Nasze Miśki - Czterołapa pantera
Zielu - 19-03-2012, 10:02
rosomak1983 napisał/a: |
... mam bolla 3 lata na lancerze i powiedziłbym ze bardzo OK. |
I oby jak najdłużej w takim razie.
rosomak1983 napisał/a: | nie widziałem na w sklepie czy w necie takiej konserwy... Jedynie masy i kleje do szyb... |
chociażby: http://www.autokosmetyki....szary,p862.html oraz
http://www.autokosmetyki....tych,p1975.html
rosomak1983 napisał/a: | mialem 3 składnikowego standoxa epoksyd ale jakos kiepsko twardniał (ale to była resztka uzywki, zprezentowana mi)... wiec go szczotka wydarłem z powtorem do gołej blachy i poszedł Navol. |
3k? Na pewno nie 2k? Przeważnie jest podkład właściwy i utwardzacz do niego..Poza tym epoksydy uzyskują pełną twardość po ok 2 tygodniach Standox raczej syfem nie jest.
rosomak1983 - 19-03-2012, 13:34
Zielu napisał/a: |
3k? Na pewno nie 2k? Przeważnie jest podkład właściwy i utwardzacz do niego..Poza tym epoksydy uzyskują pełną twardość po ok 2 tygodniach Standox raczej syfem nie jest. |
wiem wiem, moze dlatego ze malowalem na polu pózna jesienia albo cos skisiłem... W kazdym badz razie ten Novol pieknie schnie i tworzy twarda powłoke.
A ten Standox 3 składnikowy serio.
Zielu - 19-03-2012, 13:37
Epoksyd jest super, pod warunkiem że malujesz cienkie warstwy, no i musi być minimum 10 stopni na plusie, tak dla bezpieczeństwa żeby dobrze się przyjął
Z Novola, to tylko seria Spectral, nie ma sobie równych.
rosomak1983 - 27-04-2012, 17:53
Na tylnych nadkolach itp, poszedła wspomniana masa uszczelniajaca Wurth, polecona mi przez Zielu, to było juz dawno. Od tego czasu robione sa takze tylne zaciski, oraz oddałem pantere do lakiernika który strasznie sie grzebał z tym malowaniem... No ale pomalowane lakier schnie i potem polerka. Malowane były tylko błotniki tylne.
W miedzyczasie przyszły swiece Denso;
Uploaded with ImageShack.us
Zielu - 27-04-2012, 19:38
rosomak1983 napisał/a: | polecona mi przez Zielu |
Ziela
Ross, zrób jakąś porządna sesję Pantery
rosomak1983 - 27-04-2012, 22:44
Zielu napisał/a: | Ross, zrób jakąś porządna sesję Pantery |
bedzie ale jeszcze nie gotowa, brak czasu.
gulgulq - 28-04-2012, 07:03
Cytat: | bedzie ale jeszcze nie gotowa, brak czasu. |
możesz mi ją pożyczyć na tydzień
znajdę czas na foto
rosomak1983 - 28-04-2012, 11:57
gulgulq, brak czasu na dokonczenie a nie na zrobienie zdjecia...
W tym momencie nie ma dokładki progowej, belek, błotniki przednie trzeba zmienic, przy okazji zakonserwuje nadkola bo bedzie posciagne wszystko no i umyc. Technicznie wymienic most na ten z LSD, zbada szczelnosc dolotu, podłaczyc EGT, turbo timer potem strojenie ale to juz nie ja rzecz jasna. Ale spoko byle tylko odebrac auto od lakiernika bo u niego sie przeciagało najbardziej...
gulgulq - 28-04-2012, 18:38
wiem, bo czytam co dłubiesz
ale w sumie mógłbyś i tak pożyczyć
jak będzie gotowy ;D
rosomak1983 - 15-05-2012, 01:46
Panterak tez sie załapał na graty;
-silikonowe weze wodne Samco sport
-kable Magnecor KV85 Competition uzywane przebieg ok 40tyskm. maja gwarancje na 160tys km wiec wziałem.
Pozatym chyba lakiernik bedzie musiał jeszcze raz przemalowac tylne nadkola, zakonserwowane tez zostaly nadkola i prógi (na nie pójdzie nakładka).
rosomak1983 - 22-05-2012, 00:22
Odebrane od lakiernika, po długim dopominaniu sie o pomalowaniu tylnych nadkól... na zdjeciu brudna jest i zakurzona...
Uploaded with ImageShack.us
Badałem szczelnosc dolotu i jest jedna duza nieszczelnosc (albo i wiecej dalej w dolocie moze???) miedzy turbem a rura. Bedzie trzeba zadziałac tylko nigdzie mi tego nie chca splanowac bo nie ma jak włozyc wygietej ryry na maszyne... W ostatecznosci wspawam nowa flansze....
Bede cos działał jak czas pozwoli... Szukam tez jednego błotnika bo narazie mam takie jak na zdjeciu ponizej, jeden niemal idealny ori w kolorze juz znalazłem jak pisałem, teraz poraz znalesc drugi... O dziwo jak widac na dole goły błotnik od ok pół roku nie rdzewieje natomiast na dole na łaczeniu (czesc odciałem szlifierka) była spruchaniała... Dziwnie tu jakby konkretny ocnyk a gdzie indziej nie...
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 06-06-2012, 16:11
Komplet popychaczy z EVO VIII, przebieg ponoc 70tyś.
Uploaded with ImageShack.us
Zabrałem sie tez za regeneracje tylnych zacisków. Gumy były wymieniane i sa OK, tłoczki chodza dobrze, jeden mniej płynnie ale go rozruszałem. Dzwignie ręcznego takze nie zapieczone chodza ładnie. Wiec co tu regenerowac
No ale prowadnica zapieczone i tutaj musze wymienic ,,sruby prowadzace'' i przeczyscic tulejki etc. Na razie zalałem WD40. Potem smar miedziany i jak bedzie chodzic luzno zakładam.
rosomak1983 - 07-06-2012, 23:50
Zrobiłem zaciski na gotowo. Poprzeczyszczałem prowadnice, wymieniłem tulejke, i wszystko juz chodzi jak nalezy. Dam sruby prowadzace z innych zacisków w bdb stanie, do tego smar miedziany.
Troche przeczysciłem i przemalowalem Hameritem.
Uploaded with ImageShack.us
jabberkonto - 08-06-2012, 12:05
Kiedy planujesz nim wyjechac?
Torp12 - 08-06-2012, 13:12
rosomak1983 napisał/a: | do tego smar miedziany.
|
Po 2 miesiacach zaciski beda stac :]
|
|
|