To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Elegance by Deejay

dawidoski13 - 19-03-2011, 14:41

Hmm pewno nie :wink: ale nie śmiej się ze mnie bo nie jestem mechanikiem i nigdt się tym nie interesowałem a teraz żałuje...
KaWu napisał/a:
może się orientujecie jaki byłby koszt takiej wymianki w moim

Pytałem bo też zdecydowałem się zrobić z zapłonem, w takim razie kupię świece, przewody i ewentualnie fajki, zmienię i może misiaczek w końcu odżyje :roll:

KaWu - 19-03-2011, 14:45

dawidoski13 napisał/a:
KaWu napisał/a:
może się orientujecie jaki byłby koszt takiej wymianki w moim


Ja tego nie napisałem :twisted:

dawidoski13 - 19-03-2011, 14:51

No jasne, przepraszam :!:
Hugo - 19-03-2011, 17:03

dawidoski13 przewody zapłonowe tylko NGK ok. 100 zł, świece NGK 50 zł, fajki pod cewki zapłonowe 2 szt ok. 120 zł i wsio.
dawidoski13 - 19-03-2011, 17:51

Dzięki Hugo w pierwszej kolejności powymieniam to wszystko i zobaczym co się będzie działo.
Wszyc - 19-03-2011, 18:27

Hugo napisał/a:
przewody zapłonowe tylko NGK ok. 100 zł


łee ja 200zł dałem do 4G63 :P coś słabo szukałem chyba :P

Hugo - 19-03-2011, 19:10

Wszyc bo w E5x masz chyba 4 przewody, prawda?
Wszyc - 19-03-2011, 19:16

no mam 4 a co? :P ( a tak właściwie to silnik to mam z E33A :P ) w V6 jest jeszcze więcej więc drożej chyba :P czy jak ?
Hugo - 19-03-2011, 19:20

Wszyc napisał/a:
no mam 4 a co?
A to, że w 4G63 w EA masz 2 cewki zapłonowe, a co za tym idzie masz tylko 2 kable i cena o 50% niższa wtedy za komplecik :wink:
Wszyc napisał/a:
w V6 jest jeszcze więcej więc drożej chyba
Zgadza się :D
Wszyc - 19-03-2011, 19:22

Hugo napisał/a:
A to, że w 4G63 w EA masz 2 cewki zapłonowe, a co za tym idzie masz tylko 2 kable i cena o 50% niższa wtedy za komplecik :wink:


Takie bajery :P już rozumiem :)

deejay - 19-03-2011, 21:58

Jak zawsze Sobota poświęcona dla odpicowania Miska :wink:

Kopułka i przewody wymienione , przy okazji demontażu kolektora , został on wyczyszczony w środku specjalna chemią , aby Galuś zaczął "oddychać" świeżym powietrzem , przy okazji przepustnica nabrała świeżego wyglądu :biggrin:
Powiem szczerze za auto pracuje teraz jeszcze piękniej niz przed wymianą :wink: , silniczek chodzi jak poezja i pieknie sie wkręca na obroty po prostu miód malina :D





Tak wyglada teraz wnętrze kolektora po wymyciu :)



fj_mike - 19-03-2011, 22:49

Bartek, jak zwykle nie ma lipy :wink:
Dzieło sztuki =D>

costa brawa - 20-03-2011, 00:52

ten kolektor i przepustnica w fabryce przy montażu byly bardziej brudne niz u Ciebie w prawie 10 letnim aucie :D pelna kulturka :)
mkm - 20-03-2011, 11:25

deejay, ale srebrzankę to Ty uwielbiasz :twisted:
deejay - 20-03-2011, 11:30

mkm napisał/a:
deejay, ale srebrzankę to Ty uwielbiasz


No i co ja mam odpowiedzieć ... :D :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group