To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 13-05-2017, 16:30

Bierz zestaw Stara, bardzo dobre podzespoły i w razie czego ogarnie to większość gazowników.
More Than Explo - 29-07-2017, 10:46

Mogę was prosić o ocenę zaproponowanego zestawu do 2.5V6 sedana?

Cytat:

wtryskiwacze pojedyncze - takie jak na zdjeciu, jakie Pan przesłał - jest to model AC W03, są szybsze i bardziej precyzyjne niż standardowa listwa.

kompletacja: sterownik STAG 300-6 QMAX PLUS (z podłączeniem pod OBD), reduktor AC Typ R01 model 250 (do 250KM), wtryskiwacze AC W03-3 x2, zawór tankownia obok wlewu paliwa, zbiornik największy jakie wejdzie.


Zdjęcie o którym mowa to zdjęcie Krzyzak'a :)



Za takie graty zapłacę 3k PLN

Macie jakieś sugestie?

plecho1 - 30-07-2017, 00:25

Z którego roku jest Twoje autko bo funkcja OBD działa w autach od rocznika 2001? Ogólnie podzespoły ok i jeśli wtryski będą zamontowane jak na zdjęciu to będzie chyba najlepsze rozwiązanie w tym silniku.
More Than Explo - 30-07-2017, 04:23

plecho1 napisał/a:
Z którego roku jest Twoje autko bo funkcja OBD działa w autach od rocznika 2001? Ogólnie podzespoły ok i jeśli wtryski będą zamontowane jak na zdjęciu to będzie chyba najlepsze rozwiązanie w tym silniku.


2002 rocznik

Często przewijają się tutaj wtryski hana lub baracudy więc wolę się upewnić czy te graty będą w porządku.

plecho1 - 30-07-2017, 07:41

Wtryski Barracudy,Yeti, ACW03 i kiedyś Hana to bardzo dobre produkty. Funkcja OBD to w zasadzie tylko bajer głównie dający możliwość podgläfu parametrów OBD w programie LPG.
Owczar - 30-07-2017, 16:48

Ja wolę bez obd bo wartość dodana żadna a potem podlaczajac tester trzeba kombinować.
More Than Explo - 30-07-2017, 22:52

Owczar napisał/a:
Ja wolę bez obd bo wartość dodana żadna a potem podlaczajac tester trzeba kombinować.


Owczar mógłbyś rozwinąć? Niekumaty jestem w temacie :(

Owczar - 30-07-2017, 23:14

Sterownik łączy się jako pierwszy z ECU. Żeby więc podłączyć inny kabel trzeba wykonać dodatkowe kroki. Najszybszy i uniwersalny to wyjęcie bezpiecznika sterownika, ale są też jakieś sekwencje czynności do wykonania w zależności od sterownika.
Marcino - 19-03-2018, 11:59

Dawno tu nikt nie pisał....
Czy pokaże ktoś zdjęcie albo schemat jak powinny być zrobione wkrętki do LPG w kominku do V6.

Ja mam kolektorze ale jako ze bede montował nowe wtryski to chciałbym to poprawić.
Dzięki

Krzyzak - 19-03-2018, 15:08

Właściwie to wszystko jedno - problem jest tylko z 6ym cylindrem bo tam jak zrobisz tak samo jak w pozostałych to nie zmieścisz wtryskiwacza tak blisko jak pozostałych bo tam idzie wąż od termostatu do chłodnicy.
U mnie jest tak:

Marcino - 19-03-2018, 17:49

Krzyzak napisał/a:
U mnie jest tak:

Pomożesz nawiercić?

Krzyzak - 19-03-2018, 20:00

No pewnie. Masz wiertła czy zabrać? - A może chcesz już komin z nawierconymi dziurami? - Tylko jedną trzeba zaślepić i wywiercić z drugiej strony bo jest ofiarą mojej pierwszej przymiarki do LPG :)
Właśnie z 6 cylindrem się pomyliłem...

Marcino - 19-03-2018, 21:51

Wracam w piatek. Zgadamy sie. Zaslepić to też nie problem.
Owczar - 19-03-2018, 21:53

Wystarczy wkręcić śrubę :)
Marcino - 20-03-2018, 09:19

Owczar napisał/a:
Wystarczy wkręcić śrubę :)

Najlepiej nie za długą i dać na klej do gwintów. Tak przecież zrobię z moimi nawiertkami w górnym kolektorze.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group