| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
 
 nerus - 16-10-2013, 13:49
 
 na zestawie z Cari już jakiś czas jeździ i9i,ciekawe jak mu sie sprawują
   ja za setup się biorę jak tylko się ogarnę z remontami w domu
   no a kiedyś jeszcze pasowałoby pomyśleć o setupie na tył
   Fragu - 16-10-2013, 13:58
 
 
  	  | Cytat: |  	  | no a kiedyś jeszcze pasowałoby pomyśleć o setupie na tył | 
 
 podobno pasuje od Space Wagona (?)
 nerus - 16-10-2013, 14:05
 
 to trzeba luknąć na jakiegoś Space Wagona i zrobić przymiarkę...
 a tam są wentylowane z tego co kojarzę
   deejay - 16-10-2013, 15:44
 
 
  	  | arturj123 napisał/a: |  	  |  	  | Fragu napisał/a: |  	  | Ja jestem zdania, że chyba najlepiej uderzać w zestaw od Outka i tarcze 294mm.
 | 
 
 Też bym myślał o takim rozwiązaniu, coś jak zrobił deejay - tyle, że u niego został klocek z Galanta no i temat piasty...
 | 
 
 Bo Outlander ma takie same klocki jak Sigma i Galant.
 Fragu - 16-10-2013, 19:45
 
 deejay, ale to te z wersji na 2 tłoczki joł ?
 deejay - 16-10-2013, 20:17
 
 
  	  | Fragu napisał/a: |  	  | deejay, ale to te z wersji na 2 tłoczki joł ? | 
 
 Yes.
 i9i - 16-10-2013, 20:48
 
 
  	  | nerus napisał/a: |  	  | ciekawe jak mu sie sprawują   | 
 Hamują przyzwoicie 3,45kN na przodzie, przegrzewają się po pięciu depnięciach a nie po trzech (120>20km/h). Natomiast tył mam kiepski i temat tyłu od SW mnie zainteresował
   arturj123 - 16-10-2013, 21:25
 
 
  	  | i9i napisał/a: |  	  | przegrzewają się po pięciu depnięciach a nie po trzech (120>20km/h) | 
 Jak się przegrzeją to zaczynają bić?
 i9i - 16-10-2013, 21:35
 
 
  	  | arturj123 napisał/a: |  	  | Jak się przegrzeją to zaczynają bić? | 
 Aktualnie tak, ale biło i poprzednio więc podejrzewam piasty o nietrzymanie wymiaru osiowego i poluję na czujnik zegarowy.
 Marcino - 16-10-2013, 22:12
 
 Lubie to forum... za konketne i rzeczowe dyskusje a na forum peugeota.... co chwila nowy temat,....
 Szafiq - 17-10-2013, 06:23
 
 [quote="i9i"]
  	  | arturj123 napisał/a: |  	  | poluję na czujnik zegarowy. | 
 
 Ja właśnie wczoraj zakupiłem czujnik ze statywem, czekam na przesyłkę
   Stwierdziłem,że lepiej to samemu zrobić(jak większość rzeczy) niż oddawać do mechanika,który zazwyczaj zdejmie starą tarcze i założy nową. Nikt się nie bawi w żadne mierzenie,czyszczenie powierzchni itd. Hamulce w galu wymagają specjalnej troski
   i9idługo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze?
 Fragu - 17-10-2013, 06:24
 
 
  	  | Marcino napisał/a: |  	  | forum peugeota | 
 
 bo tam co chwile jakiś goący temat ...if u know what i mean
   
 
 i9i, no to jak sprawdzisz piasty to napisz czy to one...czy po prostu tarcze nie daly rady.
   nerus - 17-10-2013, 10:30
 
 ja niestety też muszę sprawdzić piasty
  przy setupie na heble z Cari. muszę się z tym uporać do początku przyszłego miesiąca to zapewnie heblą ciężkie testy na autobanie
   fj_mike - 17-10-2013, 11:14
 
 
  	  | nerus napisał/a: |  	  | ja niestety też muszę sprawdzić piasty | 
 To konieczność przy wymianie hebli
   i9i - 17-10-2013, 11:32
 
 
  	  | Szafiq napisał/a: |  	  | długo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze? | 
 Drugi miesiąc, mam tarcze i zaciski z nowymi klockami, osłony zostały. Przewody i  śruby P&P. Odpowietrzniki są inne. Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. Natomiast jak te piasty będą do wymiany to upgrade na 5 szpilek
   
 |  | 
 |  |