[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Krzyzak - 30-08-2017, 15:15
ale wiesz co znaczy "piston seal inside"? - bo to wyraźnie Kamilowi tłumaczyłem, że to się smaruje smarem do zacisków, żeby było szczelne, podobnie jak harmonijkę przeciwkurzową i górę tłoczka - gdzie dochodzi drugi koniec harmonijki
tylko wnętrze gdzie potem chodzi tłoczek się smaruje DOT 3 lub 4 co wyraźnie pokazuje ilustracja po lewej stronie z szarymi miejscami...
Greg811227 - 31-08-2017, 18:14
No i po zawodach. Z pomoca ojczulka kierowcy mechanika z zawodu dalo rade postawic na nogi a raczej na kola, mego miśka. Badania techniczne zaliczone wiec jest dobrze. Dzieki za wszelkie podpowiedzi. Ja koncze ten watek i szukam kolejnego gdzie moglbym sie udzielic, zapytac i wogole. Bo mam dwa inne mniej wazne problemy. Pierwszy stukanie w zawieszeniu z tylu od czasu, do czasu na plaskim czy na wybojach, czy to wolno jade czy szybko. Niekiedy jest cisza a czasami jest to niedozniesienia. Innym problemem z ktorym borykam sie ja i moj misiek to zbyt czesto, bez powodu włączający sie wentylator chlodnicy. Nie ma regulu na ta przypadlosc. Wlacza sie i zaraz cisza i tak wkolko. Czasami dziala kiedy trzeba. Czasami na zimnym tez sie włącza. Na diagnostyce komputerowej nic nie wykazalo, jedynie czasami pojawia sie blad z czujnika katalizatora (ze wypalony). Jesli ktos cos tam wie, spotkał sie z podobnymi zagadkami czy problemami jak w moim opisie, to z gory dzieki za podpowiedzi.
Hugo - 31-08-2017, 22:02
Greg811227 napisał/a: | stukanie w zawieszeniu z tylu od czasu, do czasu na plaskim czy na wybojach, czy to wolno jade czy szybko. Niekiedy jest cisza a czasami jest to niedozniesienia | A może bardziej lub częściej stuka podczas deszczu? Greg811227 napisał/a: | bez powodu włączający sie wentylator chlodnicy. Nie ma regulu na ta przypadlosc. Wlacza sie i zaraz cisza i tak wkolko. Czasami dziala kiedy trzeba. Czasami na zimnym tez sie włącza. | Do sprawdzenia oporności na 2 pinowym czujniku temperatury silnika lub "jeżyk" na chłodnicy.
Greg811227 - 04-09-2017, 21:10
Co do stukania, czy w deszczu albo po. Nie ma różnicy. Na suchej nawierzchni i na mokrej to samo. Teraz to nawet coraz czesciej. Bylem na badaniach ale niczego nie widac. Co do wentylatora to gdzie dokladnie mam szukac i gdzie? Bo ja to typowy laik.
Hugo - 05-09-2017, 08:41
Czujnik jest wkręcony w obudowę termostatu. Ma 2 piny, bo obok jest jeszcze 1-pinowy, który podaje temperaturę do wskaźnika na liczniku.
Co do stukania to sprawdź czy któraś sprężyna zawieszenia nie jest pęknięta oraz łączniki stabilizatora.
abdul - 08-09-2017, 21:27
Textary w Galu po 12 tys...
Shockwave - 08-09-2017, 22:07
Tak agresywnie hamujesz? czy może zapieczone tłoczki/ zaciski?
abdul - 08-09-2017, 22:16
Wlasnie, ze nie zapieczone... Jezdze glownie po miescie tyle, ze raczej szybciej niz wolniej Zobaczymy teraz wpadly klocki Brembo, jak po 12 tys bedzie to samo to pewnie oddam zaciski do regeneracji...
robertdg - 08-09-2017, 22:18
abdul, Nie tylko Ty zaliczyłeś tak krótki przebieg
abdul - 08-09-2017, 22:24
robertdg, to albo jezdzimy zbyt agresywnie albo trafilismy na jakies gooowniane klocki
robertdg - 08-09-2017, 22:29
Nie nazwałbym tego jazda agresywną ale dynamiczną, zresztą nie tylko Textar tak szybko potrafi sie zużyć.
Szwagroz - 09-09-2017, 06:25
Moje klocki po 70 tys wygladają jak nowe. Jeszcze rowek po środku widać.
Faza - 09-09-2017, 15:54
Zimmermany 13 tyś, Brembo 17 tyś
fz1 - 19-09-2017, 12:01
Witam mam problem z biciem w kierownicę przy większej prędkości jak i w czasie hamowania dodam że kupiłem nowe tarcze i dodatkowo po pomiarach czujnikiem zegarowym wymieniona została piasta bo miała bicie- te wymiany nic nie dały dalej jest bicie co ciekawe mierzyłem czujnikiem starą i nową tarcze mają takie same wychylenia , jedyna część która nie została wymieniona na nową a która się kręci to przegub -macie taki przypadek czy jest jeszcze coś co może powodować te bicia (dodatkowo za radą mechanika wyprostowałem felgę)
Fragu - 19-09-2017, 13:20
fz1, luz w układzie kierowniczym, wybita któraś tuleja.
|
|
|