To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CA4A Błękitne Malibu

tresorex - 01-10-2014, 09:41

CA po lifcie z ABS miały tarcze na tyle takie jak w GTi. Wystarczy zmienić tarcze, zaciski, blachy mocujące jarzmo, przewody hamulcowe (wężyk) i linki ręcznego. Wahacze i piasty zostają od bębnowych.
mkm - 01-10-2014, 14:27

Tomek napisał/a:
więc do rzeczy - wpadł mi pomysł, żeby to przeswapować na układ tarczowy

Co potrzebujesz już napisał Ci tresorex, ale powiem Ci, że to bardzo zły pomysł.
Bębny są bezobsługowe - jak czyścisz i smarujesz raz na 2,3lata to nie musisz tam zaglądać.
Osobiście jeszcze nie zmieniałem nic "w bębnach" w ani jednym moich Coltów, a rekordzista miał ponad 300tyś.
Tarcze niestety wymagają stałego pilnowania, żeby się nie przypiekły/zardzewiały itp. itd.
Sama zmiana będzie ciężka - na bank nie puszczą przewody, więc będzie trzeba ruszać przewody "metalowe" (czyt. dorabiać).
Dobre tarcze na tył to coś jak zaślepka do Galantowego zderzaka - trzeba ściągać, kombinować lub zakładać plastelinę "japanlajnową".
Zaciski do regeneracji na dzień dobry itp. itd.
Odpuść sobie, bo się wpakujesz na minę :wink:

tresorex - 01-10-2014, 14:35

Święte słowa :)
Może też być problem z wymianą linek ręcznego. Ich uchwyty lubią przyrdzewieć i trzeba ciąć i nawiercać. Do tego jak się nie zagląda w zaciski i mało używa ręcznego to zaciski się zapiekają.

Tomek - 01-10-2014, 14:56

no to odpuszczam i olewam temat, myślałem zwyczajnie, że tarcze będą lepsze

cylinderki nowe leżą już pół roku, więc je tylko wymienie, albo dokupię jeszcze te szczęki hamulcowe
tak już mam, że jak sobie coś znajdę do wymiany, a nie jest pilne, kupię części od razu i potem leżakują, aż się znajdzie pół godziny

mjsystem - 01-10-2014, 16:58

Tomek napisał/a:
tak już mam, że jak sobie coś znajdę do wymiany, a nie jest pilne, kupię części od razu i potem leżakują, aż się znajdzie pół godziny

Pół godziny :lol:

mjsystem - 01-10-2014, 16:58

Tomek napisał/a:
tak już mam, że jak sobie coś znajdę do wymiany, a nie jest pilne, kupię części od razu i potem leżakują, aż się znajdzie pół godziny

Pół godziny :lol:

londolut - 01-10-2014, 21:46

Pół godziny... CA to nie gal ze trzeba ciągle grzebać Slawku ;)
Jogurt - 01-10-2014, 21:50

Tomek, niewarto. Bębny robią robotę w CA0 i tak jak pisał Maciek są bezobsługowe. W moim od zakupu (9,5 roku) nie robiłem nic z tylnymi hamulcami, na rolkach hamują idealnie równo, a na rękawie można spokojnie polatać.
mjsystem - 02-10-2014, 08:59

londolut napisał/a:
Pół godziny... CA to nie gal ze trzeba ciągle grzebać Slawku

Ja nic nie grzebię :lol:

londolut - 02-10-2014, 17:32

Jeszcze ;)
Tomek - 27-10-2014, 10:18

W piątek zrobiłem przegląd.
Miło się zaskoczyłem, bo nie dość, że wpisują przebieg do CEPIKu, to jeszcze wydają zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym, prawie jak TUV.

W sobotę też założyłem nowe opony zimowe na felgi i czekają pod domem na montaż.
Zajmę się tym może w sobotę.

Czeka mnie jeszcze ustawienie zbieżności.
Chciałem to zrobić w sobotę, ale w jedynym miejscu w okolicy jakie znam nie mieli czasu, więc zrobię to w tygodniu gdzie indziej.

a poza tym, to nic ciekawego, lać i jeździć

mjsystem - 27-10-2014, 10:35

Tomek napisał/a:
a poza tym, to nic ciekawego, lać i jeździć

I tak powinno być forever :)

Tomek - 28-11-2014, 11:54

gdzie można kupić osłony metalowe bębnów hamulcowych (dla wrażliwych na detale dodam, że chodzi o tylne bębny, z przodu ich nie ma)

przy okazji wymiany kół na zimowe, lewa osłona rozsypała mi się w rękach, prawa zresztą nie jest lepsza

mjsystem - 28-11-2014, 14:04

Najprościej kupić dobre używki i pomalować antykorozyjnie. Z tego, co wiem, to nie ma zamienników a za orginał zapłacisz jak za zboże o ile w ogóle jest dostępny.
Tomek - 29-11-2014, 11:01

Cytat:
Najprościej kupić dobre używki i pomalować antykorozyjnie.


takiej odpowiedzi się spodziewałem, choć nie taką chciałem usłyszeć
zaczynam szukać

pzdr



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group