Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V
mitsu_pl - 30-10-2009, 09:52
No Panocki!
Jedziemy po galanta do wawy. Od rana stoi na hamowni. Jak narazie mówią, że wycisneli z niego 202 KM!!! Jak wróce z wawy to napisze dokładnie co i jak... Jak będą chętni to dam znać gdzie, co, jak i za ile
gres - 30-10-2009, 21:03
ale ty tam masz zdaje sie nie tylko "program " zrobiony:P Ale super 202 km to jest to !!!
A wracając do mojego to wiem od czego był ten kabelek - jakiś shit od lpg już działa ... za to pod autem znowu kałuża wody.... W dodatku jak macam te węże i pompe wody i parownik to wszystko suche !! <załamka>
jacek11 - 30-10-2009, 22:00
gres napisał/a: | i pompe wody |
rozbierałeś rozrząd?
mitsu_pl - 30-10-2009, 23:18
No więc tak...
Przed:
193,9KM przy 6366 obr./min oraz 224,9Nm przy 5551 obr./min
Po:
201,9KM przy 6322 obr./min oraz 240,1Nm przy 5403 obr./min
Różnica jak najbradziej jest odczuwalna, ale byłem w szoku, że tymi prostymi, wręcz "domowymi" metodami uzyskaliśmy aż 193 KM przed strojeniem!!! Czyli wierząc fabryce z 170KM zrobiliśmy 23KM więcej
Gres, przejedź się gdzieś na kanał lub podnośnik i obejżyj od dołu go, może tam znajdziesz jakieś wskazówki... ?
Frost - 31-10-2009, 11:39
mitsu_pl, opisz co dokładnie porobiłes za mody w aucie że wykręciłeś z niego 194KM ??
mitsu_pl - 31-10-2009, 13:25
uwolniliśmy dolot - stożek (muszę jeszcze świeże powietrze do niego doprowadzić), wywaliliśmy kompletnie cały EGR i zaślepiliśmy dziurę po nim. Uwolniliśmy wydech z katalizatora i ostatniej, mocno go hamującej, bandury. Wywaliło się zbędne podciśnienia, no i jakoś jeździ. Błędy nie wyskakują, więc wszystko gra. Teraz doszedł ecumaster i też gra muzyka Są to proste operacje, które każdy z was może wykonać, a jak nie to zapraszam
Frost - 31-10-2009, 17:18
1. dolot -mam
2. wydech - mam
3. egr - mam
4. wybebeszony - mam
5. mitsu_pl napisał/a: | Wywaliło się zbędne podciśnienia | - które dokładnie Michale
6. ecu - ile Cie koszotwała ta przeróbka o 10KM ??
mitsu_pl - 31-10-2009, 18:28
wrzuciłem wykresa, jest pod tym linkiem:
http://forum.mitsumaniaki...p=581810#581810
żeby nie dublować tematów
Wsytkie te które dochodzą do przepustnicy są zaślepione. Cała ta impreza kosztowała 1500zł + koszty paliwa.
-500zł - ecumaster
-800zł podpięcie go i zestrojenie
-200zł hamownia
Zobaczysz wykres to się przekonasz, że jednak warto było. Zwróc uwagę na wykres momentu obrotowego...
Frost - 01-11-2009, 11:23
Widac na wykresie naprawdę dużą różnice, szczególnie w momencie, może KM rzybyło niewiele, ale na starcie moment jest miażdżąco większy niż przed modem.
Michał, wy macie jeszcze zamontowaną mocniejsża pompe paliwową ?? z tego co pamiętam....
mitsu_pl - 01-11-2009, 23:43
Pompa paliwowa jest zwykła, tyle, że nówka... przynajmniej była nówka jak ją zakładaliśmy
gres - 02-11-2009, 09:04
Świetnie z tym podniesiem mocy brawo!
W sumie to było do przewidzenia że zmieniając wydech ( macie prosto
rure poprowadzoną czy pozostały takie zawijasy jak w oryginale? )
będzie przyrost mocy ale 23 km to REWELACJA. A gdyby tak podnieść
sprężanie
To co zwróciło moją uwagę to przesunięcie max wartości w górę
już przed strojeniem. Oryginalnie max moc jest przy 6000 a moment
"już" przy 4000 u was zwłaszcza ten moment się w górę przesunął.
Niby normalne przy wzroście wartości ale jednak troche sporo
do góry poszło - nie jest to uciążliwe przy średnio ciasnych
zakrętach kiedy zwalniacie do ~40km/h ? Zakładam że skrzynie
macie normalną?
No ale generalnei super - marzy mi się żeby mieć 190 km w miśku
niestety do was mam za daleko Może w trakcie eksploatacji się coś
wymieni ( filtr już w sumie brudny , a może i wydech kiedyś
przerdzewieje:) Tylko nei wiem co to jest ta wasza bandura
Wykres - wychodzi na to że przy 7000 ma moc taką jak przy 5500
czyli chyba nei ma co przekrecać go ponad 7000? Chyba że ten nagły
spadek do wynik zakończenia pomiaru ?
mitsu_pl - 02-11-2009, 10:35
Gres, wszytko zostało seryjne, śrdenicy wydechu nie zmienialiśmy, tylko go odblokowaliśmy (wywalony katalizator, i wielka bandura - ostatni tłumik) średnica pozostała ta sama. Bardziej niż na mocy, zależało nam na wzroście momentu obrotowego, oraz jego dostępność, przy jak najniższych obrotach (chodzi tu głównie o moment startu, kiedy się najbardziej przydaje moment z niskich obrotów) tu akurat się udało go mniej więcej opuścić i uzyskać w miarę stałą jego wartość w dość dużym zakresie obrotowym.
gres - 03-11-2009, 08:38
jeśli dobrze pamiętam to rura wydechowa miśka ma chyba 4 zakręty o 90 stopni ?
Startujecie tylko raz a ostrych zakrętów gdzie albo musicie wbić na hama 1 albo przejezdzac je na niskiej II jest chyba więcej i właśnie do tej niskiej II się niższy zakręt przydaje
mitsu_pl - 06-11-2009, 18:21
Trzymajcie mocno kciuki, jutro jedziemy do Olsztyna, a w niedzielę, będziemy walczyć o mistrzostwo Polski w K6 (aut z napędem na 4 koła). Jak na razie, według pkt., mamy na to bardzo duże szanse! Aby tylko misiek się spisał
mc - 06-11-2009, 20:27
Powodzenia. Życzę zwycięstwa.
|
|
|