To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 28-02-2017, 06:48

W sumie warto by było wszystko przerobić na 8mm czyli i wymienić wielozawór zbiornika i elektrozawór przy reduktorze aby nigdzie nie było zwężki.
Krzyzak - 28-02-2017, 09:01

Wielozawór to nie wiem, ale potem kolanko musi być już pod FARO. To standardowe kolanko do mojego wielozaworu wygląda w środku na 6mm średnicy - muszę zmierzyć bo jedno mi zostało.
Ewcia80 - 28-02-2017, 12:00

Hejka.Czy ktoś z Was mial do czynienia z aplikacją Stag mobile na androida?W sklepie play jest taka bezpłatna aplikacja stag mobile.Wiem ze do tego jest potrzebny interfejs bluetooth..Mam takie pytania:czy ta aplikacja stag mobile ze sklepu play obsluguje stag 300-6 isa2?Jesli nie to jaka aplikacja obsluzy?Mam samsung galaxy s5 z system 4.4.2.Czy taka wersja wystarczy?Jaki najlepiej kupić interfejs?Z allegro kolo 100zł czy jakiś inny?Macie moze jakieś sprawdzone interfejsy?
plecho1 - 28-02-2017, 17:37

Nie jestem pewien ale chyba aplikacja Staga na system Android nie daje możliwości konfiguracji instalacji, było o tym na LPG-Forum ale nie bardzo śledziłem więc pewności nie mam. Mam coś takiego pod Techa i szczerze mówiąc nie bardzo chce mi się tym bawić bo jednak dla mnie bardziej czytelny i funkcjonalny jest program pod Windowsa.
Ewcia80 - 28-02-2017, 19:06

Hejka tak jak juz pisalam autko jeżdzi teraz w OL o wiele lepiej ale zastanawiaja mnie ciagle czasy na biegu jalowym:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c73ed899f3795e00
Generalanie nic sie nie dzieje zlego.Obroty na wolnych oscyluja miedzy 650-665 obr/minute.Silnik chodzi rowno nie szarpie itp.Ale zastanawia mnie dlaczego jak potrzymam auto nagrzane na postoju okolo 10-12 minut to korekty dlugoetrminowe na obu bankach idą na +7%.Wiecej juz nie ida.Dodatkowo sądy 2gie na obu bankach maja napiecie okolo 0,1 v.Czyżby na biegu jalowym bylo za ubogo i ecu sobie wydluza czasy wtryskow?Podczas jazdy korekty dlugie są na poziomie okolo max +%.Czy nie wydaje sie Wam ze te czasy wtryskow gazowych na jalowym powinny być jednak troszkę dluzsze niż 3,5-3,6 ms tak jak na zalaczonym obrazku a powinhy mieć jakieś 4,0 lub 4,1 ms?

plecho1 - 28-02-2017, 20:40

Tu można troszkę zwiększyć mnożnik dla biegu jałowego i przez to czas się zwiększy.
Owczar - 28-02-2017, 20:48

Zobacz jakie masz korekty na jałowym dla pb a potem ustaw mnożnik tak by na obu paliwach były takie same. Korekty nie mają być bliskie zero. Mają odpowiadać warunkom pracy.

Jeśli pierwsza sonda oscyluje a druga rysuje 0.1 to albo katalizatory padają albo masz gdzieś przedmuch, albo sondy są uszkodzone. Prace drugich sond analizuje się na podstawie korelacji z tymi przednimi.

Marcino - 28-02-2017, 20:56

Krzyzak napisał/a:
Wielozawór to nie wiem, ale potem kolanko musi być już pod FARO. To standardowe kolanko do mojego wielozaworu wygląda w środku na 6mm średnicy - muszę zmierzyć bo jedno mi zostało.

To mi się wydaje ze wielozawór jest ten sam tylko przyłaczki do węzy sa inne.

Ewcia80 - 28-02-2017, 20:56

Owczar a jak powinny pracować te 2gie sondy na biegu jalowym?czy to zalezy od mieszanki?Jesli u mnie jest za uboga to moze dlatego te sondy są tez niby na ubogo?A jesli przedmuchy są to gdzie szukać najlepiej?Czy to moze być przez juz podniszczoną długą plecionke?Czy moze powinnam zrobić badanie spalin?Czy taka analiza spalin odpowie na pytanie o kondycji katalizatorów?Plecho ten moznoznik to tylko podnieść na jalowych reszta "mapa"i mnoznika zostaje tak jak jest tak?Są jakieś typowe objawy padającyck katow?
Owczar - 28-02-2017, 21:06

Analiza spalin może dać podpowiedź. Ale najpierw sprawdź jak to wygląda podczas pracy na Pb. Po przelaczeniu odczekaj z 3 minuty.

Wykresy sond za katem wyglądają jak sond przed katem przepuszczone przez kondensator. Ciężko to opisać słowami :)

Ewcia80 - 28-02-2017, 22:02

14 listopada 2015 roku przy przebiegu 162000km czyli 26tys.km temu robiłam badanie spalin.Bylo tak:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/0729c3b3b0295fed
http://www.fotosik.pl/zdjecie/a37fbd13fd8b7abe
http://www.fotosik.pl/zdjecie/2793d53f7fd4d322
http://www.fotosik.pl/zdjecie/503c37f58a348598
Z tego co sie znam to wyniki byly chyba ok czyli katalizatory sprawne?Mogly by sie tak szybko popsuć?

Owczar - 01-03-2017, 08:43

Tamte wyniki były ok.
Ewcia80 - 01-03-2017, 12:35

No wiec byłam na analizie spalin i generalnie wszystkie wyniki są praktycznie takie same oprócz lambdy ktora na gazie ma wartosć na jalowym 1,06 a przy 2,5 tys.obr/min 1,05. A wiec wychodzi na to że jest uboga mieszanka na jalowym i przy niskim obciazeniu silnika co by sie pokrywalo z tym ze korekty dlugoterminowe na gazie skacza mi do +7%.Sprawdzałam też sądy 2gie.I tak podczas jazdy kiedy katalizator sie nagrzewa i grzalka sond 2gich to zarowno na pb jak i na lpg sondy pracują.Natomiast doczytalam wczoraj gdzies w opracowaniu technicznym że jesli sie zby dlugo stoi na biegu jalowym to grzalka sondy jak i sam katalizator sie wychladzają co skutkuje zanikiem sygnalu wyjsciowego sondy.Takze jesli chodzi o sondy i katalizator jest ok zresztą wywalaloby blad P0420 czyli niesprawny uklad katalityczny.Bylam dzisiaj tez u gazownika u ktorego wczesniej poprawialm mieszanke w OL i zasugerowal mi że moj map sensor jest zbyt blisko kolektora praktycznie 1cm od niego.Także to tez moze powodować że mam zaklamania w temperaturze gazu co sie moze przekladać na to że komputer zwieksza dawke bo gaz gorący jest rzadszy.
plecho1 - 01-03-2017, 20:25

Jak masz ten stary stagowski mosiężny trójnik pomiarowy i prawie dotyka do silnika to jak najbardziej może mierzyć temperaturę silnika a nie gazu :)
Ewcia80 - 01-03-2017, 20:27

Map sensor mam ps02 taki plastikowy.Czy ten tez zle dziala na temperature kolektora?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group