To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

piorunGSR - 02-09-2015, 22:19

Co prawda to już od soboty 15 sierpnia pozwolono rejestrować auta z kierą po prawej stronie. więc nie widze wielkiego halo z tego powodu. Fajnie że ci się udało w końcu zarejestrować, aczkolwiek było to bardziej przewidywalne niż to że woda jest mokra. RHD z Polskimi blachami. Tu na wyspach nikogo już od xxx lat nie dziwi LHD z wyspiarskimi blachami
Seiji - 03-09-2015, 02:00

za długo mieszkasz za granicą kolego bo już zapomniałeś polskie realia, samo położenie kierownicy nie jest dużym halo bo od 17 takie auta w kategorii M1 można w polsce rejestrować

problem w polandii leży w długości VIN a co za tym idzie prośbą o odstępstwo od warunków technicznych do ministerstwa transportu (raz dają, raz nie), i... homologacji europejskiej "certificate of conformity" pojazdu, a właściwie jej odpisu pomimo faktu, że auto już w UE było zarejestrowane

woda w polsce jest wieloma rzeczami, i czasami nie jest mokra

Matejko - 03-09-2015, 10:57

Seiji napisał/a:
problem w polandii leży w długości VIN a co za tym idzie prośbą o odstępstwo od warunków technicznych do ministerstwa transportu (raz dają, raz nie), i... homologacji europejskiej "certificate of conformity" pojazdu, a właściwie jej odpisu pomimo faktu, że auto już w UE było zarejestrowane


rejestrowałem auto LHD, mimo posiadania przegladu i własnie "certificate of conformity" (znalazlem w schowku w aucie) i tak musialem isc do SKP i zrobic jakies skrocone badanie za 60zł, podobno wszystko zalezy od wydzialu komunikacji jedni uznaja inni nie

Seiji - 03-09-2015, 12:14

Matejko napisał/a:
rejestrowałem auto LHD, mimo posiadania przegladu i własnie "certificate of conformity" (znalazlem w schowku w aucie) i tak musialem isc do SKP i zrobic jakies skrocone badanie za 60zł, podobno wszystko zalezy od wydzialu komunikacji jedni uznaja inni nie


powiem ci, że jaja zaczynają się jak się tego cerytfikatu nie ma bo nie jest obowiązkowe posiadanie go, mitsubishi polska posiada je tylko na modele do 4 lat wstecz, a mitsubishi europe tylko na modele wyprodukowane z długim VIN'em na europę

na tabliczcze znamionowej w japońcach masz tylko numer nadwozia i kolor bez żadnych mas/nacisków/innych pierdół które są potrzebne do pierwszego przeglądu :D

Wszyc - 03-09-2015, 13:50

Gratuluje Seiji :) kurcze jak teraz można to może ogarne jakąś Mazde Eunos Cosmo albo największe marzenie moje czyli toyota jzx100 mark ii :)
drexvs - 03-09-2015, 18:59

Wszyc napisał/a:
toyota jzx100 mark ii :)

yepp 8)

Hugo - 03-09-2015, 19:28

Wszyc napisał/a:
Mazde Eunos Cosmo
Chyba nie tylko Twoje marzenie. Powodzenia w zakupie, auto jest nie z tej ziemi :mrgreen: Jak kupisz dasz się przejechać? Odpłatnie może być :mrgreen: :wink:
arturj123 - 30-09-2015, 22:00

Trafił na motokiller-a 8)
http://motokiller.pl/262359/Lancer-evo4

Seiji - 21-05-2016, 15:06



wpadły nowe felgi ;)

rosomak1983 - 21-05-2016, 16:34

Kocur ;-)
MichciuGT - 21-05-2016, 17:40

no ładnie :D
Kleju - 23-05-2016, 08:50

Jeździłbym 8)
Seiji - 05-02-2017, 00:01

dawno nic nie pisałem, w tyłek lancera stojącego w korku władował się jakiś typ w audi, gródź tylna całe szczęście cała, ucierpiała za to pompa ayc, tylny zderzak, i klapa na której pojawiły się wgniotki



link 4 naprawę wyceniło na 2300 zł, oczywiście bez pompy ayc bo 'nie widzą zależności przyczynowo skutkowej pomiędzy walnięciem w tył auta a uszkodzeniem pompy za zderzakiem :doubt:

Bzyk_R1 - 05-02-2017, 09:12

Piękny Evo.

Co do zdarzenia. Wycena rzeczoznawcy ile auto jest warte, i faktura z naprawy dla link 4 na kwotę o 1zł niższą😊 oczywiście jeżeli dali szkodę całkowitą. Jak nie to po demontażu wszystkich uszkodzonych elementów zaproś likwidatora szkód niech zrobi dokumentację i ori części wrzucaj na fakturę.

Olivia - 06-02-2017, 00:27

Zapytam się ponieważ to polska rzeczywistość. Jeżeli zrobi tak jak napisałeś, czyli naprawi wszystko na częściach oryginalnych, ewentualnie używanych - z tego co wiem części do starszych Evo są ciężko dostępne - zapłaci, dostarczy do ubezpieczyciela faktury a pomimo tego ubezpieczyciel się na niego wypnie, co wtedy ?

Seiji, autko masz super. Wygląda bardzo lekko. Te czwórki które widziałam wyglądały bardziej ociężale.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group