To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tłoczek zacisku hamulcowego, zapiekający się hamulec

robertdg - 27-04-2015, 21:02

Plastilube nie nadaje sie do tłoków zacisków i lepiej stosowac go zgodnie z przeznaczeniem
Hugo - 27-04-2015, 21:06

PABLO998 napisał/a:
Ja posmarowałem tym http://allegro.pl/pasta-s...5294849925.html To mogło spowodaować zapieczenie się tłoczków?
Regenerowałem sobie kiedyś zaciski w Galancie i zrobiłem dokładnie tak samo jak Ty, czyli użyłem tej samej pasty w te same miejsca. Wszystko działało pięknie i długo.
PABLO998 - 28-04-2015, 09:47

robertdg napisał/a:
Plastilube nie nadaje sie do tłoków zacisków i lepiej stosowac go zgodnie z przeznaczeniem


Hugo napisał/a:
Regenerowałem sobie kiedyś zaciski w Galancie i zrobiłem dokładnie tak samo jak Ty, czyli użyłem tej samej pasty w te same miejsca. Wszystko działało pięknie i długo.


To teraz już nie wiem co zrobić, ale spóbuje chyba tego http://allegro.pl/ate-pas...5233453310.html tak jak pisze robertdg jeżeli dostane gdzieś w sklepie motoryzacyjnym.

[ Dodano: 28-04-2015, 16:26 ]
W sklepie mieli tylko taki smar http://allegro.pl/smar-do...5271645787.html , ale właściwości ma chyba takie same, więc spróbuje tłoczki przesmarować tym smarem.

marcinzam - 23-07-2015, 19:07

Który zestaw do zacisku na dwa tłoczki ?
Zestaw 1

Zestaw 2

Na stronie producenta zestaw 1 jest opisany do systemu Akebono

fj_mike - 23-07-2015, 20:20

marcinzam napisał/a:
Który zestaw do zacisku na dwa tłoczki ?

Oba powinny pasować.
Średnica tłoczków w zacisku to 43mm.

muscle_car - 09-08-2015, 21:20
Temat postu: Tłoczki hamulcowe przód galant 2,5 v6
Mam pewien problem ale nie wiem czy to problem czy paranoja więc zapytam:)

Robiłem hamulce przód i tył ale historia jest o przodzie. Mam wrażenie, że mam za duże tłoczki z przodu. Mam galanta po pierwszym lifcie i gdy szukałem tłoczków miałem 3 różne rodzaje do wyboru. Wszystkie były średnicą ok ale pierwszy po włożeniu chował się na maksa, drugi wystaje po wciśnięciu trochę ponad zacisk a trzeci to w ogóle jakiś długi więc odpuściłem.

Mam znajomego, który handluje częściami i wałkowaliśmy temat ponad tydzień (problem też z dostępnością na magazynach wszystkich 4 z jednej firmy). Sprawdził katalogowo i wziąłem 2 wariant opisany wyżej. Trochę wystawały ale po odpowietrzeniu koło się kręciło, na przeglądzie hamują identycznie ale mam wątpliwości.

Wydaje mi się, że za bardzo się grzeją felgi, koło jednak bezszelestnie nie kręci się tylko ociera jeszcze klocek o tarczę a zrobiłem już ponad 300 km.

Teraz skąd moje podejrzenia. Ponieważ nie wymieniłem prowadnic i blaszek zrobiłem to po jakichś 100 km. Prowadnice były nowe były ok jednak blaszki pomimo, że było napisane galant 2,5 v6 03.2000- nie pasowały do mojego modelu bo były po prostu za małe. Zdałem sobie sprawę, że może źle podaję rok produkcji. Podaję 2000 a może powinienem podawać 1999 tak jak wyskakuje z vinu a nie z dowodu. Dopiero po blaszkach doszło do mnie, że mogą być tłoczki za duże.

Co o tym sądzicie?

Od razu dodam, że nie używam chinoli, wymieniłem wszystkie gumy, wyczyściłem zaciski, nowe klocki, tarcze, płyn może nie zrobiłem czegoś a powinienem?

Hugo - 09-08-2015, 22:29

muscle_car, w 2000 r. była zmiana zacisków przednich. Jak zamawiasz części to ważna jest data produkcji auta, co kogo obchodzi kiedy auto było zarejestrowane...
Podaj nr VIN auta i wszystko będzie jasne.

bialyjayz - 10-08-2015, 12:36

muscle_car napisał/a:
Wydaje mi się, że za bardzo się grzeją felgi, koło jednak bezszelestnie nie kręci się tylko ociera jeszcze klocek o tarczę a zrobiłem już ponad 300 km.

producent przewiduję do ok.1000km jak dobrze pamiętam, może problem ustanie

muscle_car - 12-08-2015, 08:18

Opony mam juz czarne od pylu wiec chyba jednak cos jest nie tak
inq - 12-08-2015, 12:05

Wcześniej miales nie czarne? Różne klocki różnie pyla. Poprzednio miałem jakieś noname i nic nie pylily. Teraz Zimmermana mocno brudza. Moim zdaniem to normalne.
Sunderland86 - 12-08-2015, 12:29

Czym najlepiej nasmarować prowadnice zacisków abym nie musiał rozbierać tego co pół roku?
Hugo - 12-08-2015, 12:35

Sunderland86, http://allegro.pl/ate-pas...5114152834.html
Sunderland86 - 12-08-2015, 12:51

Dzięki Hugo :wink:
bialyjayz - 12-08-2015, 13:10

Hugo napisał/a:

Czym najlepiej nasmarować prowadnice zacisków abym nie musiał rozbierać tego co pół roku?

jeśli posmaowałem zwykłym smarem do łożysk to co może się stać za te pół roku?

Hugo - 12-08-2015, 13:16

bialyjayz napisał/a:
jeśli posmaowałem zwykłym smarem do łożysk to co może się stać za te pół roku?
Może się zwyczajnie zapiec :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group