To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC

Marcino - 17-09-2012, 11:39

Widać ze prace idą pełną para... Powodzenia i sukcesów z "kabelkami":)
Wszyc - 17-09-2012, 17:00

ehhh... też już chce być na tym etapie :cry: :cry: :cry:
jacek11 - 19-09-2012, 17:41

AREEEEK,no i co tam :?: :?: :?:
areksz121 - 19-09-2012, 20:35

Nie śpię ostatnio wcale.... :mrgreen:
Jutro trzeba ogarnąć alternator, bo przy wyciąganiu ze srebrnego przekręciłem śrubę prądową i zwarcie do masy poszło...na razie 60km przejechane, sprzęgło dwoma palcami lewej ręki wciskam :shock: Wszystko działa z wyjątkiem klimy i MIVECa, ale to tylko kwestia alterka...w tej chwili jeździmy na tym z Gala. Ogarniemy. Gazownia dziś przywrócona do życia, działa bez kalibracji, może jutro pojeździmy i ustawimy.


Zdjęcia będą, nie bójcie się :mrgreen: Galant dostał nowe życie, powiem, że nawet bez MIVECa dół ma ładny...cuda normalnie :shock: :rolleyes: Maska się zamyka, jest git, tymczasowo srebrna :P

Chłopaki, ********(będzie ostrzeżenie :mrgreen: )*********................udało się :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Wszyc - 19-09-2012, 20:43

areksz121 napisał/a:
Chłopaki, ********(będzie ostrzeżenie )*********................udało się



Gratuluje! ;) powodzenie w dogrywaniu pierdółek :P a ja od przyszłego tygodnia ruszam znów z projektem trzeba podgonić:P

scoratir - 19-09-2012, 21:29

To nie tylko pierdółki... bo takie małe problemy potrafią czasem przezwyciężyć wolę walki z nowym projektem.
To że maski nie musisz ucinać to Ci mówiłem. Ustaw wszystko dobrze i będzie GIT.

Wierzę w to wszystko :D . Spokojnie i do celu. Mówiłem że nie będzie tak łatwo. Gdybyś Ty widział moje zmagania z pokrywkami... ojjjjjj sam byś zwątpił.
PS. Diody już się szlifują, w tym tygodniu jeszcze je pewnie wyślę.

A Ty Wszycu montuj tego gala bo inaczej w Tym dziesięcioleciu się nie załapiesz! Tak samo wierzę w Ciebie. Oby Ci kasa sprzyjała... bo to raczej kosztowny projekt.

areksz121 - 20-09-2012, 07:08

Ja się rozklejam teraz za każdym razem, kiedy przekręcam kluczyk...łomatko jeszcze na MIVECu nie jechałem, bo dziś altka dopiero ogarnę, a już bezgranicznie pokochałem to serce...Oprócz Gala mam jeszcze trochę innej roboty, więc historia SWAPU będzie przy weekendzie :wink: A fotek nazbierało się znów troszkę :)

Opisując całą historię, choć odrobinę przybliżam Wam co i jak, ale naprawdę to trzeba złapać za kierownicę i poczuć te równiuteńkie takty :wink:

polaff - 20-09-2012, 17:37

areksz121, mówisz, że samo przełożenie głowic i całej reszty tak dużą różnicę wywołuje?
areksz121 - 21-09-2012, 08:08

Alternator naprawiony, śruba prądowa poprawiona, założony do Gala...wyjazd z podnośnika i próby...łojojoj :twisted: Tać to masakra jest i ten dźwięk jak MIVEC wskakuje :rolleyes: Lepsze buty, bo jest taki mądry i na LPG nie chce się kręcić :mrgreen: Wywala jak zawsze błąd wtrysku (41) i ECU odcina przy 6500. Teraz moje pytanie do Was, jak macie to rozwiązane, żeby błędu nie wyrzucało, a żeby STAG czytał dobrze czasy benzynowe? Dodam, że CE wywala tylko na wolnych obrotach. W czasie jazdy na biegu na PB przełączam na LPG i wtedy nie ma błędu, kręcę i włącza się MIVEC na LPG.

Nadal klima się nie załącza, coś jest nie tak z kabelkami, albo ECU nie pozwala. Nie podbija obrotów, nie włącza wentylatorów i sprężarki. To nie wina czujnika ciśnienia na osuszaczu/sprawdzony...Wentylatory pracują normalnie, jeżeli temp silnika wzrośnie.

Pierwsze wrażenia z jazdy na MIVECu całkiem całkiem :mrgreen: Używałem tylko 1 i 2 biegu, większa prędkość i filmiki może nakręcimy w weekend.

Rozglądałem się za hamownią i całkiem przyzwoita jest koło Amsterdamu, cenią sobie usługę na 100ojro i trzeba się umawiać. Jak nie znajdę nic bliżej i taniej, to za jakiś miesiąc jedziemy po wykres :twisted:


polaff napisał/a:
areksz121, mówisz, że samo przełożenie głowic i całej reszty tak dużą różnicę wywołuje?


Do przełożenia jest połowa silnika...bo głowice i tłoki, ECU, wtryski od FTO MIVEC, część wiązki...to tak z grubsza. W Galu EA jest dużo łatwiej, bo bierzesz cały silnik i pakujesz dokładnie P&P czy to z manualną skrzynią, czy auto :wink: W Galu E5 rozrząd jest po stronie kierowcy.

jacek11 - 21-09-2012, 16:46

areksz121 napisał/a:
Nadal klima się nie załącza,

za mało gazu?

Marcino - 21-09-2012, 17:31

areksz121 napisał/a:
W Galu EA jest dużo łatwiej, bo bierzesz cały silnik i pakujesz dokładnie P&P czy to z manualną skrzynią, czy auto

Ze znaczy co,,,, ze do 2.5 V6 - 6A13 da sie to zrobić?... ciekawe jaki przyrost można by osiągnać..:)

CO do LPG, to w stagu ustawiasz max obroty na LPG, i tam musisz podciągnać teraz do 8000 rpm :twisted:
Ja w swoim mam teraz 7000ustawione (było 6.500) i ciagnie jak poprawiłem LPG bez zapętlania wtrysków.

Wszyc - 21-09-2012, 17:46

Marcino napisał/a:
Ze znaczy co,,,, ze do 2.5 V6 - 6A13 da sie to zrobić?... ciekawe jaki przyrost można by osiągnać..:)


Do 2,5 V6 nic nie zrobisz chodzi o to że silnik cały z FTO prędzej wrzucisz bez problemów bo jest po tej samej stronie co w EA do E5 nie wrzucisz całego silnika z FTO bo my mamy rozrząd po przeciwnej :P ale do EA wrzucać 6A12 z FTO to głupota jak przecież jest 3.8 litra V6 Mivec z Eclipse 4 generacji :roll: You want to be big you got to go big :roll:

areksz121 - 21-09-2012, 18:18

Klima działa :wink: Przeleciałem kabelki od klimy i nie wiem sam na końcu co było problemem...wiązki różnią się delikatnie pomiędzy dwoma Galami, ale najważniejsze kabelki trafiają na siebie. To już nie ważne, ważne, że klima działa :mrgreen:

Pierwsze regulacje LPG za nami, na krótką jazdę mieszanka wydalała i było bogato. Doradźcie tylko co z tym błędem wtrysku zrobić...bo to jest troszkę irytujące :mrgreen:
Ogólnie serducho zadziwia mnie na każdym kroku i bez załączania MIVECa nieźle ciągnie :twisted: Już prawie 200km przejechane :P Do tego trzeba będzie jeszcze zaworki podregulować, bo już troszkę się ułożyło i delikatnie klepie, ale moje ucho to toleruje, a wybredne jest, jeśli chodzi o takie tematy :wink:

Środek już poskładany, zostało stjunigować zieloną maskę i to będzie na razie na tyle, potem świeży olej itd 8)

jacek11 - 21-09-2012, 22:07

dziurki przy kielichach ogarnąłeś?
deejay - 21-09-2012, 22:24

Marcino napisał/a:
Ze znaczy co,,,, ze do 2.5 V6 - 6A13 da sie to zrobić?... ciekawe jaki przyrost można by osiągnać..:)


Same głowice do 6A13 z DOHC ok 30 KM :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group