To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1998 by fj_mike

wookash83 - 13-07-2011, 23:07

już wiemy co Twojemu Galowi dodało skrzydeł na hamowni ;) jak on się tam znalazł heh niezłe..
fj_mike - 13-07-2011, 23:10

wookash83 napisał/a:
już wiemy co Twojemu Galowi dodało skrzydeł na hamowni ;) jak on się tam znalazł heh niezłe..

:lol: :lol: :lol:
162konie i jeden szpak

Wszyc - 13-07-2011, 23:17

I się śmieją z moich mrówek w aucie :P u Ciebie to już ptaki gniazdują :P
Krzyzak - 14-07-2011, 08:16

fj_mike napisał/a:
Może MKarpiu się skusi.

a jest jeszcze w kraju? miał emigrować

fj_mike - 14-07-2011, 10:48

Krzyzak napisał/a:
a jest jeszcze w kraju? miał emigrować

Ja jestem trochę do tyły z informacjami.. Nie było mnie na trzech ostatnich spotach.
Wszyc mi wczoraj na gg wspomniał.

fj_mike - 14-07-2011, 19:58

Dzisiaj malowanie ramion wycieraczek i przesmarowanie mechanizmu. Wyszło, że prawie całego ponieważ dwie z trzech śrub mocujących po prostu pękły i odpuściłem sobie na razie.
Dzisiaj też mycie komory silnika.


Woda musiała mieć jakieś zły wpływ na elektrykę. Jak trochę go przygazuję, tak około 5000 obrotów zapala się CE i TCL OFF.
Później wymrugam co mu nie pasi :P

Jutro montaż ramion wycieraczek, czyszczenie pasów, przesmarowanie mechanizmu ham. ręcznego w prawym kole, sprzątanie nagrzewnicy.

Ufff, a jutro jeszcze spot i spotkanie z jednym z Mitsumaniaków w Jastrzębiej Górze :mrgreen:

robertdg - 14-07-2011, 21:30

fj_mike napisał/a:
Dzisiaj też mycie komory silnika.
fj_mike napisał/a:
Woda musiała mieć jakieś zły wpływ na elektrykę. Jak trochę go przygazuję, tak około 5000 obrotów zapala się CE i TCL OFF.
Nie miał człowiek kłopotu to se silnik umył :badgrin:
fj_mike - 14-07-2011, 21:42

robertdg napisał/a:
Nie miał człowiek kłopotu to se silnik umył :badgrin:

Taki kłopot to nie kłopot :P

deejay - 14-07-2011, 22:04

fj_mike napisał/a:
Woda musiała mieć jakieś zły wpływ na elektrykę. Jak trochę go przygazuję, tak około 5000 obrotów zapala się CE i TCL OFF.
Później wymrugam co mu nie pasi


zalałeś potencjometry , radzę szybko wysuszyc :wink: , bo przerabiałem temat nie raz i osobiscie na swojej skórze :mrgreen:

fj_mike - 14-07-2011, 22:06

deejay napisał/a:
zalałeś potencjometry , radzę szybko wysuszyc :wink: , bo przerabiałem temat nie raz i osobiscie na swojej skórze :mrgreen:

Już zdjęte ;)

Wszyc - 15-07-2011, 00:30

najpierw zabił ptaka potem zaciera ślady zbrodni pff :P
Krzyzak - 15-07-2011, 06:40

w V6 to woda lubi zalać wtyczkę w alternatorze - wtedy masakra...
m6riano - 15-07-2011, 08:03

robertdg napisał/a:
fj_mike napisał/a:
Dzisiaj też mycie komory silnika.
fj_mike napisał/a:
Woda musiała mieć jakieś zły wpływ na elektrykę. Jak trochę go przygazuję, tak około 5000 obrotów zapala się CE i TCL OFF.
Nie miał człowiek kłopotu to se silnik umył :badgrin:

to samo chciałem napisać...;-)

Hugo - 15-07-2011, 08:17

deejay napisał/a:
zalałeś potencjometry
Jakie potencjometry?
robertdg - 15-07-2011, 08:22

Pewnie TPS-a i kontroli trakcji (jak u Majkela występuje)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group