To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

mitsu_pl - 30-10-2009, 09:52

No Panocki!
Jedziemy po galanta do wawy. Od rana stoi na hamowni. Jak narazie mówią, że wycisneli z niego 202 KM!!! Jak wróce z wawy to napisze dokładnie co i jak... Jak będą chętni to dam znać gdzie, co, jak i za ile ;)

gres - 30-10-2009, 21:03

ale ty tam masz zdaje sie nie tylko "program " zrobiony:P Ale super 202 km to jest to !!!


A wracając do mojego to wiem od czego był ten kabelek - jakiś shit od lpg już działa ... za to pod autem znowu kałuża wody.... W dodatku jak macam te węże i pompe wody i parownik to wszystko suche !! <załamka>

jacek11 - 30-10-2009, 22:00

gres napisał/a:
i pompe wody

rozbierałeś rozrząd?

mitsu_pl - 30-10-2009, 23:18

No więc tak...
Przed:
193,9KM przy 6366 obr./min oraz 224,9Nm przy 5551 obr./min

Po:
201,9KM przy 6322 obr./min oraz 240,1Nm przy 5403 obr./min

Różnica jak najbradziej jest odczuwalna, ale byłem w szoku, że tymi prostymi, wręcz "domowymi" metodami uzyskaliśmy aż 193 KM przed strojeniem!!! Czyli wierząc fabryce z 170KM zrobiliśmy 23KM więcej :P


Gres, przejedź się gdzieś na kanał lub podnośnik i obejżyj od dołu go, może tam znajdziesz jakieś wskazówki... ?

Frost - 31-10-2009, 11:39

mitsu_pl, opisz co dokładnie porobiłes za mody w aucie że wykręciłeś z niego 194KM ??
mitsu_pl - 31-10-2009, 13:25

uwolniliśmy dolot - stożek (muszę jeszcze świeże powietrze do niego doprowadzić), wywaliliśmy kompletnie cały EGR i zaślepiliśmy dziurę po nim. Uwolniliśmy wydech z katalizatora i ostatniej, mocno go hamującej, bandury. Wywaliło się zbędne podciśnienia, no i jakoś jeździ. Błędy nie wyskakują, więc wszystko gra. Teraz doszedł ecumaster i też gra muzyka ;) Są to proste operacje, które każdy z was może wykonać, a jak nie to zapraszam :wink:
Frost - 31-10-2009, 17:18

1. dolot -mam
2. wydech - mam
3. egr - mam
4. wybebeszony - mam
5.
mitsu_pl napisał/a:
Wywaliło się zbędne podciśnienia
- które dokładnie Michale
6. ecu - ile Cie koszotwała ta przeróbka o 10KM ??

mitsu_pl - 31-10-2009, 18:28

wrzuciłem wykresa, jest pod tym linkiem:

http://forum.mitsumaniaki...p=581810#581810

żeby nie dublować tematów ;)

Wsytkie te które dochodzą do przepustnicy są zaślepione. Cała ta impreza kosztowała 1500zł + koszty paliwa.
-500zł - ecumaster
-800zł podpięcie go i zestrojenie
-200zł hamownia
Zobaczysz wykres to się przekonasz, że jednak warto było. Zwróc uwagę na wykres momentu obrotowego...

Frost - 01-11-2009, 11:23

Widac na wykresie naprawdę dużą różnice, szczególnie w momencie, może KM rzybyło niewiele, ale na starcie moment jest miażdżąco większy niż przed modem.

Michał, wy macie jeszcze zamontowaną mocniejsża pompe paliwową ?? z tego co pamiętam....

mitsu_pl - 01-11-2009, 23:43

Pompa paliwowa jest zwykła, tyle, że nówka... przynajmniej była nówka jak ją zakładaliśmy ;)
gres - 02-11-2009, 09:04

Świetnie z tym podniesiem mocy brawo!
W sumie to było do przewidzenia że zmieniając wydech ( macie prosto
rure poprowadzoną czy pozostały takie zawijasy jak w oryginale? )
będzie przyrost mocy ale 23 km to REWELACJA. A gdyby tak podnieść
sprężanie :)
To co zwróciło moją uwagę to przesunięcie max wartości w górę
już przed strojeniem. Oryginalnie max moc jest przy 6000 a moment
"już" przy 4000 u was zwłaszcza ten moment się w górę przesunął.
Niby normalne przy wzroście wartości ale jednak troche sporo
do góry poszło - nie jest to uciążliwe przy średnio ciasnych
zakrętach kiedy zwalniacie do ~40km/h ? Zakładam że skrzynie
macie normalną?
No ale generalnei super - marzy mi się żeby mieć 190 km w miśku
niestety do was mam za daleko :( Może w trakcie eksploatacji się coś
wymieni ( filtr już w sumie brudny , a może i wydech kiedyś
przerdzewieje:) Tylko nei wiem co to jest ta wasza bandura :P

Wykres - wychodzi na to że przy 7000 ma moc taką jak przy 5500
czyli chyba nei ma co przekrecać go ponad 7000? Chyba że ten nagły
spadek do wynik zakończenia pomiaru :P ?

mitsu_pl - 02-11-2009, 10:35

Gres, wszytko zostało seryjne, śrdenicy wydechu nie zmienialiśmy, tylko go odblokowaliśmy (wywalony katalizator, i wielka bandura - ostatni tłumik) średnica pozostała ta sama. Bardziej niż na mocy, zależało nam na wzroście momentu obrotowego, oraz jego dostępność, przy jak najniższych obrotach (chodzi tu głównie o moment startu, kiedy się najbardziej przydaje moment z niskich obrotów) tu akurat się udało go mniej więcej opuścić i uzyskać w miarę stałą jego wartość w dość dużym zakresie obrotowym.
gres - 03-11-2009, 08:38

jeśli dobrze pamiętam to rura wydechowa miśka ma chyba 4 zakręty o 90 stopni ?

Startujecie tylko raz a ostrych zakrętów gdzie albo musicie wbić na hama 1 albo przejezdzac je na niskiej II jest chyba więcej i właśnie do tej niskiej II się niższy zakręt przydaje :P :)

mitsu_pl - 06-11-2009, 18:21

Trzymajcie mocno kciuki, jutro jedziemy do Olsztyna, a w niedzielę, będziemy walczyć o mistrzostwo Polski w K6 (aut z napędem na 4 koła). Jak na razie, według pkt., mamy na to bardzo duże szanse! Aby tylko misiek się spisał :)
mc - 06-11-2009, 20:27

Powodzenia. Życzę zwycięstwa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group