To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Krzyzak - 27-03-2017, 08:33

ale jeździłem kilkoma autami z 276/26 i wszystkie miały ten miękki pedał - wydawało mi się, że to przypadłość tych hamulców
serwo mam z GDI (już trzecie zresztą), także pompę zmieniłem jakiś czas temu
zmienię jeszcze korektor by chciałbym aby na przód szło więcej (czyli jak w rocznikach 97-98) oraz wężyk podciśnienia z zaworem

milo - 27-03-2017, 15:34

Jak zwiekszysz podcisnienie bedą lepsze hamulce
Krzyzak - 28-03-2017, 10:37

Cytat:
Jak zwiekszysz podcisnienie bedą lepsze hamulce
jak najbardziej się zgadzam bo to widać, że gdy obroty silnika są wyższe to pedał twardnieje...
tylko jak to zrobić?

milo - 28-03-2017, 15:23

Krzyzak napisał/a:
jak najbardziej się zgadzam bo to widać, że gdy obroty silnika są wyższe to pedał twardnieje...
tylko jak to zrobić?

Na próbę zastosowałem z filtra do wody -zbiornik około 1L wpiety jest między serwo a zaworkiem kierunkowym minuta roboty taka komora... lepsze hamulce
Lub można w trakcie naciskania pedału hamulca uruchamia sie elektryczna pompka podciśnieniowa vacum takie pompy posiadaja wiele aut do wytworzenia podcisnienia

Krzyzak - 29-03-2017, 08:10

milo - ZDJĘCIA poproszę :)
nie powiem - temat na czasie bo zmieniam zaciski we wszystkich 3 Galantach - wszystkie będą miały 2 tłoczkowe zaciski z czego 2 już mają a pozostał jeszcze bordowy dziadek do obskoczenia :)
tyle, że wszystkie poza sedanem problemów z podciśnieniem nie mają...

milo - 29-03-2017, 23:09

Krzyzak napisał/a:
ZDJĘCIA poproszę

Na próbę założone






Krzyzak napisał/a:
zmieniam zaciski we wszystkich 3 Galantach - wszystkie będą miały 2 tłoczkowe zaciski

Przewody zmien na w stalowym oplocie nie puchną jak gumowe
Krzyzak napisał/a:
tyle, że wszystkie poza sedanem problemów z podciśnieniem nie mają...

Zmierz podciśnienie jakie masz moze za słabe

Hugo - 30-03-2017, 07:08

milo, masz w swoim przewody w stalowym oplocie? Jest różnica w porównaniu do ori gumowych?
Owczar - 30-03-2017, 09:01

Przewody w stalowym oplocie to sliski temat. Dobre kosztują sporo, a te tańsze wytrzymają której niż OEM używki.
Hugo - 30-03-2017, 09:06

Myślałem o przewodach firmy HEL.
Krzyzak - 30-03-2017, 09:24

to nie kwestia przewodów bo przy wyższych obrotach (= większe podciśnienie) pedał twardnieje
to tylko kwestia podciśnienia/servo wg mnie

Owczar - 30-03-2017, 10:03

Hugo napisał/a:
Myślałem o przewodach firmy HEL.


No to nie jest firma krzak. Generalnie hamulce nie będą lepsze. Zmieni się sposób dozowania siły. Na pewno da Ci lepszą kontrolę, ale w cywilnej jeździe może się objawiać efektem gwałtownego hamowania. Można się podobno przyzwyczaić. Zwykłe OEM działają trochę jak tlumik pedału hamulca. Powodują lekkiego laga. Jeśli oryginalne nie są spekane, spuchniete i nie wyglądają podejrzanie to nie wiem czy bym zmieniał. Swoje niedawno sprawdzałem i naprawdę dobrze się trzymają.

Darku, ja bym zaczął od sprawdzenia przewodu. Może na zaworze zwrotnym jest problem. Podcisnienie raczej będzie ok. Jak wyeliminujesz przewód to zostaje problem z serwo.

Hugo - 30-03-2017, 11:09

Oryginalne przewody hamulcowe wszystkie 4 szt. są idealne. Nawet korozji na zakończeniach nie mają. Guma też ładna.
Owczar - 30-03-2017, 13:55

Ja swoje kiedyś chciałem wymienić proforma ale brat mi odradzil - chyba że kupię OEM bo wszelkiej maści zamienniki są problematyczne.

Te HEL pewnie będą ok - pytanie tylko czy warto.

Krzyzak - 30-03-2017, 14:40

Cytat:
Darku, ja bym zaczął od sprawdzenia przewodu.
mam taki plan, żeby na próbę założyć z kombi - tylko, że właśnie kombi teraz głównie jeżdżę (LPG)
raz założyłem z Colta to ledwo przed bramą wyhamowałem :) - silnik działał na ssaniu, więc dawał sporą moc na skrzynię :)

milo - 30-03-2017, 15:19

Hugo napisał/a:
milo, masz w swoim przewody w stalowym oplocie?

Tak HEL

Owczar napisał/a:
Przewody w stalowym oplocie to sliski temat. Dobre kosztują sporo, a te tańsze wytrzymają której niż OEM używki.

Hel cały komplet koszt 360
Owczar napisał/a:
Generalnie hamulce nie będą lepsze. Zmieni się sposób dozowania siły.

Przewody w stalowym oplocie nie puchna jak gumowe a na pewno polepszy wieć jest na plus
W motocyklu jak zmieniłem tylko przewody z gumowych na w oplocie stalowym stały sie bardzo agresywne i tylko przewody mozna powiedzieć :shock:
Owczar napisał/a:
to tylko kwestia podciśnienia/servo wg mnie

Zmierz jakie masz ja mierzyłem vacuometrem
Owczar napisał/a:
Te HEL pewnie będą ok - pytanie tylko czy warto.

Jakbym miał jeszcze raz zmieniać to nawet bym sie nie zastanawiał :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group