Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia
pawel77 - 11-12-2013, 20:11
Googlarz napisał/a: |
+pytanie do właścicieli OIII
Czy I+ odtwarza divx z pendrive? |
W I+ masz tylko kamerę cofania i ekran dotykowy do obsługi radia/cd, tam nie ma żadnego systemu multimedialnego
PiotrKw - 11-12-2013, 21:03
Googlarz napisał/a: | Jeździłem jeszcze tylko ix35 |
To spróbuj jeszcze
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando/
Z silnikiem 2.0 175KM i AT . Co prawda bagażnik nie umywa się do O III ale jazda ..... i cena
Żona jeździ nim dwa lata , zero problemów .
DJ Fazi - 11-12-2013, 22:54
O III brzydal i tyle w tym temacie już niedługo Mitsubishi ma zaprezentować nowości.
madox - 11-12-2013, 23:33
Pany już diesel z automatem nie jezdzi ,a co dopiero benzyna,ja to sobie tego nawet nie wyobrażam.Diesel ,jeśli chcą coś sprzedać ,muszą zrobić 180km i 400nM i automat,a z benzyną to nie wiem co zrobią,turbo każdemu chętnemu niech dołożą ,albo co
Suv to nie wyścigówka?A kto mówi,że wyścigówka,ale to ma jechać,a nie jak maluch-zapakujesz rodzinę i bagaże i przyjdzie w góry pojechać ,to ja nie wiem co wtedy
To może być zwyczajnie niebezpieczne np konieczność wyprzedzenia tira
Googlarz - 12-12-2013, 07:16
PiotrKw napisał/a: | Googlarz napisał/a: | Jeździłem jeszcze tylko ix35 |
To spróbuj jeszcze
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando/
Z silnikiem 2.0 175KM i AT . Co prawda bagażnik nie umywa się do O III ale jazda ..... i cena
Żona jeździ nim dwa lata , zero problemów . |
Wow! Zaskakująco ładny! Mimo że nazwy nie potrafię wymówić 😉
Szukam benzyniaka więc tu korando w osiągach jest praktycznie identyczny. Nie omieszkam się nim przejechać. Dzięki za sugestie!
Jackie - 12-12-2013, 09:09
Kilka moich spostrzeżeń - nie da się odeprzeć argumentu, że 2.0 CVT benzyna jest relatywnie głośnym autem, przy maksymalnej akceleracji jest i tyle. Skrzyni trzeba się zwyczajnie nauczyć i wtedy można tym autem jechać nie dość, że bezpiecznie to jeszcze płynnie. Dalej, samochód ma niskie spalanie bo wynik na poziomie 10 l.w mieście (mówię o realnym spalaniu, wynikającym z relacji km do zapłaconych faktur za paliwo) to dobry wynik jak na duży samochód, z automatyczną skrzynią i napędem na 4. Jeżeli weźmiecie pod uwagę relację jakości do ceny do wyposażenia - wychodzi jedno z najciekawszych aut na rynku.
Świetny samochód a nowa wersja jest jeszcze lepsza.
Pozdrawiam
PiotrKw - 12-12-2013, 13:17
Jackie napisał/a: | Skrzyni trzeba się zwyczajnie nauczyć i wtedy można tym autem jechać |
Hm... kiedyś szczytem techniki była skrzynia tzw "adaptacyjna " która uczyła się stylu jazdy kierowcy, i tym chwali się konstruktorzy ( taka jest w Pajero) . A teraz czytam, że ponownie wracamy do zamierzchłych czasów kierowca ma się uczyć skrzyni .
Jackie - 12-12-2013, 14:01
PiotrKw napisał/a: | kierowca ma się uczyć skrzyni . | Zawsze trzeba się uczyć a tak na serio - skrzynie lineatroniczne niby nie są nowością a jednak do dużej ilości aut trafiają właśnie teraz. Nie jest też tajemnicą że to inne skrzynie i ich zasada działania odbiega od tego co do tej pory nazywaliśmy automatem. Czy jest lepsza czy gorsza - de gustibus. W BRZ i Forku Turbo działa bardzo dobrze, w Forku 2.0 N/A - już mam zastrzeżenia. W Outlanderze po prostu akceptowalnie ale nie jest to rozwiązanie, które nazwałbym idealnym. Dużym plusem jest niskie (relatywnie) spalanie. Tu przyznaję, że oczekiwałem znacząco gorszych wyników i jestem mile zaskoczony. I nadal będę upierał się, że można taką konstrukcją jeździć dynamicznie i przy odrobinie wprawy daje się "wycisnąć" z auta porządne efekty.
Pozdrawiam
Googlarz - 12-12-2013, 18:55
News z dziś: http://www.auto-swiat.pl/...nsze-529-tys-zl
Poczekam co przyniesie nowy rok Outlanderowi Bo nic nie wiadomo p nowym roczniku (jak u innych producentów).
Trik - 12-12-2013, 20:53
Mitsu nie jest chętne do liftowania nowo wprowadzonych modeli. Lancer miał "lift" bodaj po 3 latach od premiery, zmieniono tłumik z poprzecznego na podłużny . ASX bodaj po 2 latach zmieniono zderzaki Outlander II po chyba 5 latach dostał nowy ryjek glonojada. Owszem rocznikowo zmieniano jakieś opcje wewnętrzne ale bardziej związane z możliwościami ETACS, które właścicielom często nic nie mówią bo o nich mało wiedzą (pomijam forumowiczów ).Obstawiam zmiany w cenniku bo popyt padł na ryj i nie chce wstać. Ponadto http://pim.pl/derogacja-vat-juz-oficjalnie/ wygląda że derogacja też szału sprzedaży nie przyniesie.
Googlarz - 12-12-2013, 22:42
Liftu nie chcę bo obecnie OIII bardzo mi się podoba no ale na zmiany w cenniku na rocznik 2014 trochę liczę
elektri - 13-12-2013, 08:45
Googlarz napisał/a: | na zmiany w cenniku na rocznik 2014 trochę liczę |
Możesz się troszeczkę przeliczyć....
Grudniowa oferta rabatowa, chyba zbytnio nie różni się od listopadowej....
Być może jest to spowodowane:
"W styczniu, lutym powinno się sprzedać tyle aut, ile przez ten cały rok - mówi jeden ze szczecińskich dilerów. Czyżby szykowały się wielkie promocje? Nie. Ale będzie możliwość odliczenia pełnej stawki VAT."
Ty akurat o ile pamiętam myślisz o leasingu, czyli pewnie masz możliwość odliczenia VAT-u.
Pytanie, czy interesuje Ciebie kratka (przy założeniu, że MMC pójdzie w tym kierunku).
Co do wrażeń:
Póki co, moja jazda ogranicza się do dojazdów do pracy, czyli dojazd do miasta i miasto - Warszawa.
Co do wrażeń słuchowych i zarzutów to padających...
Tak, jeśli chodzi o odgłosy spowodowane szumem powietrza, to można odnieść wrażenie że jest trochę głośno.
Co do przyspieszania i "wycia" silnika.
Staram się ruszać tak, aby ten z przodu mi nie "uciekł".
Proszę nie mylić z siedzeniem na zderzaku.
W 90% przypadków przyspieszenie na poziomie 2000-2500 obrotów wystarcza, a wtedy odgłos silnika nie jest "wyjący"
Konsultowałem to z żonką i ona potwierdza moje odczucia.
Chwali płynność przyspieszania i komfort.
Fakt, jest to jazda z pustym bagażnikiem i dwoma osobami na pokładzie.
Być może niektórzy mają inne podejście, ja jednak podczas wyjazdu na urlop traktuję samochód jak "pojazd do bezpiecznego przemieszczania z punktu A, do punktu B"
Oznacza to, że TIR-a nie wyprzedzam na wąskiej drodze na odcinku pod górę.
Jadąc z dziećmi, jeździ się bezpiecznie, bez wykonywania niebezpiecznych manewrów.
Nie jesteśmy "przyzwyczajeni" do jazdy załadowanym samochodem z pełną obsadą, bo tak na co dzień nie jeździmy. Niestety wielu o tym zapomina
Ogólnie po tygodniu, NADAL jestem zadowolony i gdybym miał jeszcze raz dokonywać wyboru, wybrał bym O III.
P. S. wykonałem dziś rano test w pracy:
Jestem pewien, że instrukcja, w dziale wymiana żarówki w tylnych światłach jest kompletnie spartolona.
Jak będę miał wolną chwilę i dojdę jak wrzuca się fotki, zrobię jakąś instrukcję
Googlarz - 13-12-2013, 08:56
elektri,
Zastanawia jeszcze brak cenników na 2014. Z tego co wiem to kratki będą wstawiać luty/marzec więc sami nie wiedzą czy się załapią.
Grudniowa oferta wprawdzie niewiele się różni ale liczę na początek roku i zmiany cenników lub np połączenie wersji (do 3). Auto kupuję w lutym ale kratki nie chcę.
Może to moja nadinterpretacja:
"Już w pierwszym kwartale przyszłego roku na polskim rynku zadebiutują lubiane i cenione przez klientów wersje specjalne kilku modeli, które będą się wyróżniać bogatszym wyposażeniem i korzystną ceną." http://www.press.mitsubis...-od-2014-roku/2
elektri - 13-12-2013, 09:27
Czyli przed Tobą trochę ponad miesiąc niepewności , który spędzisz na zastanawianiu się, czy warto
Pozostaje życzyć Ci powodzenia
Googlarz - 13-12-2013, 09:31
elektri napisał/a: | Czyli przed Tobą trochę ponad miesiąc niepewności , który spędzisz na zastanawianiu się, czy warto
Pozostaje życzyć Ci powodzenia |
Aktualnie jestem zakochany w OIII no ale sprawy firmowe wymuszają na mnie że muszę poczekać do lutego. A Tobie zazdroszczę! ;-P
https://productz.com
|
|
|