To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

rosomak1983 - 08-06-2012, 13:40

Torp12 napisał/a:
Po 2 miesiacach zaciski beda stac :]

w lancerze jakos nie staneły :P

Wyjechac tzn zaczac jezdzic chce jak najszybciej, tylko jest problem bo mam garaz zabity gratami po dach, słuzy jako magazyn, musze znalesc jakis drugi do celów serwisowych.

Krzyzak - 08-06-2012, 13:44

Torp12 napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
do tego smar miedziany.


Po 2 miesiacach zaciski beda stac :]

akurat - moje po 6 latach się nie zastały
chociaż faktem jest, że teraz daję smar syntetyczny - lepszy jest a i powszechnie dostępny się zrobił

Torp12 - 08-06-2012, 13:59

Ja u siebie jak robilem zaciski to po smarze miedzianym po 2 miesiacach jak rano ruszalem bylo slychac jak klocki trzymaja i dopiero ruch tarczy je odsuwal. Smar zmieniony na ceramiczny i po problemie;]
rosomak1983 - 08-06-2012, 14:06

No dobra jak mówicie ze ceramiczny lepszy to taki kupie.




Uploaded with ImageShack.us

rosomak1983 - 19-06-2012, 01:06

Wymieniłem dzis wspominane popychacze, metoda bez sciagania rozrzadu.
Myslałem ze bedzie gorzej ale poszło jak po maśle... :D


Uploaded with ImageShack.us

Wypolerowałem takze literki pokrywy rozrzadu. (papier scierny od grubego po cienki) Tylko jeszcze ja trzeba umyc :P


Uploaded with ImageShack.us

rosomak1983 - 21-06-2012, 00:26

Dzis poskładałem tylne heble, tarcze ATE zakładałem nowe rok temu, zmieniłem jedynie klocki na nowe FERODO PREMIER;


Uploaded with ImageShack.us
Dokupiłem nowe sruby mocowania jarzma i ta srube prowadzaco - zakrecajacą zacisk. Myslicie ze sruba o twardosci 88 bedzie wystarczajaca na prowadnice tylnych zacisków ??? Kupiłem w zwykłym sklepie ,,zelaznym'' oczywiscie z gwintem jedynie na samym koncu identycznie jak orginalnie.
Jeszcze teraz musze znalesco odpowiednie sruby zeby zastosowac przewody w stalowym oplocie na oczka holenderskie (z jamahy)
Do smarowania tych srub prowadzacych a tazke blaszek prowadzacych klocka uzyłem ATE plastilube. Na szybko szukajac nie mieli w motoryzacyjnym ceramicznego smarowidła wiec wziałem co mieli najlepszego.

robertdg - 21-06-2012, 07:50

Co rusz mamy więcej rzeczy od Premiera, nawet klocki hamulcowe :p

rosomak1983 napisał/a:
Myslicie ze sruba o twardosci 88 bedzie wystarczajaca na prowadnice tylnych zacisków
8.8 w zupełności, ale 88 to już gruba przesada :-)
Krzyzak - 21-06-2012, 07:57

robertdg napisał/a:
8.8 w zupełności
na pewno? - wydaje mi się, że 8.8 to plastelina w porównaniu ze śrubami, które się tam stosuje - min. 10.8 bym dał
robertdg - 21-06-2012, 08:41

Co by nie wyszło, że się nie dogadujemy:





Chodzi o śruby 52964X/Y :?:

Jeżeli tak to twardość 8.8 jest zupełnie wystarczająca

Nowe te śrubki kosztują w okolicy 100zł - oczywiście OEM

rosomak1983 - 21-06-2012, 08:56

robertdg napisał/a:
Chodzi o śruby 52964X/Y

Jeżeli tak to twardość 8.8 jest zupełnie wystarczająca

tak a w zasadzie tylko o jedna z nich (raczej Y), ta która trzeba odkrecic zeby zacisk zdjac.

rosomak1983 - 21-06-2012, 22:58

A sruby do jarzma do piast mam 10.8. Chyba ok ?
Sciagnalem błotniki, jeden mam do załozenia drugiego szukam nadal...
W sumie to podoba mi sie taki potwór i najchetniej jezdziłbym bez maski zderzaka i błotników :D


Uploaded with ImageShack.us
Dopasowuje tez tylny wezyk w stalowym oplocie goodridge.


Uploaded with ImageShack.us

rosomak1983 - 03-07-2012, 15:49

Zakupiłem kute korby CROWER, chyba sa to najlepsze i najdrozsze korby jakie widziałem do 6 bolta (drozsze od Manley, BC, K1). Sa uzywane ale wszystko z nimi OK. Jeden szlifierz juz je ogladał jeszcze beda mierzone w renomowanej szlifierni.
Korby kompetne waza idelanie, kazda po 614gramów. Wytrzymuja ponad 700koni :wink: Jedyne co sie zastanawiam czy rozdzierac silnik póki mam zrobione 50km od remontu czy trzymac na budowe innego grubszego projektu.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

rapart - 03-07-2012, 17:57

Świetna sprawa - każdy kolejna modyfikacja na plus ;) Z ciekawości - są lżejsze od seryjnych? Jeśli tak, dużo?
jabberkonto - 03-07-2012, 18:19

Zdecydowanie najpierw naciesz sie autem. Jak bedziesz ciagle grzebal to w koncu stracisz zapal i sprzedasz go na czesci:D

Wiem po sobie, ze auto musi w koncu wyjechac, bo im dluzej sie przeciaga grzebanie, tym trudniej dokonczyc projekt.

rosomak1983 - 03-07-2012, 23:55

rapart napisał/a:
;) Z ciekawości - są lżejsze od seryjnych? Jeśli tak, dużo?

powinny byc lzejsze. ale nie wiem ile waza seryjne.

jabberkonto napisał/a:
Zdecydowanie najpierw naciesz sie autem. Jak bedziesz ciagle grzebal to w koncu stracisz zapal i sprzedasz go na czesci:D

spokojnie ja nie z tych. :wink: A pracy było sporo, remont, silnika swap, no i walka z rdza... Jeszcze troche zostało do zrobienia. :P
A dzis badałem szczelnosc dolotu... Pare juz welimonowałem, została przepustnica :doubt: Rapart ile ma ta z GTO czu z czego to zakładałes...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group