[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA
tresorex - 29-09-2014, 14:43
A ile cm powinno być od błotnika do środka koła z przodu i z tyłu w serii i do którego miejsca dokładnie jest to liczone?
milo - 29-09-2014, 14:58
Liczone od środka koła do początku błotnika tak jak eremita zaznaczył http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=270
tresorex - 29-09-2014, 15:36
To ja mam tak... nie wiem tylko co to za sprężyny, z takimi kupiłem i nigdy się nie zagłębiałem.
Mierzone w pionie tylko aparat sam obrócił a windows sam położył
Przód:
i tył (prawie pełen zbiornik gazu i prawie pół benzyny + dojazdówka + kilka gratów w bagażniku)
I siedzi tak na oponach 205/55R16
eremita - 29-09-2014, 17:18
milo napisał/a: | eremita napisał/a: | Obniżone -30 pomiar zrobiony pierwszy dzień po założeniu nowych sprężyn Eibach i nowych amorów Kayaba |
Jak masz 38 cm od bł do śr koła i obniżony - 30 to trochę za wysoko stoi
U mnie jak jest 34 to wychodzi że ponad - 50 |
Na poprzednich springach miałem też 34 po sprawdzeniu okazało się że przód miałem springi -5cm
Jak dla mnie wyglądał super ale nie na nasze drogi
pierwsze zdjęcie sprężyny K.A.W. -50mm przód i tył -30mm drugie dzień pozałożeniu eibach -30mm
Wydaje mi się że przód jeszcze co najmniej 1cm siądzie.
mirex94 - 29-09-2014, 23:25
nie mialem czasu dzis zmierzyc. mi sie zdaje ze max -4cm do znosnej jazdy sie jeszcze nada. sam dzis bylem 50 km od domu jechalem przez jakas wioche a tu garb.... naszczescie taki rozlany ale jak wpadlem na niego przy chyba 40km/h to i tak ladnie przeczochralem podwoziem
ViBeZ - 30-09-2014, 14:12
Siemka panowie. Noszę się z zamiarem obniżenia galanta. Interesuje mnie efekt podobny do tego który miał eremita na tym pierwszym zdjęciu czyli sprężyny K.A.W. -50mm przód i tył -30mm. Wynalazłem w internecie zestaw sprężyn H&R -45/-35. Czy ktoś na tym jeździł? Warto? Może ktoś ma jakieś fotki jeśli miał taki komplet?
Kolejne pytanie to czy benzyna / diesel jest jakaś różnica w mocowaniu sprężyn lub ich typie? Domyślam się że inna waga może być ale czy wejdą jak już?
Po czym poznać czy mam to jakieś automatyczne zawieszenie? (Sorry za może głupie pytanie ale mam od paru tygodni galanta i póki co nic nie wiem na jego temat, a słyszałem o czymś takim)
teraz stoi u blacharza (nadkola )
eremita - 30-09-2014, 14:26
ViBeZ napisał/a: | Po czym poznać czy mam to jakieś automatyczne zawieszenie? (Sorry za może głupie pytanie ale mam od paru tygodni galanta i póki co nic nie wiem na jego temat, a słyszałem o czymś takim) |
tylne amory są o wiele grubsze.
milo - 30-09-2014, 14:43
ViBeZ napisał/a: | Noszę się z zamiarem obniżenia galanta. |
ViBeZ napisał/a: | 50mm przód i tył -30mm. |
Zdecydowanie nie polecam nie na nasze drogi przy - 50 amortyzator jest za długi i będzie dobijać
ViBeZ napisał/a: | Kolejne pytanie to czy benzyna / diesel jest jakaś różnica w mocowaniu sprężyn lub ich typie? Domyślam się że inna waga może być ale czy wejdą jak już? |
Nie ma różnicy wszystko takie same , przy obniżanych czasem trzeba podać jaki silnik
ViBeZ napisał/a: | Po czym poznać czy mam to jakieś automatyczne zawieszenie? |
Jedynie były tylko na tył nivomaty są grubsze w kombi
ViBeZ - 30-09-2014, 15:03
Nie straszne mi nasze Polskie drogi mało jeżdżę, a jak już jadę to za granice bo tam pracuje. Mieszkam też w mieście, a nie na wsi więc powinno być spoko. -50 a -45 h&r to też mam te 5 mm zapasu. O amorach też myśle sportowych bozwykłe gazówki KYB też nie dadzą rady chyba?
Dario1986 - 01-10-2014, 11:47
ViBeZ napisał/a: | Wynalazłem w internecie zestaw sprężyn H&R -45/-35. Czy ktoś na tym jeździł? Warto? Może ktoś ma jakieś fotki jeśli miał taki komplet? |
ja mam, poniżej foto
[ Dodano: 01-10-2014, 11:52 ]
Pierwsze zdjęcie- seryjne sprężyny.
trzecie zdjęcie w porównany do e-46 na gwincie ok -60mm
[ Dodano: 01-10-2014, 12:25 ]
opony 215/45/17
tresorex - 01-10-2014, 13:29
Na ostatniej fotce wygląda jak u mnie (dawałem fotkę kilka postów wyżej). Da się jeździć bez problemów, koła nie ocierają, jedynie przy maksymalnym skręcie lekko trą wewnątrz o podłużnicę. Garby przejeżdżam bez problemu nawet załadowany, jest tylko problem np w centrach handlowych jak są strome zjazdy to draśnie płaszczem pod przednim zderzakiem
ViBeZ - 01-10-2014, 14:06
Elegancko. Więc już ustalone że takie sprężynki polecą do mojego. 640 + wysyłka to dobra cena za nie czy szukać taniej?
Teraz pytanie tylko czy zmieści się bez tarcia 225/45/17 ET 35 chyba tam jest
Dario1986 - 01-10-2014, 14:12
tresorex napisał/a: | jest tylko problem np w centrach handlowych jak są strome zjazdy to draśnie płaszczem pod przednim zderzakiem |
zgadza się mam tak samo, dodatkowo przy wjeździe na parking pod firmę, mniej więcej na środku auta przycieram wdrapując się na podjazd... dziurawy krzywy podjazd , ale gdy jest to możliwe (inne auta nie stają mi na drodze:)) wjeżdżam/ zjeżdżam pod kątem i jest OK.
eremita - 01-10-2014, 14:12
ViBeZ napisał/a: | Teraz pytanie tylko czy zmieści się bez tarcia 225/45/17 ET 35 chyba tam jest |
Jak masz oryginalne felgi to et40
ViBeZ - 01-10-2014, 14:37
Nie mam oryginalnych. Mam takie fajne 17" z niewielkim rantem. Wiem że oryginalne mają ET 40, a te moje mają na 99% ET35 dlatego pytam czy wejdą takie. Ewentualnie może jakieś inne opony zamiast 225/45 gdyby był problem?
|
|
|