[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem ze sprzęgłem, wymiana sprzęgła
robertdg - 07-01-2012, 16:54
Jeżeli gwałtownie zmniejszył się skok pedału sprzęgła to najprawdopodobniej docisk chce wymiany, jednakże uprzednio nalezy sprawdzić czy prawidłowo pracuje układ hydrauliczny
KamilR10 - 07-01-2012, 17:31
w poniedziałek jestem już umówiony z mechanikiem, zobaczymy co jest grane
Torp12 - 07-01-2012, 17:53
KamilR10 napisał/a: | w poniedziałek jestem już umówiony z mechanikiem, zobaczymy co jest grane |
No ale przeciez Ty masz z tego kojaze jakis smiesznie maly przebieg?? To jak by sprzeglo moglo sie skonczyc?;]
KamilR10 - 07-01-2012, 18:04
no mam, obecnie 75 tys, ale lepiej to sprawdzić, wydaje mi się że sprzęgło łapie ok, może jest tylko zapowietrzone, nie wiem
Torp12 - 07-01-2012, 18:14
KamilR10 napisał/a: | no mam, obecnie 75 tys, ale lepiej to sprawdzić, wydaje mi się że sprzęgło łapie ok, może jest tylko zapowietrzone, nie wiem |
Wez plaski/oczkowy 10, kawalek wezyka i idz odpowietrz to bedziesz wiedzial:)
Hugo - 07-01-2012, 19:03
Torp12 napisał/a: | No ale przeciez Ty masz z tego kojaze jakis smiesznie maly przebieg?? | Ale to wciąż jest Galant Żartowałem
2pac - 07-01-2012, 22:24
jak to kwestia zapowietrzenia, to po pod pompowaniu powinno być twarde
u mnie był problem z hydrauliką i po kilku godzinach stania samochodu, pedał wpadał w podłogę i ręką trza było najpierw pompować
do tego jeszcze biegi nie wchodziły jak trzeba (wymiana oleju w skrzyni to poprawia, ale za późno o tym doczytałem) i łożysko oporowe się już odzywało trochę, wpakowałem się w wymianę kompletnego sprzęgła (przebieg ok. 180kkm co najmniej - patrząc na licznik, a jak potem się okazało sprzęgło i docisk jak nowe - raczej ktoś wymienił http://forum.mitsumaniaki...c.php?t=69344), a po wszystkim okazało się, że wystarczyło wymienić siłownik - a na samym końcu to zrobiłem
diabelll - 07-01-2012, 23:03
A u mnie lapal bardzo nisko odpowietrzylem podkrecilem srubke przy pedale sprzegla i jest super
KamilR10 - 09-01-2012, 18:24
Tak więc, byłem dzisiaj u mechanika, zostawiłem auto
zadzwoniłem później i powiedział że sprzęgło do wymiany, szybko padło
Pieraś - 09-01-2012, 18:33
u mnie taki objaw był w lanosie i to nie było sprzęgło tylko się ukręciło ramię, do którego
była linka przyczepiona - tylko wyszło to całkiem dopiero po założeniu nowego sprzęgła
Niby działało trochę (tzn. ramię się obracało jakby na trzpieniu) ale już było "nadkręcone" na nim.
eggforever - 10-01-2012, 16:03
Mam problem z rozmiarem tarczy w samochodzie gdyż rok produkcji samochodu w dowodzie to 98 (pierw. rej. 09.98) i po wpisaniu VIN do dekodera podaje mi, że mam 215mm sprzęgło a to sprzęgło było montowane do jakiegoś miesiąca 97 roku a ja powinienem mieć 225mm. Czy mój samochód jest rocznikowo starszy czy w 98 roku też występowały modele z 215mm tarczą?
m6riano - 10-01-2012, 17:11
Skoro VIN ci podaje że masz 215 to pewnie tak jest...data wyprodukowania auta to jedno..a rejestracji to drugie...
lift był bodajże w październiku 97, potem wrzesień(październik)98 i chyba od tej pory szło 225
bbandi - 11-01-2012, 20:21
Ja mam taki problem że mam delikatny luz podczas wciskania sprzęgła tak ok 1.5-2cm później wciska się ok i bierze tak w połowie - da się to wyregulowac metodą taką jak owczar pokazał tutaj http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=45 czy przyczyną może być coś innego chodzi o to żeby pedał był twardy od początku, sprzęgło nówka.
Kamil_Ziomek - 11-01-2012, 20:30
dokładnie tak się to reguluje. W "service manual" też jest to pokazane i napisane jaki luz powinien być zachowany.(luz pedała do góry od 1-3mm, w dół 6, max w
wciśniecie 80)
eggforever, Vin Ci prawdę powie. Mój galant jest z 98 a pierwsza rejestracja 2000 więc trochę stał w salonie.
bbandi - 11-01-2012, 20:40
Czyli wystarczy wg tamtego opisu wyregulować "włącznik sprzęgła" on naciągnie mi pedał i zmniejszy luz?
|
|
|