To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wypięcie sworznia wahacza

Hugo - 02-04-2013, 13:05

Tak pytam o ten sworzeń wahacza prostego, bo podczas krecenia kierownicą z lewej strony dochodzą miarowe stuki (na razie dość ciche). Ponadto przy ostrym ruszeniu z miejsca słychać z lewego przodu głuchy stuk. Zastanawiam się co by to mogło być, bo jadąc po dziurach, nawet największych i obojętnie z jaką prędkoscią, nic nie stuka, nie słychać pracy zawieszenia w ogóle. Co to może być? Tak jakby sprężyna przeskakiwała po amortyzatorze, ale to w wielowachaczu w EA jest niemożliwe. Może zacisk hamulcowy (auto stało dość długo)?
Tomek - 02-04-2013, 13:11

Hugo, może sworzeń górnego wahacza, może końcówka ?
fergul11 - 02-04-2013, 14:26

Hugo napisał/a:
Co to może być?
obstawiam górny
Hugo - 02-04-2013, 16:31

Dzięki, sprawdzę w sobotę na kanale.
wester - 03-04-2013, 13:51

Mam to samo. Stuki podczas kręcenia kierownica i ruszania, na dziurach nic.
Jeden prosty do wymiany i wszystkie tuleje na górnych, właśnie się zabieram :biggrin:

Krzyzak - 03-04-2013, 14:48

wester napisał/a:
wszystkie tuleje na górnych
rzadkość... jeszcze się nie spotkałem, żeby padły (niezależnie od przebiegu)
ale widać nadszedł ich czas

Vtec88 - 11-04-2013, 11:19

Jest sens regeneracji zamiennika czy najlepiej kupic i zregenerowac oryginal ?
Tomek - 11-04-2013, 11:22

Vtec88 napisał/a:
Jest sens regeneracji zamiennika czy najlepiej kupic i zregenerowac oryginal ?


regeneracja + przesyłka wyjdzie cie niewiele mniej niż nowy zamiennik
jak regenerować to tylko oryginał, choć i to może być mniej sensowne niż zamiennik, ale to loteria

Vtec88 - 13-04-2013, 17:08

Z tego co czytam na forum to wiekszosc narzeka na zamienniki i to niewazne czy yamato czy 555 czy inne.. a nie znalazlem jeszcze posta, gdzie ktos zle sie wypowiada o wahaczu po regeneracji. Pomyslalem wiec zeby kupic jakis uzywany oryginalny i oddac go do regeneraji aby wstawili nowe sworznie.
fj_mike - 14-04-2013, 12:46

Vtec88 napisał/a:
a nie znalazlem jeszcze posta, gdzie ktos zle sie wypowiada o wahaczu po regeneracji.

Coś musiałeś przeoczyć :wink:

Vtec88 - 14-04-2013, 22:43

no to moze przeoczylem, ale z tego co czytam to 80 - 90 % misiomanakow narzeka na zamienniki. Wiec lepiej kupic zaminnik ?
fj_mike - 14-04-2013, 22:45

Vtec88 napisał/a:
z tego co czytam to 80 - 90 % misiomanakow narzeka na zamienniki. Wiec lepiej kupic zaminnik ?

Zadecyduj, użytkuj, podziel się z nami wrażeniami. Dowiemy się do której grupy dołączysz :wink:

Anonymous - 16-04-2013, 14:23

Pare lat temu tez mialem dylemat
Nowy oryginal - drogi
To co oferowali/ oferuja na allegro bodajze ok. 100 zl odradziliscie jako szajs nie do przyjecia.
Za wasza rada zdecydowalem sie na regeneracje oryginalnych.
To byla trafiona decyzja.
Koszt w zeszlym roku ok. 150 zl za dwa.
Nie bac sie regeneracji.
Lepszy zregenerowany oryginal niz chinski szajs.

polaff - 16-04-2013, 14:56

dziejo, podaj przebieg i styl jazdy. bo czas eksploatacji liczony w dniach jest niemiarodajny.
Anonymous - 16-04-2013, 19:26

Pierwsza para ca 50tkm,druga 36tkm i brak luzow.
Styl jazdy normalny nie sportowy.
Pytasz - bo sie obawiasz regeneracji ?
Niepotrzebnie.
Pare lat temu i ja mialem taki dylemat i za rada tego forum regenerowalem
To samo forum przestrzegalo,ze chinczyki sie wypinaja i za jaja powiesic tego co tym handluje
Moje robil ŚLUSARZ w W-wie na ul Szumnej



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group