To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód

nerus - 16-10-2013, 14:49

na zestawie z Cari już jakiś czas jeździ i9i,ciekawe jak mu sie sprawują :roll:
ja za setup się biorę jak tylko się ogarnę z remontami w domu :P
no a kiedyś jeszcze pasowałoby pomyśleć o setupie na tył :P

Fragu - 16-10-2013, 14:58

Cytat:
no a kiedyś jeszcze pasowałoby pomyśleć o setupie na tył


podobno pasuje od Space Wagona (?)

nerus - 16-10-2013, 15:05

to trzeba luknąć na jakiegoś Space Wagona i zrobić przymiarkę...
a tam są wentylowane z tego co kojarzę :P

deejay - 16-10-2013, 16:44

arturj123 napisał/a:
Fragu napisał/a:

Ja jestem zdania, że chyba najlepiej uderzać w zestaw od Outka i tarcze 294mm.


Też bym myślał o takim rozwiązaniu, coś jak zrobił deejay - tyle, że u niego został klocek z Galanta no i temat piasty...


Bo Outlander ma takie same klocki jak Sigma i Galant.

Fragu - 16-10-2013, 20:45

deejay, ale to te z wersji na 2 tłoczki joł ?
deejay - 16-10-2013, 21:17

Fragu napisał/a:
deejay, ale to te z wersji na 2 tłoczki joł ?


Yes.

i9i - 16-10-2013, 21:48

nerus napisał/a:
ciekawe jak mu sie sprawują :roll:

Hamują przyzwoicie 3,45kN na przodzie, przegrzewają się po pięciu depnięciach a nie po trzech (120>20km/h). Natomiast tył mam kiepski i temat tyłu od SW mnie zainteresował :mrgreen:

arturj123 - 16-10-2013, 22:25

i9i napisał/a:
przegrzewają się po pięciu depnięciach a nie po trzech (120>20km/h)

Jak się przegrzeją to zaczynają bić?

i9i - 16-10-2013, 22:35

arturj123 napisał/a:
Jak się przegrzeją to zaczynają bić?

Aktualnie tak, ale biło i poprzednio więc podejrzewam piasty o nietrzymanie wymiaru osiowego i poluję na czujnik zegarowy.

Marcino - 16-10-2013, 23:12

Lubie to forum... za konketne i rzeczowe dyskusje a na forum peugeota.... co chwila nowy temat,....
Szafiq - 17-10-2013, 07:23

[quote="i9i"]
arturj123 napisał/a:
poluję na czujnik zegarowy.


Ja właśnie wczoraj zakupiłem czujnik ze statywem, czekam na przesyłkę :)
Stwierdziłem,że lepiej to samemu zrobić(jak większość rzeczy) niż oddawać do mechanika,który zazwyczaj zdejmie starą tarcze i założy nową. Nikt się nie bawi w żadne mierzenie,czyszczenie powierzchni itd. Hamulce w galu wymagają specjalnej troski :)
i9idługo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze?

Fragu - 17-10-2013, 07:24

Marcino napisał/a:
forum peugeota


bo tam co chwile jakiś goący temat ...if u know what i mean :mrgreen:


i9i, no to jak sprawdzisz piasty to napisz czy to one...czy po prostu tarcze nie daly rady. :roll:

nerus - 17-10-2013, 11:30

ja niestety też muszę sprawdzić piasty :? przy setupie na heble z Cari.
muszę się z tym uporać do początku przyszłego miesiąca to zapewnie heblą ciężkie testy na autobanie :mrgreen:

fj_mike - 17-10-2013, 12:14

nerus napisał/a:
ja niestety też muszę sprawdzić piasty

To konieczność przy wymianie hebli ;)

i9i - 17-10-2013, 12:32

Szafiq napisał/a:
długo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze?

Drugi miesiąc, mam tarcze i zaciski z nowymi klockami, osłony zostały. Przewody i śruby P&P. Odpowietrzniki są inne. Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. Natomiast jak te piasty będą do wymiany to upgrade na 5 szpilek :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group