Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
fj_mike - 11-03-2012, 00:31
A czy z tym jest coś nie tak?
http://forum.mitsumaniaki...p=896510#896510
Sorry Derpin, pożyczyłem na chwilę
Na którym biegu hamowali twojego przed testami?
Torp12 - 11-03-2012, 00:37
Jak dla mnie to linie na PB sa prawie ze idealne. Ladnie sie wspinaja nie ma zadnych czkniec. Na lpg widac ze ma czkniecie.
Na 4 albo 5 wydaje mi się
fj_mike - 11-03-2012, 00:40
No właśnie, niby wszystko OK ale wyszła kupa chłopakom na pomiarach. Nie ma żadnych peaków.
Dread87 - 11-03-2012, 14:29
To jak w koncu jest z tymi filtrami K&N?? Daja cos faktycznie czy to "chłit materkindody"?
Owczar - 11-03-2012, 14:47
Torp12 napisał/a: | Owczar ale dla mnie wystarczylo by byc przed Toba te pół samochodu |
Ale tymi modami nie wyciągniesz 160KM i VTEC-a też nie będzie Do tego masa też nie zmaleje do tej z civica
Ja obstawiam rezultat do 140-145KM maks. Niemniej jednak trzymam kciuki, bo jesteś chyba pierwszą osobą, która próbuje coś z tym silnikiem zrobić
W przypadku diesla możesz się pokusić o K&N. W przypadku benzyny bym się wahał ze względu na to że czyści się go tłustą substancją, która potem zabrudza przepływkę i wpływa na jej odczyty. Szczególnie w przypadku MAF.
Dread87 - 11-03-2012, 15:06
Owczar, wiesz jak w TD wyglada filtr powietrza. To taki prawie stozek;) nie widzialem w ofercie K&N takiego filtra ktory by spasowal do TD
Owczar - 11-03-2012, 15:08
Wiem jak wygląda Więc jeśli nie ma w ofercie to nie masz dylematu. Zresztą w dieslu jest porządny filterek
Główna zaleta K&N to trwałość i możliwość czyszczenia.
Dread87 - 11-03-2012, 15:20
W jakich samochodach oprocz galanta byly takie filtry? Chodzi mi o TD;) sprobuje znalesc ten filtr:)
fj_mike - 11-03-2012, 15:22
Dread87, nie rób śmietnika w temacie
MATTNATTS - 11-03-2012, 22:41
Torp12 wiesz już ile Pan Chojnacki zażyczy sobie za całą operacje?
Torp12 napisał/a: | Myslalem ale ciezko to zdobyc dlatego narazie K&N musi wystarczyc. |
Poszukaj na ebay z Uk.Jest pare vr-ek na części,powysyłaj maile z zapytaniami.
Przy Twoich modach większy przekrój puchy może być bardzo wskazany.
No i tak na marginesie też trzymam kciuki za Twojego Gala.
Torp12 - 11-03-2012, 23:20
MATTNATTS napisał/a: | Torp12 wiesz już ile Pan Chojnacki zażyczy sobie za całą operacje?
Torp12 napisał/a: | Myslalem ale ciezko to zdobyc dlatego narazie K&N musi wystarczyc. |
Poszukaj na ebay z Uk.Jest pare vr-ek na części,powysyłaj maile z zapytaniami.
Przy Twoich modach większy przekrój puchy może być bardzo wskazany.
No i tak na marginesie też trzymam kciuki za Twojego Gala. |
Wiem ile:)
E-baya przeszukuje Swinks, o ile nie zapomnial
MATTNATTS - 11-03-2012, 23:29
Torp12 napisał/a: | E-baya przeszukuje Swinks, o ile nie zapomnial |
A to na tym Panu można polegać.Mój dolot zawdzięczam właśnie dzięki niemu
Torp12 - 15-03-2012, 21:33
No dobra miałem dziś telefon i Rekin gotowy do odbioru:) Wiem już co i jak ale dokładnie co i jak dowiecie sie jutro:)
Powiem tylko w skórcie:
-przyrost mocy jest taki jakiego sie spodziewałem
-wykresy są podobno "idealne" więc wydech raczej nie psuje nic
Dodam tylko od siebie:
-może ta hamownia jest rzetelna i nie dodaje kucy jak inne?
-nawet jeśli nie to mi bardziej zależy na tym jak galant będzie jezdzic a nie ile wskaze hamownia:)
fj_mike - 15-03-2012, 21:39
Torp12 napisał/a: | Wiem już co i jak ale dokładnie co i jak dowiecie sie jutro:) |
Jaja sobie robisz
Torp12 napisał/a: | -może ta hamownia jest rzetelna i nie dodaje kucy jak inne? |
Dlaczego w formie zapytania?
Torp12 - 15-03-2012, 21:42
fj_mike napisał/a: |
Jaja sobie robisz |
Mówie całkiem poważnie:)
fj_mike napisał/a: |
Dlaczego w formie zapytania? |
No bo pewnosci nie mam czy moj mial jakis feler i zgubil 10 koni czy kazdy by tak mial na tej hamowni.
|
|
|