[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód
polaff - 17-10-2013, 12:42
i9i napisał/a: | Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. | to może nie hamulce biją<?> ja mam podobnie.
i9i - 17-10-2013, 13:08
polaff napisał/a: | to może nie hamulce biją |
Podejrzewam piasty albo łożyska (luz jest niewyczuwalny, ale po rozgrzaniu może coś się dziać).
polaff - 17-10-2013, 13:17
i9i, ja łożyska mam niedawno wymienione jakie 25000 temu i wymiana nic w tej kwestii nie zmieniła
Szafiq - 17-10-2013, 13:23
i9i napisał/a: | Szafiq napisał/a: | długo już jeździsz na tych tarczach z Carismy? Masz same tarcze czy coś jeszcze? |
Drugi miesiąc, mam tarcze i zaciski z nowymi klockami, osłony zostały. Przewody i śruby P&P. Odpowietrzniki są inne. Bicie ogólnie odczuwam po kilkunastu kilometrach jazdy, bez wzgledu na częstotliwość i intensywność użycia hamulca. Natomiast jak te piasty będą do wymiany to upgrade na 5 szpilek |
To w sumie nie wiadomo czy warto zmieniać na te tarcze czy nie. Ja wymieniałem całe piasty przed wymianą tarcz.Po założeniu tarcz,przetoczyłem je na samochodzie i bicia nie było aż do przebiegu ok 22tys.
i9i rozumiem,że upgrade piast będziesz robił na 4 kołach czy będziesz woził 2 koła zapasowe??
nerus - 17-10-2013, 18:05
ja i tak chociaż na "jeden kpl tarcz" zmieniam na zestaw z Cari
taniej mnie to wyniosło niż kpl tarcz do Gala na przód
i9i, a korektor masz?czy wywaliłeś?
i9i - 18-10-2013, 00:12
Korektora jeszcze nie ruszałem, jak piasty to wszystkie
Marcino - 18-10-2013, 08:34
Jak by kogoś interesowało to z tyło jarzma zacisków mają 140mm rozstawu.
[ Dodano: 18-10-2013, 08:35 ]
Szafiq napisał/a: | Po założeniu tarcz,przetoczyłem je na samochodzie |
W jakis sprób toczyłeś tarcze na samochodzie?
i9i - 18-10-2013, 09:01
Marcino napisał/a: | Jak by kogoś interesowało to z tyło jarzma zacisków mają 140mm rozstawu. |
128 mm w Carismach poliftowych z tarczami 281mm (GDi, DiD) mniejsze tarcze były w DA1A ale nie jest to regułą i przy zakupie najlepiej mierzyć tarcze. Rozstaw mierzymy pomiędzy środkami śrub bądź gwintów. Dlatego tak mało u nas upgrejdów, każdy mierzy po swojemu i wychodzą cyrki, jakbym sam sobie nie zmierzył sam to nawet bym się nie podjął swapu.
nerus - 18-10-2013, 09:10
Marcino najprawdopodobniej podobnie jak na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=988kO0l_dQg
Marcino - 18-10-2013, 09:28
Igi ale to mowisz o przodzi czy o tyle... ja wczoraj robiłem przegla tyłu i zmierzyłem tak jak mowisz pomiędzy środkami gwintów. Z tyu napewno Krzyżak ma duże tarcze wentylowane w srebrnym i zaciski inne.
'
A filmik zobacze dopiero w domu. Sam wczoraj po zdjęciu tylnych zeszlifowałem ranty i odbiłem rdzę od środka tarczo-bębna bo zaczynała mi ocierać i były szmery z tyłu.
i9i - 18-10-2013, 09:41
Ja mówię o przodzie. Za tył dopiero się zabieram i szukam informacji.
Marcino napisał/a: | Z tyu napewno Krzyżak ma duże tarcze wentylowane w srebrnym i zaciski inne. |
Tarcze czy tarczo-bębny i więcej info bym prosił
Marcino - 18-10-2013, 09:52
Jesli chodzi o tył to ja tylko wywalam korektor.. z tyłu moje tarcze TRW i klocki TRW mają przejachane 75kkm, klocki mają jeszcze 2/5 grubości, tarcze raz były toczone obecnie mają około 8.9mm grubości.
nerus - 18-10-2013, 11:02
i9i, z tego co pamiętam to Krzyżak ma na tyle tarczo-bębny z E88A o średnicy bodajże 285/20
Fragu - 18-10-2013, 11:04
nerus, tylko gdzie takie dostać
nerus - 18-10-2013, 11:18
Fragu kiedyś szukałem zacisków,ale ciężko było cokolwiek znaleść...albo najczęsciej sprzedawcy nie wiedzieli czym handlują..nawet nie umieli odpowiedzieć jakie tarcze były z zaciskami
|
|
|