[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wypięcie sworznia wahacza
Hugo - 02-04-2013, 13:05
Tak pytam o ten sworzeń wahacza prostego, bo podczas krecenia kierownicą z lewej strony dochodzą miarowe stuki (na razie dość ciche). Ponadto przy ostrym ruszeniu z miejsca słychać z lewego przodu głuchy stuk. Zastanawiam się co by to mogło być, bo jadąc po dziurach, nawet największych i obojętnie z jaką prędkoscią, nic nie stuka, nie słychać pracy zawieszenia w ogóle. Co to może być? Tak jakby sprężyna przeskakiwała po amortyzatorze, ale to w wielowachaczu w EA jest niemożliwe. Może zacisk hamulcowy (auto stało dość długo)?
Tomek - 02-04-2013, 13:11
Hugo, może sworzeń górnego wahacza, może końcówka ?
fergul11 - 02-04-2013, 14:26
Hugo napisał/a: | Co to może być? | obstawiam górny
Hugo - 02-04-2013, 16:31
Dzięki, sprawdzę w sobotę na kanale.
wester - 03-04-2013, 13:51
Mam to samo. Stuki podczas kręcenia kierownica i ruszania, na dziurach nic.
Jeden prosty do wymiany i wszystkie tuleje na górnych, właśnie się zabieram
Krzyzak - 03-04-2013, 14:48
wester napisał/a: | wszystkie tuleje na górnych | rzadkość... jeszcze się nie spotkałem, żeby padły (niezależnie od przebiegu)
ale widać nadszedł ich czas
Vtec88 - 11-04-2013, 11:19
Jest sens regeneracji zamiennika czy najlepiej kupic i zregenerowac oryginal ?
Tomek - 11-04-2013, 11:22
Vtec88 napisał/a: | Jest sens regeneracji zamiennika czy najlepiej kupic i zregenerowac oryginal ? |
regeneracja + przesyłka wyjdzie cie niewiele mniej niż nowy zamiennik
jak regenerować to tylko oryginał, choć i to może być mniej sensowne niż zamiennik, ale to loteria
Vtec88 - 13-04-2013, 17:08
Z tego co czytam na forum to wiekszosc narzeka na zamienniki i to niewazne czy yamato czy 555 czy inne.. a nie znalazlem jeszcze posta, gdzie ktos zle sie wypowiada o wahaczu po regeneracji. Pomyslalem wiec zeby kupic jakis uzywany oryginalny i oddac go do regeneraji aby wstawili nowe sworznie.
fj_mike - 14-04-2013, 12:46
Vtec88 napisał/a: | a nie znalazlem jeszcze posta, gdzie ktos zle sie wypowiada o wahaczu po regeneracji. |
Coś musiałeś przeoczyć
Vtec88 - 14-04-2013, 22:43
no to moze przeoczylem, ale z tego co czytam to 80 - 90 % misiomanakow narzeka na zamienniki. Wiec lepiej kupic zaminnik ?
fj_mike - 14-04-2013, 22:45
Vtec88 napisał/a: | z tego co czytam to 80 - 90 % misiomanakow narzeka na zamienniki. Wiec lepiej kupic zaminnik ? |
Zadecyduj, użytkuj, podziel się z nami wrażeniami. Dowiemy się do której grupy dołączysz
Anonymous - 16-04-2013, 14:23
Pare lat temu tez mialem dylemat
Nowy oryginal - drogi
To co oferowali/ oferuja na allegro bodajze ok. 100 zl odradziliscie jako szajs nie do przyjecia.
Za wasza rada zdecydowalem sie na regeneracje oryginalnych.
To byla trafiona decyzja.
Koszt w zeszlym roku ok. 150 zl za dwa.
Nie bac sie regeneracji.
Lepszy zregenerowany oryginal niz chinski szajs.
polaff - 16-04-2013, 14:56
dziejo, podaj przebieg i styl jazdy. bo czas eksploatacji liczony w dniach jest niemiarodajny.
Anonymous - 16-04-2013, 19:26
Pierwsza para ca 50tkm,druga 36tkm i brak luzow.
Styl jazdy normalny nie sportowy.
Pytasz - bo sie obawiasz regeneracji ?
Niepotrzebnie.
Pare lat temu i ja mialem taki dylemat i za rada tego forum regenerowalem
To samo forum przestrzegalo,ze chinczyki sie wypinaja i za jaja powiesic tego co tym handluje
Moje robil ŚLUSARZ w W-wie na ul Szumnej
|
|
|