To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

Dario1986 - 01-10-2014, 14:39

ja mam felgi Alessio, Et 38, szerokość 7J i nic nie ociera.

jedynie przy naprawdę dużym obciążeniu tył schodzi nisko i robi się spory negatyw. Może to być u mnie tez wina tulei, gdyż od nowości siedzą oryginalne a mam już nalatane zegarowe 301tkm. Amory z tyłu KYB, przód Monroe Reflex.


eremita - 01-10-2014, 15:06

ViBeZ napisał/a:
Nie mam oryginalnych. Mam takie fajne 17" z niewielkim rantem. Wiem że oryginalne mają ET 40, a te moje mają na 99% ET35 dlatego pytam czy wejdą takie. Ewentualnie może jakieś inne opony zamiast 225/45 gdyby był problem?


Jak dla mnie 225 to za szeroko do gala. 205 lub 215

Dario1986 - 01-10-2014, 16:08

jeździłem na 225/45/17 ale tylko z tyłu, przód wtedy był 205/50/17, jednak optymalnie zarówno w lecie jak i w zimie jeździ mi się na 215/45/17.
sveno - 01-10-2014, 18:24

Dario1986 napisał/a:
jednak optymalnie zarówno w lecie jak i w zimie jeździ mi się na 215/45/17.
zabrakło słowa "subiektywnie"

Dla mnie istnieje ogromna różnica między 215/45/17 a 205/50/17 z plusem dla tego drugiego rozmiaru.

Dario1986 - 02-10-2014, 09:26

sveno napisał/a:
"subiektywnie"

oczywiście że subiektywnie :)

milo - 02-10-2014, 14:57

Sprężyny obniżające powyżej - 45 totalna porażka buja jak na łajbie :P prześwit 6cm :shock:
Teraz po wymianie sprężyn odległość od koła do błotnika 37 cm inna jazda
Mam pytanie jak jest długość sprężyn - 30 , -35,-40 -50
H&R - 40 -290 mm

mirex94 - 02-10-2014, 18:35

potwierdzam oponki 215/45/17 super. trakcja tez ale przy moich 136 koniszczach nawet kapcia nie moge spalic chociaz ciut ciut na jedynce ;) albo nie umiem az tak pałowac misiem ;)

[ Dodano: 02-10-2014, 18:36 ]
dario a jakiej firmy masz springi?

[ Dodano: 02-10-2014, 18:38 ]
a wracajac do mojego pytania to co najbardziej polecacie tein h&r czy eibach? biorac pod uwage twardosc? i jakosc

ViBeZ - 02-10-2014, 21:06

milo napisał/a:
Sprężyny obniżające powyżej - 45 totalna porażka buja jak na łajbie :P


To też chyba zależy jakie te sprężyny i jakie amory. Ja planuje założyć sprężyny H&R + amory Bilstein B8. Na poprzednim aucie miałem zestaw sprężyny Eibach -30 + amory KYB i już się zrobiło sztywniej więc na takim całkiem sportowym zawieszeniu powinno być fajnie. Zobacze. Obecnie na fabrycznym zawiasie galanta jest tragedia. Przód stoi wysoko jak nie wiem. Znowu na eibachach jak oglądam fotki z forum jest ciut za wysoko jeszcze dla mnie. Dario1986 ktory wrzucił wcześniej fotki ma galanta który leży dokładnie tak jak ja bym chciał swojego położyć. Co do jazdy trzeba będzie przywyknąć. Ostatnio jechałem zglebioną BMW kumpla to też zawisnąłem na garbie bo się zapomniałem. Za to na trasie bajka. I ten wygląd :)

drexvs - 02-10-2014, 21:09

Posiadam 215/45/17 i to jest za szeroka opona na przednią oś przy 2 litrowym silniku. 205/45/17 będzie najlepszym wyborem !
Juiceman - 03-10-2014, 06:00

milo napisał/a:
Sprężyny obniżające powyżej - 45 totalna porażka buja jak na łajbie :P


Na moich KAW - 40cm nic nie bujało twardy jak cholera dobrze się jeździło.

eremita - 03-10-2014, 08:20

mirex94 napisał/a:
a wracajac do mojego pytania to co najbardziej polecacie tein h&r czy eibach? biorac pod uwage twardosc? i jakosc


Jak dla mnie Eibach, chcesz mieć twardo zmień amory

mirex94 - 03-10-2014, 17:58

tez bede zmienial ;) a propo amorow to jakie polecacie przy obnizeniu -3 4 cm?
eremita - 03-10-2014, 18:22

mirex94 napisał/a:
tez bede zmienial ;) a propo amorow to jakie polecacie przy obnizeniu -3 4 cm?


jesli 3cm to seria może być

mirex94 - 03-10-2014, 19:09

a jesli 4? to co propnujesz?
ps dostales maila?

eremita - 03-10-2014, 19:18

przy 4 też możesz latać na serii ale moim zdaniem 3cm to maks by użytkować samochód na co dzień.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group