS Zielona żaba by Bizi78.
Hugo - 04-07-2015, 19:22
Uuu, drogi ten przewód jak na część do SS Sztywne tylne widziałem i tragedii musiało nie być, bo bym o tym wciąż myślał Bizi78 napisał/a: | Pasta polerska powinna dać radę to usunąć | Jaka na przykład?
MichciuGT - 04-07-2015, 21:01
Bizi78, daj najlepiej zdjęcie z miejsca gdzie idą te przewody hamulcowe (z tyłu pod osłoną), a dokładniej poproszę zdjęcie przewodu paliwowego, jeżeli nie był wymieniany, może wcale nie wyglądać lepiej niż hamulcowe...
Bizi78 - 04-07-2015, 23:18
Hugo napisał/a: | Jaka na przykład? |
U mnie po papierze 2500 klosz też był matowy dopiero pasta zrobiła błysk .
Ja stosowałem taki zestaw:
Pewnie też coś produkuje Meg's lub 3M, najlepiej podpytać mkm-a .
MichciuGT napisał/a: | daj najlepiej zdjęcie z miejsca gdzie idą te przewody hamulcowe (z tyłu pod osłoną) |
Mam tylko jedną fotkę, którą wcześniej wstawiałem:
Resztę się zobaczy po demontażu zbiornika ale to dopiero we wrześniu .
Wydaje mi się, że bardziej korodują hamulcowe ze względu na skład chemiczny płynu dot4.
robertdg - 05-07-2015, 10:16
Bizi78 napisał/a: | Wydaje mi się, że bardziej korodują hamulcowe ze względu na skład chemiczny płynu dot4. | Bardziej ze względu na to, ze sa stalowe powlekane, a miejsca od których zaczyna sie korozja to najczęsciej elementy uchwytów oraz ciasne nieprzewiewne wneki
Bizi78 - 05-07-2015, 10:51
robertdg napisał/a: | Bardziej ze względu na to, ze sa stalowe powlekane |
Tylko dlaczego hamulcowych tak nie zrobili, oszczędności czy co .
MichciuGT - 05-07-2015, 14:22
oj przepraszam, jednak paliwowe nie wyglądają tak źle jak by mi się wydawało
stalowe zamiast miedzianych robią dla oszczędności i chyba dlatego ze łatwiej jest zamontować na taśmie produkcyjnej sztywniejsze (stalowe) przewody
Hugo - 05-07-2015, 20:48
Bizi78, pytanie: w którym miejscu w SS znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej?
Bizi78 - 06-07-2015, 07:31
Powinien być przed chłodnicą koło klaksonu.
Hugo - 06-07-2015, 23:05
Chyba niemożliwe.
piorunGSR - 06-07-2015, 23:29
Hugo, No tak możliwe u mnie w Lancerze tak jest właśnie
Bizi78 - 07-07-2015, 08:15
Hugo napisał/a: | Chyba niemożliwe. |
http://forum.mitsumaniaki...a72569e903bcd28
Kiepsko widać ale jest z prawej strony jak patrzysz na fotkę .
Hugo - 07-07-2015, 08:25
Bizi78 napisał/a: | Kiepsko widać ale jest z prawej strony jak patrzysz na fotkę | To co najmniej dziwne, bo w Galancie jest w tym samym miejscu i co oczywiste oszukuje niesamowicie. Po zatrzymaniu sie na chwilę w słońcu i na rozgrzanym silniku potrafi pokazać 50 st. C, a po ruszeniu i przejechaniu kilku km spada do np. 28 st. C.
I teraz najlepsze, jesli w SS jest w tym samym miejscu to nie rozumiem jakim cudem termometr zewnętrzny wskazuje niemal idealnie i praktycznie nie oszukuje? Ma ktoś jakiś pomysł?
Bizi78 - 07-07-2015, 10:10
Hugo napisał/a: | Po zatrzymaniu sie na chwilę w słońcu i na rozgrzanym silniku potrafi pokazać 50 st. C, a po ruszeniu i przejechaniu kilku km spada do np. 28 st. C. |
Nic takiego u siebie nie zauważyłem ale sprawdzę po pracy .
Hugo - 07-07-2015, 10:27
Bizi78 napisał/a: | Nic takiego u siebie nie zauważyłem ale sprawdzę po pracy | Tak się dzieje w Galancie, w SS nic takiego nie ma miejsca, a czujniki mają w tych samych miejscach
Bizi78 - 07-07-2015, 11:12
Hugo napisał/a: | Tak się dzieje w Galancie |
Może warto spróbować go wymienić, no chyba, że tttm .
Ewentualnie może jakaś kosmiczna technologia w MSS wyłapuje nagłe, nienaturalne wzrosty temp. i jakoś to pomija na wyświetlaczu .
|
|
|