To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 01-03-2017, 20:32

Jak jest blisko to być może też trochę przekłamuje ale na pewno mniej niż ten stary bo w swoim masz pomiar w strudze czyli gaz bezpośrednio opływa termistor. Możesz go na próbę czymś owinąć, czymś izolującym termicznie.
WreX - 15-03-2017, 19:47

Tak patrzyłem u siebie na te korekty długo terminowe, to na wolnych obrotach oscylują w granicy -3% +3% bliżej 1%, ale przy przyspieszaniu np powolnym skaczą już do 6-9% na LPG.
Owczar - 15-03-2017, 21:47

Przestańcie na to patrzeć :)
Marcino - 16-03-2017, 15:07

WreX napisał/a:
Tak patrzyłem u siebie na te korekty długo terminowe, to na wolnych obrotach oscylują w granicy -3% +3% bliżej 1%, ale przy przyspieszaniu np powolnym skaczą już do 6-9% na LPG.

Ja tak ja Owczar mysle, nie ma co tak na to zwracać uwagę.

WreX - 16-03-2017, 17:47

Owczar, Marcino, nie no spokojnie nie będę zamęczać jak to mam w zwyczaju :mrgreen:

Po prostu wcześniej mi się coś mignęło odnośnie regulacji LPG i poprawie osiągów, bo jednak czuje, że jest słabiej im dłużej jeżdżę, UKP potwierdza 0,5 sek jest gorzej na LPG, ale zobaczymy jeszcze po kolejnej regulacji.

Danion - 16-03-2017, 23:42

Cześć wszystkim
Zna ktoś na chwile obecną godnego polecenia gazownika w trójmieście? Ogłoszeń co niemiara, a nie chciałbym ryzykować, z tego co czytam to nie każdy podoła naszym v6.
W mojej opcji to instalacja TECH silver z wtryskami hana.

Pozdrawiam!

plecho1 - 17-03-2017, 06:45

Zamiast Han weź Barracudy, lepsze od Han i w dodatku polskie lub Yeti od Techa.
Danion - 17-03-2017, 08:41

To zestaw obecnie założony ;p Chciałbym się udać na regulacje itp. Znalazłem "auto gaz technik" ostatnie posty odnośnie tego gazownika pochodzą z 2014, więc zwracam się do Was czy na chwilę obecną coś się zmieniło.
Krzyzak - 17-03-2017, 13:41

Mam taką instalację, sam montowałem, sam serwisuję - czego potrzebujesz?
Danion - 17-03-2017, 14:46

Czasami po przełączeniu się na gaz po krótkim dystansie zapala się kontrolka silnika (żółta). Od poprzedniego właściciela dowiedziałem się ,że to może być zbyt uboga mieszanka itp, bo wcześniej tankował na inne stacji i wszystko było ok. ;) . Czasami potrafi silnik zgasnąć na biegu jałowym( na gazie, po odpaleniu auta). Przejechalem nim droge powrotną ok. 600km, wszysko na gazie i było bez szarpań, dobrze przyspiesza itp.
Po przełączeniu na benzyne, odłączeniu akumulatora i odpaleniu auta na benzynie kontrolka gaśnie, wiec stawiam na regulacje i wymiane filtrów.

Pozdrawiam:))

Krzyzak - 17-03-2017, 22:01

Do wymiany filtrów nie potrzeba fachowca - to 10 minut pracy na spokojnie. Sam dasz radę.
Danion - 18-03-2017, 11:05

Też tego bym się nie bał, ale totalnie nie znam się na regulacji i z tego co czytam jest to mega ważne. Umówiłem się do "auto gaz technik". Dam znać jak poszło ;p
plecho1 - 18-03-2017, 17:41

Przeczytał byś kilka razy instrukcję do programu oraz obejrzał film instruktażowy i spokojnie byś sobie sam poradził, Techa dość prosto sie ustawia.
Marcino - 18-03-2017, 21:37

Auto gaz technik ok. Jeszcze Radex cos poleci. A jak nie to wpadaj do mnie :) .
Co tam masz Za graty pod maska?

Danion - 19-03-2017, 22:13

Miło czytać, że to nie aż takie trudne ;p Na razie z tego co wiem, jest to gaz Tech, wtryskiwacze Hana zielone (wcześniej były dragony) i reduktor typu silver, zbiornik 51l.
Dziękuje bardzo za zaproszenie :D jak się w tym pogubie na pewno się odezwe!:))))



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group