Galant VR4 E88A 92-96 - poszukuję gala 4x4
kisian - 12-09-2012, 15:33
to jest twin turbo angielskie
ktoś go ostatnio oferował na forum[/quote]
Dokładniej Sports GT. Jakkolwiek w katalogach samochody świata z lat produkcji tego modelu przedstawiano go też jako VR4
Saqu - 12-09-2012, 20:14
skąd mu się wzięły relingi na dachu? przecież to hatchback jest a nie kombi
Wszyc - 12-09-2012, 21:28
zawsze były tam Sports GT wersja sie kłania kochany i lubiany w kraju kwitnącej wiśni jak żadne inne 7g
dahu - 15-09-2012, 18:57
Kolejny Gal 4x4 http://otomoto.pl/mitsubi...-C25978303.html
Wszyc - 15-09-2012, 19:28
Dahu był już z 10 stron temu jak nie wcześniej te same fotki itp. hehe sprzedać się nie chce od 2-3lat
dahu - 15-09-2012, 19:46
O_o przygarnął bym jeszcze E88 do kompletu ale w sedanie no i jeszcze nie teraz Jak na razie mam już jedną skarbonkę bez dna
Wojciech Bogacz - 16-09-2012, 11:12
| Wszyc napisał/a: | | Dahu był już z 10 stron temu jak nie wcześniej te same fotki itp. hehe sprzedać się nie chce od 2-3lat |
Dokładnie tak - zresztą to był pierwszy E88A, którego nieomal kupiłem - w sumie może i dobrze, bo auto stoi już długo - ma jakiś wyciek płynu chłodniczego a po drugie dowód ma zabrany i trzeba się pofatygować i to załatwić (podobno). Jeżeli właściciel tego do dziś nie zrobił to lipa. Sądząc jednak po tym, że jest ciągle gdzieś "za granicą" to pewnie nie.
sveno - 16-09-2012, 11:16
dahu, oglądałem to auto osobiście jakieś rok temu, wtedy nie miał czerwonego kolektora i miał mieszalnikową instalację, strucel jakich mało.
kaczka81s - 20-09-2012, 22:20
sveno, a na części by się nadawał? Jak blacharsko stoi? Bo mój jest w kiepskim stanie i może bym poprzekładał co nie co!?
sveno - 22-09-2012, 12:02
kaczka81s, ruda na kielichach, przedni i tylny zderzak a także jeden błotnik w innym kolorze z tego co pamiętam. Musiałbyś go sam obejrzeć.
kaczka81s - 23-09-2012, 22:18
Chyba się pokuszę i jak będę w Polsce to pojadę go obejrzeć, może przydałby się na części. A nie wiesz czasem jak zawiecha w nim, bo u mnie jest padaczka i myślałem poligumki montować tylko że na razie nie ma kiedy, a tak może poprzekładał bym co nie co, a może na parę innych rzeczy by się chętni znaleźli.
Wojciech Bogacz - 24-09-2012, 18:02
| kaczka81s napisał/a: | | może na parę innych rzeczy by się chętni znaleźli. |
Rzekomo ECS a tym Galancie działał - pytanie tylko w jakim stanie te amorki były... bo bym takie przygarnął
Frost - 29-09-2012, 19:43
To ja tak pokrótce: NIE, NIE, NIE dziękuje do widzenia
Jakie części ? Panowie proszę was. Bezawaryjny silnik, skrzynie czy dyfer chcecie mieć na zapas ? a jak niby zajeździcie obecne części ??
Zawieszenie używane ? to ja już nie mam pytań
mitsu_pl - 29-09-2012, 22:53
Popieram Adama, tylko w naszym przypadku magazynowanie zapasowych części ma sens, ze względu na charakter w jakim jest używany nasz galant, bo po za tym to praktycznie nic się w nim nie psuje...
Frost - 30-09-2012, 09:26
| mitsu_pl napisał/a: | | Popieram Adama, tylko w naszym przypadku magazynowanie zapasowych części ma sens, ze względu na charakter w jakim jest używany nasz galant, bo po za tym to praktycznie nic się w nim nie psuje... |
hi hi hi u Ciebie to raczej o blacharke chodzi bo po drzewach jeździcie
Reasumując:
Jeśli Twój Galant E88A się nie rozsypał to nie ma sensu kupować drugiego na części, ponieważ jeśli mój i Michała jeszcze żyje to Wasze cywilne pojadą jeszcze duuuuugo, a to co w Waszych galantach jest do naprawy to pewnie w złomie stojącym w krzakach 3 lata już wyparowało
Lepiej zainwestować w nowe części pare złoty i mieć porządek w garażu i spokój na kilka lat niż ładować co miesiąc kase w śmieci i jeszcze robić złomowisko pod domem
|
|
|