[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)
milo - 05-02-2017, 09:51
pawełeł napisał/a: | mam dwie opcje używane eibachy albo, nowe jamexy -40 wolałbym kupić nowe sprężyny |
Podobnie myslałem ale wybór padł na eibachy używane i jestem zadowolony
pawełeł - 09-02-2017, 00:27
milo, tak też zrobię kupię używki odmaluję jeżeli trzeba i będą śmigać, dzięki za pomoc
larelijux - 04-06-2017, 20:37
Co byście wybrali w pojedynku Eibach (-30mm) vs Vogtland (-35mm) biorąc pod uwagę poniższe kryteria:
- trwałość
- kompromis pomiędzy wygodą a twardością (lekko twardsze od serii, ale miększe z tej dwójki)
- realne obniżenie (czyli czy naprawdę siądzie te 30, 35mm)
Sprężyny pracowałyby na nowych Kayaba Ultra SR. Przede wszystkim chciałbym aby wypowiedzieli się użytkownicy sprężyn obu marek, ale wszystkie opinie się liczą. Mam jeszcze kilka dni na decyzję, za Vogtlandami przemawia większe obniżenie, podobno miększa charakterystyka w porównaniu z Eibachami no i sporo niższa cena. Za Eibachami przemawia fakt, że dużo MM na nich jeździ, mają dobre opinie.
Hugo - 04-06-2017, 21:06
larelijux, polecam Eibacha.
milo - 05-06-2017, 15:33
Hugo napisał/a: | larelijux, polecam Eibacha. |
Polecam
larelijux - 05-06-2017, 15:48
Za późno, wziąłem Vogtland
Miały za dużo potencjalnych zalet które celowały właśnie w to, czego oczekuję... Poza tym sklep wysyła przez 5 dni roboczych więc musiałem jednak dzisiaj podjąć decyzję. Jak mi się nie spodobają to je sprzedam i kupię Eibachy.
vrangsinn - 05-06-2017, 19:22
larelijux napisał/a: | Za późno, wziąłem Vogtland
Miały za dużo potencjalnych zalet które celowały właśnie w to, czego oczekuję... Poza tym sklep wysyła przez 5 dni roboczych więc musiałem jednak dzisiaj podjąć decyzję. Jak mi się nie spodobają to je sprzedam i kupię Eibachy. |
a mają juz dostępne do wersji EU??? jak ja stałem przed wyborem to Vogtlandy był tylko do aut US....nie bede sie wymadrzal b tego dokladnie nie wiem ale jak dzwonilem do faceta ze sklepu sam mi powiedziale ze do wersji EU nie pasuje...
PS.
Polecam Eibachy...
larelijux - 05-06-2017, 19:34
vrangsinn, obecnie były dostępne wersje zarówno do us jak i do europejczyków. 520 pln obydwa.
Marcino - 02-10-2017, 23:02
Jaka macie wysokość od środka koła do nadkola tylnego?
Lucek_37 - 03-10-2017, 07:11
Marcino, U mnie około 36,5 cm
Marcino - 03-10-2017, 11:21
lucek Ty masz obniżony eibach czy tam coś?
Bo jak tak to ja mam stanowczo za nisko bo tylko 33cm na 195/65/15 jeśli ty masz taka wartość na obniżonym.
Lucek_37 - 03-10-2017, 12:07
Obniżony mam tylko przod. Tył oryginał. Koła 215/45 /17
larelijux - 03-10-2017, 12:17
Marcino, z moich obliczeń wyszło, że od końca koła do nadkola masz jakieś 1.5cm, to mało jak masz serię. Wyrzuć trochę rzeczy z bagażnika
Marcino - 03-10-2017, 14:25
Mam tylko butle lpg i 20l w baku. Niestety mam sprezyny z sedana. Poszukam ori z kombi bo pewnie są twardsze albo inna opcja podniosę go na amorkach bo mogę wyżej obsadzić miseczkę coś Ala gwint ale pewnie i tak będzie miękki albo założyć skrócone lekko sprezyny przednie.
[ Dodano: 04-10-2017, 10:13 ]
No i nie wytrzymałem. Założone „custom” sprezyny na tył. Jest twardo i wysokość około 37cm. Poczekam jak to się ułoży ale jest podobnie do tego co miałem po wywaleniu Nivo.
beneq69 - 15-05-2018, 16:43
Witam
Pragnę odświeżyć troszkę temat
Na wstępie chciałem się przywitać - proszę nie bić nowego .
Chciałbym na OEM amory założyć springi Eibach o których tu troszkę czytałem
http://m44.pl/eibach-e6028-140.html
I pytanie do posiadaczy tych sprężyn, czy są one bardzo twarde?
Mianowicie chodzi mi o to, że wsadziłem do swojego Gala OZ 17' et 38 (zdjęte z mojego oczka w głowie 200sx s13) jest to na oponkach 245/45/17 zestaw widocznie wychodzi za obrys błotnika (ogólnie mi to odpowiada)
Mimo wszystko chciałbym obniżyć autko o właśnie 3cm (bo jednak jest "mała" KOZA) ale potrzebne są maksymalnie twarde sprężyny by błotnik nie wycinał mi dodatkowego rowka
Czy te sprężyny zdały by egzamin?
Czy może są jakieś inne zwoje godne uwagi.
Gal V6 kombi bez NIVO 97'
Pozdrawiam
|
|
|