[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
nerus - 16-10-2013, 14:49
na zestawie z Cari już jakiś czas jeździ i9i,ciekawe jak mu sie sprawują
ja za setup się biorę jak tylko się ogarnę z remontami w domu
no a kiedyś jeszcze pasowałoby pomyśleć o setupie na tył
Fragu - 16-10-2013, 14:58
Cytat: | no a kiedyś jeszcze pasowałoby pomyśleć o setupie na tył |
podobno pasuje od Space Wagona (?)
nerus - 16-10-2013, 15:05
to trzeba luknąć na jakiegoś Space Wagona i zrobić przymiarkę...
a tam są wentylowane z tego co kojarzę
deejay - 16-10-2013, 16:44
arturj123 napisał/a: | Fragu napisał/a: |
Ja jestem zdania, że chyba najlepiej uderzać w zestaw od Outka i tarcze 294mm. |
Też bym myślał o takim rozwiązaniu, coś jak zrobił deejay - tyle, że u niego został klocek z Galanta no i temat piasty... |
Bo Outlander ma takie same klocki jak Sigma i Galant.
Fragu - 16-10-2013, 20:45
deejay, ale to te z wersji na 2 tłoczki joł ?
deejay - 16-10-2013, 21:17
Fragu napisał/a: | deejay, ale to te z wersji na 2 tłoczki joł ? |
Yes.
i9i - 16-10-2013, 21:48
nerus napisał/a: | ciekawe jak mu sie sprawują |
Hamują przyzwoicie 3,45kN na przodzie, przegrzewają się po pięciu depnięciach a nie po trzech (120>20km/h). Natomiast tył mam kiepski i temat tyłu od SW mnie zainteresował
arturj123 - 16-10-2013, 22:25
i9i napisał/a: | przegrzewają się po pięciu depnięciach a nie po trzech (120>20km/h) |
Jak się przegrzeją to zaczynają bić?
i9i - 16-10-2013, 22:35
arturj123 napisał/a: | Jak się przegrzeją to zaczynają bić? |
Aktualnie tak, ale biło i poprzednio więc podejrzewam piasty o nietrzymanie wymiaru osiowego i poluję na czujnik zegarowy.
Marcino - 16-10-2013, 23:12
Lubie to forum... za konketne i rzeczowe dyskusje a na forum peugeota.... co chwila nowy temat,....
Szafiq - 17-10-2013, 07:23
[quote="i9i"] arturj123 napisał/a: | poluję na czujnik zegarowy. |
Ja właśnie wczoraj zakupiłem czujnik ze statywem, czekam na przesyłkę
Stwierdziłem,że lepiej to samemu zrobić(jak większość rzeczy) niż oddawać do mechanika,który zazwyczaj zdejmie starą tarcze i założy nową. Nikt się nie bawi w żadne mierzenie,czyszczenie powierzchni itd. Hamulce w galu wymagają specjalnej troski
i9idługo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze?
Fragu - 17-10-2013, 07:24
Marcino napisał/a: | forum peugeota |
bo tam co chwile jakiś goący temat ...if u know what i mean
i9i, no to jak sprawdzisz piasty to napisz czy to one...czy po prostu tarcze nie daly rady.
nerus - 17-10-2013, 11:30
ja niestety też muszę sprawdzić piasty przy setupie na heble z Cari.
muszę się z tym uporać do początku przyszłego miesiąca to zapewnie heblą ciężkie testy na autobanie
fj_mike - 17-10-2013, 12:14
nerus napisał/a: | ja niestety też muszę sprawdzić piasty |
To konieczność przy wymianie hebli
i9i - 17-10-2013, 12:32
Szafiq napisał/a: | długo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze? |
Drugi miesiąc, mam tarcze i zaciski z nowymi klockami, osłony zostały. Przewody i śruby P&P. Odpowietrzniki są inne. Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. Natomiast jak te piasty będą do wymiany to upgrade na 5 szpilek
|
|
|