To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Ewcia80 - 23-02-2017, 22:58

Ale silver siada tak ze przerzuca na pb?
plecho1 - 24-02-2017, 06:54

W niektórych redkach dużo zależe od zasilania czy przewód i zawory na 6 czy na 8mm.
Marcino - 24-02-2017, 08:47

Owczar napisał/a:
Siada - widać to dobrze na wykresie z hamowni mkv że zlotu.

Hmmm, a piszą ze Silvery są do 200 koni

Owczar - 24-02-2017, 10:39

Te 8mm dają radę.

Ja mam wrażenie że na 6 mm niewiele redaktorów daje radę. Wyjątkiem jest tu chyba magic 3, ale on ma zupełnie inną konstrukcje.

Bury - 24-02-2017, 11:56

Sprawny silver zasilany fi6 w dobrze zamontowanej i wyregulowanej instalacji z palcem w nosie obsłuży galanta 2.5 na bogatej mieszance.
Nie róbcie z galanta potwora który potrzebuje nieskończone ilości paliwa.
Dobrze wystrojony galant ma przewage nad innymi autami,a mianowicie całe mnóstwo czasu do maksymalnego otwarcia wtryskiwacza,co daje możliwości sterownikowi gazowemu na korekcje.Tylko mało kto ma dobrze dobrane wtryski gazowe w galancie.

Krzyzak - 24-02-2017, 13:39

KME Silver? - mam, działa super
Ewcia80 - 24-02-2017, 14:31

A więc jestem po strojeniu.Teraz na lpg w OL sondy 1sze idą na 0,8 v czyli jest tak jak na pb.Faktycznie zauwazylam ze elastyczność na lpg jest juz duzo lepsza.Auto jakby odzylo.Co do spadkow na reduktorze to jest tak że przy starcie zatrzymanym na pelny gazie spada do 1,0 bara z 1,3 bara.Natomiast podczas jazdy z redukcja biegow spada o jakies 0,2 bara.Takze reduktor trzyma cisnienie a w OL sie poprawilo.Czyli te wtryski daja rade.Co prawda gdyby to bylo zrobione jak np.u Krzyzaka to bylo idalnie ale teraz juz nie ma co szukać tylko jezdzić.
Owczar - 24-02-2017, 19:23

Bury napisał/a:
Sprawny silver zasilany fi6 w dobrze zamontowanej i wyregulowanej instalacji z palcem w nosie obsłuży galanta 2.5 na bogatej mieszance.
Nie róbcie z galanta potwora który potrzebuje nieskończone ilości paliwa.
Dobrze wystrojony galant ma przewage nad innymi autami,a mianowicie całe mnóstwo czasu do maksymalnego otwarcia wtryskiwacza,co daje możliwości sterownikowi gazowemu na korekcje.Tylko mało kto ma dobrze dobrane wtryski gazowe w galancie.


Nie ma czasu. Kickdown i masz WOT na wysokich obrotach. Przy idealnym montażu może i obrobi. Ale przypadki z forum potwierdzają że nie zawsze. Dobór wtryskiwaczy nie ma tu nic do rzeczy. Bardziej poprowadzenie miedzi, odpowiednie filtry itd. Galant nie jest potworem ale mimo wszystko to wolnossace 2.5, które przy WOT ma dość duże zapotrzebowanie na paliwo.

[ Dodano: 24-02-2017, 19:25 ]
Krzyzak napisał/a:
KME Silver? - mam, działa super


6mm czy 8?

Bury - 25-02-2017, 15:32

Dobór wteyskiwaczy ma znaczenie.Co innego jak na wot czas wtrysku gazu jest 11 ms a co innego jak jest np 18 ms.w pierwszym przypadku jest mnostwo czasu dla sterownika na skorygowanie np spadku ciśnienia,w drugim przypadku szybko dojdzie do maks otwarcia wtryskiwaczy.
Zakladalem silvera na chwile do jeepa 4.0 r6 a to chla jak swinia i zadziwiająco szedl na bogatej mieszance przy duzym obiciazeniu, wiec stwierdzenie ze nie nakarmi galanta 2.5 nie jest moim zdaniem słuszne

Ewcia80 - 25-02-2017, 18:21

Hejka.Po wczorajszej regulacji zrobilam test elastyczności na 3 biegu w tiptronicu 60-110 km/h.Na pb wyszlo 12,05 a na lpg 12,70.Czyli jest juz duzo lepiej bo wczesniej roznica byla okolo 2,5 sec.Zrobilam tez pomiar ze startu zatrzymanego do 100km/h w trybie D. Do pomiaru uzylam aplikacji olivia drive z z obdII. i tak na pb wyszlo 9,158 a na lpg wyszlo 9,385.Tak wiec tu tez mimalne roznice.Czyli jest o wiele lepiej niz przed regulacja.Mysle ze tu juz max co da sie zrobić na tych wtryskiwaczach i takich nawiertach w kolektorze.Zastanawia mnie tylko to przyspieszenie.Czy te wskazania mogą byc dobre skoro w kombi powinno byc wiecej katalogowo?
Owczar - 25-02-2017, 18:49

Bury napisał/a:
Dobór wteyskiwaczy ma znaczenie.Co innego jak na wot czas wtrysku gazu jest 11 ms a co innego jak jest np 18 ms.w pierwszym przypadku jest mnostwo czasu dla sterownika na skorygowanie np spadku ciśnienia,w drugim przypadku szybko dojdzie do maks otwarcia wtryskiwaczy.
Zakladalem silvera na chwile do jeepa 4.0 r6 a to chla jak swinia i zadziwiająco szedl na bogatej mieszance przy duzym obiciazeniu, wiec stwierdzenie ze nie nakarmi galanta 2.5 nie jest moim zdaniem słuszne


Pewnej granicy nie przeszkoczysz. Poza tym zanim sterownik zareaguje masz uboga mieszankę, która przekłada się bezpośrednio na osiągi. Ja raczej preferuje rozwiązania gdzie spadki ciśnienia są minimalne a termika stabilna.

Masz oscylogramy z tego Jeepa? Jak termika?

[ Dodano: 25-02-2017, 18:49 ]
Ewcia80, jest ok. Wyniki nie uwzględniają rozmiaru kół.

Bury - 25-02-2017, 19:46

Ja również nie lubie półśrodków,ale nie demonizowałbym galanta.
To auto proste w strojeniu jak i w samym montażu.Miejsca jest tyle na wszystko,że w innych autach mozna sobie pomarzyć.

Silver grzeje gaz lepiej niż gold.
Nagrań nie mam,ale przyjedzie kiedyś do mnie napewno taki sam z okaleczonym kme gold(z zaślepionym jednym wyjściem) zasilany fi6.Wtedy coś nagram.

Owczar - 25-02-2017, 21:26

Galant jest prosty jak konstrukcja cepa. Ale jak widać na Przykłady Ewci, że nawet tak banalny silnik można popsuć podczas montażu.

U mnie kucnął jeden zavoli N. Nie ma jazdy w zasadzie. Muszę go na wiosnę zregenerować. Drugi ciągnie jak może, ale przy WOT nie daje rady sam.

Gold rzeczywiście termicznie słaby, dlatego do 280KM mam dwa. W dublu dają radę i termicznie i ciśnieniowo. Rozpędzanie 0-240, spadek ciśnienia max 0,15 i termika wzorowa :) Choć teraz poszedłbym pewnie w Gold GT lub kanakę z Turów.

plecho1 - 25-02-2017, 21:33

W Zetach zasyfia się kanał gazowy w którym siedzą słynne sprężynki grzejne. U siebie całkiem je wywaliłem podobnie zresztą u szwagra w Accordzie 1.8 136KM i termicznie bez nich spokojnie daje radę.
Ewcia80 - 25-02-2017, 22:17

Hejka.tak jak Owczar pisze można popsuć. Ale teraz jest już ok.chociaż teraz jak w końcu poczułam ze na LPG jest fajnie jeździć i dynamicznie to tak naprawdę teraz mi się marzy cisza pod maską. Bo powiem szczerze że te ac w bfc to trochę jednak klepia.bo skoro reduktor ładnie trzyma parametry to skoro przy takim montażu w kolektorze nawet takie wolne wtrysku dają radę to ciekawe czy jeszcze by lepiej jeździł galant na czymś lepszym.ale co najlepsze byłoby w listach tak ja teraz mam?tak patrzyłam i chyba najlepiej wypadają klony barakud czyli dragon yeti .tylko 100 zł drożej za 2 listwy niż ac w 01


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group