To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

pawel77 - 11-12-2013, 20:11

Googlarz napisał/a:

+pytanie do właścicieli OIII
Czy I+ odtwarza divx z pendrive?


W I+ masz tylko kamerę cofania i ekran dotykowy do obsługi radia/cd, tam nie ma żadnego systemu multimedialnego

PiotrKw - 11-12-2013, 21:03

Googlarz napisał/a:
Jeździłem jeszcze tylko ix35

To spróbuj jeszcze
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando/
Z silnikiem 2.0 175KM i AT . Co prawda bagażnik nie umywa się do O III ale jazda ..... i cena :wink:
Żona jeździ nim dwa lata , zero problemów .

DJ Fazi - 11-12-2013, 22:54

O III brzydal i tyle w tym temacie już niedługo Mitsubishi ma zaprezentować nowości.
madox - 11-12-2013, 23:33

Pany już diesel z automatem nie jezdzi ,a co dopiero benzyna,ja to sobie tego nawet nie wyobrażam.Diesel ,jeśli chcą coś sprzedać ,muszą zrobić 180km i 400nM i automat,a z benzyną to nie wiem co zrobią,turbo każdemu chętnemu niech dołożą ,albo co
Suv to nie wyścigówka?A kto mówi,że wyścigówka,ale to ma jechać,a nie jak maluch-zapakujesz rodzinę i bagaże i przyjdzie w góry pojechać ,to ja nie wiem co wtedy
To może być zwyczajnie niebezpieczne np konieczność wyprzedzenia tira

Googlarz - 12-12-2013, 07:16

PiotrKw napisał/a:
Googlarz napisał/a:
Jeździłem jeszcze tylko ix35

To spróbuj jeszcze
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando/
Z silnikiem 2.0 175KM i AT . Co prawda bagażnik nie umywa się do O III ale jazda ..... i cena :wink:
Żona jeździ nim dwa lata , zero problemów .

Wow! Zaskakująco ładny! Mimo że nazwy nie potrafię wymówić 😉
Szukam benzyniaka więc tu korando w osiągach jest praktycznie identyczny. Nie omieszkam się nim przejechać. Dzięki za sugestie!

Jackie - 12-12-2013, 09:09

Kilka moich spostrzeżeń - nie da się odeprzeć argumentu, że 2.0 CVT benzyna jest relatywnie głośnym autem, przy maksymalnej akceleracji jest i tyle. Skrzyni trzeba się zwyczajnie nauczyć i wtedy można tym autem jechać nie dość, że bezpiecznie to jeszcze płynnie. Dalej, samochód ma niskie spalanie bo wynik na poziomie 10 l.w mieście (mówię o realnym spalaniu, wynikającym z relacji km do zapłaconych faktur za paliwo) to dobry wynik jak na duży samochód, z automatyczną skrzynią i napędem na 4. Jeżeli weźmiecie pod uwagę relację jakości do ceny do wyposażenia - wychodzi jedno z najciekawszych aut na rynku.
PiotrKw napisał/a:
To spróbuj jeszcze
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando/

Świetny samochód a nowa wersja jest jeszcze lepsza.
Pozdrawiam

PiotrKw - 12-12-2013, 13:17

Jackie napisał/a:
Skrzyni trzeba się zwyczajnie nauczyć i wtedy można tym autem jechać


Hm... kiedyś szczytem techniki była skrzynia tzw "adaptacyjna " która uczyła się stylu jazdy kierowcy, i tym chwali się konstruktorzy ( taka jest w Pajero) . A teraz czytam, że ponownie wracamy do zamierzchłych czasów :wink: kierowca ma się uczyć skrzyni .

Jackie - 12-12-2013, 14:01

PiotrKw napisał/a:
kierowca ma się uczyć skrzyni .
Zawsze trzeba się uczyć ;) a tak na serio - skrzynie lineatroniczne niby nie są nowością a jednak do dużej ilości aut trafiają właśnie teraz. Nie jest też tajemnicą że to inne skrzynie i ich zasada działania odbiega od tego co do tej pory nazywaliśmy automatem. Czy jest lepsza czy gorsza - de gustibus. W BRZ i Forku Turbo działa bardzo dobrze, w Forku 2.0 N/A - już mam zastrzeżenia. W Outlanderze po prostu akceptowalnie ale nie jest to rozwiązanie, które nazwałbym idealnym. Dużym plusem jest niskie (relatywnie) spalanie. Tu przyznaję, że oczekiwałem znacząco gorszych wyników i jestem mile zaskoczony. I nadal będę upierał się, że można taką konstrukcją jeździć dynamicznie i przy odrobinie wprawy daje się "wycisnąć" z auta porządne efekty.
Pozdrawiam

Googlarz - 12-12-2013, 18:55

News z dziś: http://www.auto-swiat.pl/...nsze-529-tys-zl
Poczekam co przyniesie nowy rok Outlanderowi ;) Bo nic nie wiadomo p nowym roczniku (jak u innych producentów).

Trik - 12-12-2013, 20:53

Mitsu nie jest chętne do liftowania nowo wprowadzonych modeli. Lancer miał "lift" bodaj po 3 latach od premiery, zmieniono tłumik z poprzecznego na podłużny :lol: . ASX bodaj po 2 latach zmieniono zderzaki :roll: Outlander II po chyba 5 latach dostał nowy ryjek glonojada. :D Owszem rocznikowo zmieniano jakieś opcje wewnętrzne ale bardziej związane z możliwościami ETACS, które właścicielom często nic nie mówią bo o nich mało wiedzą (pomijam forumowiczów :biggrin: ).Obstawiam zmiany w cenniku bo popyt padł na ryj i nie chce wstać. Ponadto http://pim.pl/derogacja-vat-juz-oficjalnie/ wygląda że derogacja też szału sprzedaży nie przyniesie.
Googlarz - 12-12-2013, 22:42

Liftu nie chcę bo obecnie OIII bardzo mi się podoba no ale na zmiany w cenniku na rocznik 2014 trochę liczę ;)
elektri - 13-12-2013, 08:45

Googlarz napisał/a:
na zmiany w cenniku na rocznik 2014 trochę liczę

Możesz się troszeczkę przeliczyć....
Grudniowa oferta rabatowa, chyba zbytnio nie różni się od listopadowej....

Być może jest to spowodowane:
"W styczniu, lutym powinno się sprzedać tyle aut, ile przez ten cały rok - mówi jeden ze szczecińskich dilerów. Czyżby szykowały się wielkie promocje? Nie. Ale będzie możliwość odliczenia pełnej stawki VAT."

Ty akurat o ile pamiętam myślisz o leasingu, czyli pewnie masz możliwość odliczenia VAT-u.
Pytanie, czy interesuje Ciebie kratka (przy założeniu, że MMC pójdzie w tym kierunku).

Co do wrażeń:
Póki co, moja jazda ogranicza się do dojazdów do pracy, czyli dojazd do miasta i miasto - Warszawa.
Co do wrażeń słuchowych i zarzutów to padających...
Tak, jeśli chodzi o odgłosy spowodowane szumem powietrza, to można odnieść wrażenie że jest trochę głośno.
Co do przyspieszania i "wycia" silnika.
Staram się ruszać tak, aby ten z przodu mi nie "uciekł".
Proszę nie mylić z siedzeniem na zderzaku.
W 90% przypadków przyspieszenie na poziomie 2000-2500 obrotów wystarcza, a wtedy odgłos silnika nie jest "wyjący" :)
Konsultowałem to z żonką i ona potwierdza moje odczucia.
Chwali płynność przyspieszania i komfort.

Fakt, jest to jazda z pustym bagażnikiem i dwoma osobami na pokładzie.

Być może niektórzy mają inne podejście, ja jednak podczas wyjazdu na urlop traktuję samochód jak "pojazd do bezpiecznego przemieszczania z punktu A, do punktu B"
Oznacza to, że TIR-a nie wyprzedzam na wąskiej drodze na odcinku pod górę.

Jadąc z dziećmi, jeździ się bezpiecznie, bez wykonywania niebezpiecznych manewrów.

Nie jesteśmy "przyzwyczajeni" do jazdy załadowanym samochodem z pełną obsadą, bo tak na co dzień nie jeździmy. Niestety wielu o tym zapomina :(

Ogólnie po tygodniu, NADAL jestem zadowolony i gdybym miał jeszcze raz dokonywać wyboru, wybrał bym O III.

P. S. wykonałem dziś rano test w pracy:
Jestem pewien, że instrukcja, w dziale wymiana żarówki w tylnych światłach jest kompletnie spartolona.

Jak będę miał wolną chwilę i dojdę jak wrzuca się fotki, zrobię jakąś instrukcję ;)

Googlarz - 13-12-2013, 08:56

elektri,
Zastanawia jeszcze brak cenników na 2014. Z tego co wiem to kratki będą wstawiać luty/marzec więc sami nie wiedzą czy się załapią.
Grudniowa oferta wprawdzie niewiele się różni ale liczę na początek roku i zmiany cenników lub np połączenie wersji (do 3). Auto kupuję w lutym ale kratki nie chcę.

Może to moja nadinterpretacja:
"Już w pierwszym kwartale przyszłego roku na polskim rynku zadebiutują lubiane i cenione przez klientów wersje specjalne kilku modeli, które będą się wyróżniać bogatszym wyposażeniem i korzystną ceną." http://www.press.mitsubis...-od-2014-roku/2 ;)

elektri - 13-12-2013, 09:27

Czyli przed Tobą trochę ponad miesiąc niepewności ;) , który spędzisz na zastanawianiu się, czy warto ;)
Pozostaje życzyć Ci powodzenia :)

Googlarz - 13-12-2013, 09:31

elektri napisał/a:
Czyli przed Tobą trochę ponad miesiąc niepewności ;) , który spędzisz na zastanawianiu się, czy warto ;)
Pozostaje życzyć Ci powodzenia :)


Aktualnie jestem zakochany w OIII no ale sprawy firmowe wymuszają na mnie że muszę poczekać do lutego. A Tobie zazdroszczę! ;-P

https://productz.com



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group