Chce kupić VR4 - Kolejne VR4 do kupienia?
Bartek - 27-02-2013, 09:40
W N/A FWD nie uzyskujesz takich przeciążeń bocznych, jak i nie wyjdziesz dnem z nawrotu, bo Cie spluje zamiast jechać tam gdzie chcesz....
anwi - 27-02-2013, 10:30
akurat mam NA AWD, i dlatego temat mnie zainteresował,
nabassu - 27-02-2013, 10:34
Pan Prezes to potrafi generowac przeciazenia nawet z drabinami w bagazniku
"lewy 5! nie ciąć! klej rozlejesz!"
Leny - 28-02-2013, 20:39
Wcześniejszy właściciel w kielcach panewke wykręcił ...za 16 tyś poszło i tak zarobił na nim jak go kupił od formułowicza.. a teraz za tyle MASAKRA
tommyc1 - 06-03-2013, 20:08
fiole1 napisał/a: | to mnie zaskoczyliście, w NA rozumiem ze jest ta sama sytuacja??
ty bartku tez smigasz na bagnecie na maxa?? |
Przepraszam, że sie wtrącę, nie posiadam VR4, ale z olejem mam podobne spostrzeżenia w zwyklym V6: objaw klekot silnika gdy olej w połowie poziomu, gdy poziom jest pod max to silnik cichutki. Wiem, wstyd się przyznać, że zauważylem to po kilku latach eksploatacji
...a temat sledzę, bo od lat mi się marzy VR4
nabassu - 06-03-2013, 20:47
teoretycznie znaczenie ma w zakretach. a praktycznie to guru musi sie wypowiedziec
Bartku?
swinks_UK - 06-03-2013, 23:09
A jakie guru ma ciśnienia oleju, bo jestem ciekawy?
Z tego co pamietam, to u kochajja pompka oleju już nie domagała, ale sprzeczał się, że właśnie takie ciśnienie ma być.
major - 06-03-2013, 23:40
http://allegro.pl/mitsubi...3079249710.html
Trochę spalone
Tomek - 07-03-2013, 08:12
major napisał/a: | http://allegro.pl/mitsubishi-legnum-galant-vr4-2-5v6-twinturbo-i3079249710.html
Trochę spalone |
nie sprzedał się normalnie, to się spalił ze wstydu
tommyc1 napisał/a: |
Przepraszam, że sie wtrącę, nie posiadam VR4, ale z olejem mam podobne spostrzeżenia w zwyklym V6: objaw klekot silnika gdy olej w połowie poziomu, gdy poziom jest pod max to silnik cichutki. Wiem, wstyd się przyznać, że zauważylem to po kilku latach eksploatacji |
z tego co mi Leszek opowiadał, to w NA ma to takie znaczenie, że jak jest mało, to popychacze chodzą na sucho, a to im szkodzi
nabassu - 07-03-2013, 08:17
Spoiler, rozporka, lewa tylna lampa, enkeie, hamulce, piasty do swapa na 5 śrub, wydech, poliftowy kolektor, moze przepustnica, poliftowe wzmocnienie zderzaka, lusterka skladane, dokladki nadkoli. chyba tyle
Tomek - 07-03-2013, 08:33
nabassu napisał/a: | Spoiler, rozporka, lewa tylna lampa, enkeie, hamulce, piasty do swapa na 5 śrub, wydech, poliftowy kolektor, moze przepustnica, poliftowe wzmocnienie zderzaka, lusterka skladane, dokladki nadkoli. chyba tyle |
jeszcze grzane tylne szybki boczne
McDoune - 07-03-2013, 09:02
nabassu napisał/a: | Spoiler, rozporka, lewa tylna lampa, enkeie, hamulce, piasty do swapa na 5 śrub, wydech, poliftowy kolektor, moze przepustnica, poliftowe wzmocnienie zderzaka, lusterka skladane, dokladki nadkoli. chyba tyle |
rozpórki już nie ma
Bartek - 07-03-2013, 09:09
tomek84, to nie grzanie a anteny radiowe zatopione w szybach. Słabo działają bez wzmacniacza....
swinks_UK,
zimny silnik 4 na jałowych do 8 bar powiżej 3000 rpm (kilka razy zaciął mi się zawór przelewowy i zegarek zamknął skalę )
gorący 1,5 bar na jałowym do 7 bar przy odcince
a wracając do spalonego - ciekawe co było przyczyną pożaru, bo raczej nie uderzenie w tył....
Tomek - 07-03-2013, 09:30
Bartek napisał/a: | tomek84, to nie grzanie a anteny radiowe zatopione w szybach. Słabo działają bez wzmacniacza.... |
aaaa, spoko
widziałem kiedyś jednego NA 4x4 i też to miał, myślałem, że grzanie
Bartek napisał/a: |
a wracając do spalonego - ciekawe co było przyczyną pożaru, bo raczej nie uderzenie w tył.... |
czy on nie jest też bity w przód ?
tak czy tak spalenie - raczej akt wandalizmu
nabassu - 07-03-2013, 20:38
Ze wzmacniaczem tez slabo zbieraja te anteny. Ojciec marudzi ze mu trojka snieży. Tylko w STOLYCY jest stereo, hi-fi i blue-ray.
|
|
|