| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
 
 polaff - 17-10-2013, 11:42
 
 
 to może nie hamulce biją<?> ja mam podobnie. 	  | i9i napisał/a: |  	  | Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. | 
 i9i - 17-10-2013, 12:08
 
 
  	  | polaff napisał/a: |  	  | to może nie hamulce biją | 
 Podejrzewam piasty albo łożyska (luz jest niewyczuwalny, ale po rozgrzaniu może coś się dziać).
 polaff - 17-10-2013, 12:17
 
 i9i, ja łożyska mam niedawno wymienione jakie 25000 temu i wymiana nic w tej kwestii nie zmieniła
     Szafiq - 17-10-2013, 12:23
 
 
  	  | i9i napisał/a: |  	  |  	  | Szafiq napisał/a: |  	  | długo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze? | 
 Drugi miesiąc, mam tarcze i zaciski z nowymi klockami, osłony zostały. Przewody i  śruby P&P. Odpowietrzniki są inne. Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. Natomiast jak te piasty będą do wymiany to upgrade na 5 szpilek
   | 
 
 To w sumie nie wiadomo czy warto zmieniać na te tarcze czy nie. Ja wymieniałem całe piasty przed wymianą tarcz.Po założeniu tarcz,przetoczyłem je na samochodzie i bicia nie było aż do przebiegu ok 22tys.
 i9i rozumiem,że upgrade piast będziesz robił na 4 kołach czy będziesz woził 2 koła zapasowe??
   nerus - 17-10-2013, 17:05
 
 ja i tak chociaż na "jeden kpl tarcz" zmieniam na zestaw z Cari
   taniej mnie to wyniosło niż kpl tarcz do Gala na przód
   
 i9i, a korektor masz?czy wywaliłeś?
 i9i - 17-10-2013, 23:12
 
 Korektora jeszcze nie ruszałem, jak piasty to wszystkie
   Marcino - 18-10-2013, 07:34
 
 Jak by kogoś interesowało to z tyło jarzma zacisków mają 140mm rozstawu.
 
 [ Dodano: 18-10-2013, 08:35 ]
 
  	  | Szafiq napisał/a: |  	  | Po założeniu tarcz,przetoczyłem je na samochodzie | 
 W jakis sprób toczyłeś tarcze na samochodzie?
 i9i - 18-10-2013, 08:01
 
 
  	  | Marcino napisał/a: |  	  | Jak by kogoś interesowało to z tyło jarzma zacisków mają 140mm rozstawu. | 
 128 mm w Carismach poliftowych z tarczami 281mm (GDi, DiD) mniejsze tarcze były w DA1A ale nie jest to regułą i przy zakupie najlepiej mierzyć tarcze. Rozstaw mierzymy pomiędzy środkami śrub bądź gwintów. Dlatego tak mało u nas upgrejdów, każdy mierzy po swojemu i wychodzą cyrki, jakbym sam sobie nie zmierzył sam to nawet bym się nie podjął swapu.
 nerus - 18-10-2013, 08:10
 
 Marcino najprawdopodobniej podobnie jak na filmiku
   http://www.youtube.com/watch?v=988kO0l_dQg
 Marcino - 18-10-2013, 08:28
 
 Igi ale to mowisz o przodzi czy o tyle... ja wczoraj robiłem przegla tyłu i zmierzyłem tak jak mowisz pomiędzy środkami gwintów. Z tyu napewno Krzyżak ma duże tarcze wentylowane w srebrnym i zaciski inne.
 '
 A filmik zobacze dopiero w domu. Sam wczoraj po zdjęciu tylnych zeszlifowałem ranty i odbiłem rdzę od środka tarczo-bębna bo zaczynała mi ocierać i były szmery z tyłu.
 i9i - 18-10-2013, 08:41
 
 Ja mówię o przodzie. Za tył dopiero się zabieram i szukam informacji.
 
  	  | Marcino napisał/a: |  	  | Z tyu napewno Krzyżak ma duże tarcze wentylowane w srebrnym i zaciski inne. | 
 Tarcze czy tarczo-bębny i więcej info bym prosił
   Marcino - 18-10-2013, 08:52
 
 Jesli chodzi o tył to ja tylko wywalam korektor.. z tyłu moje tarcze TRW i klocki TRW mają przejachane 75kkm,  klocki mają jeszcze 2/5 grubości, tarcze raz były toczone obecnie mają około 8.9mm grubości.
 nerus - 18-10-2013, 10:02
 
 i9i, z tego co pamiętam to Krzyżak ma na tyle tarczo-bębny z E88A o średnicy bodajże 285/20
 Fragu - 18-10-2013, 10:04
 
 nerus, tylko gdzie takie dostać
   nerus - 18-10-2013, 10:18
 
 Fragu kiedyś szukałem zacisków,ale ciężko było cokolwiek znaleść...albo najczęsciej sprzedawcy nie wiedzieli czym handlują..nawet nie umieli odpowiedzieć jakie tarcze były z zaciskami
   
 |  | 
 |  |