Nasze Miśki - Czterołapa pantera
rosomak1983 - 08-06-2012, 13:40
Torp12 napisał/a: | Po 2 miesiacach zaciski beda stac :] |
w lancerze jakos nie staneły
Wyjechac tzn zaczac jezdzic chce jak najszybciej, tylko jest problem bo mam garaz zabity gratami po dach, słuzy jako magazyn, musze znalesc jakis drugi do celów serwisowych.
Krzyzak - 08-06-2012, 13:44
Torp12 napisał/a: | rosomak1983 napisał/a: | do tego smar miedziany.
|
Po 2 miesiacach zaciski beda stac :] |
akurat - moje po 6 latach się nie zastały
chociaż faktem jest, że teraz daję smar syntetyczny - lepszy jest a i powszechnie dostępny się zrobił
Torp12 - 08-06-2012, 13:59
Ja u siebie jak robilem zaciski to po smarze miedzianym po 2 miesiacach jak rano ruszalem bylo slychac jak klocki trzymaja i dopiero ruch tarczy je odsuwal. Smar zmieniony na ceramiczny i po problemie;]
rosomak1983 - 08-06-2012, 14:06
No dobra jak mówicie ze ceramiczny lepszy to taki kupie.
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 19-06-2012, 01:06
Wymieniłem dzis wspominane popychacze, metoda bez sciagania rozrzadu.
Myslałem ze bedzie gorzej ale poszło jak po maśle...
Uploaded with ImageShack.us
Wypolerowałem takze literki pokrywy rozrzadu. (papier scierny od grubego po cienki) Tylko jeszcze ja trzeba umyc
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 21-06-2012, 00:26
Dzis poskładałem tylne heble, tarcze ATE zakładałem nowe rok temu, zmieniłem jedynie klocki na nowe FERODO PREMIER;
Uploaded with ImageShack.us
Dokupiłem nowe sruby mocowania jarzma i ta srube prowadzaco - zakrecajacą zacisk. Myslicie ze sruba o twardosci 88 bedzie wystarczajaca na prowadnice tylnych zacisków ??? Kupiłem w zwykłym sklepie ,,zelaznym'' oczywiscie z gwintem jedynie na samym koncu identycznie jak orginalnie.
Jeszcze teraz musze znalesco odpowiednie sruby zeby zastosowac przewody w stalowym oplocie na oczka holenderskie (z jamahy)
Do smarowania tych srub prowadzacych a tazke blaszek prowadzacych klocka uzyłem ATE plastilube. Na szybko szukajac nie mieli w motoryzacyjnym ceramicznego smarowidła wiec wziałem co mieli najlepszego.
robertdg - 21-06-2012, 07:50
Co rusz mamy więcej rzeczy od Premiera, nawet klocki hamulcowe
rosomak1983 napisał/a: | Myslicie ze sruba o twardosci 88 bedzie wystarczajaca na prowadnice tylnych zacisków | 8.8 w zupełności, ale 88 to już gruba przesada
Krzyzak - 21-06-2012, 07:57
robertdg napisał/a: | 8.8 w zupełności | na pewno? - wydaje mi się, że 8.8 to plastelina w porównaniu ze śrubami, które się tam stosuje - min. 10.8 bym dał
robertdg - 21-06-2012, 08:41
Co by nie wyszło, że się nie dogadujemy:
Chodzi o śruby 52964X/Y
Jeżeli tak to twardość 8.8 jest zupełnie wystarczająca
Nowe te śrubki kosztują w okolicy 100zł - oczywiście OEM
rosomak1983 - 21-06-2012, 08:56
robertdg napisał/a: | Chodzi o śruby 52964X/Y
Jeżeli tak to twardość 8.8 jest zupełnie wystarczająca |
tak a w zasadzie tylko o jedna z nich (raczej Y), ta która trzeba odkrecic zeby zacisk zdjac.
rosomak1983 - 21-06-2012, 22:58
A sruby do jarzma do piast mam 10.8. Chyba ok ?
Sciagnalem błotniki, jeden mam do załozenia drugiego szukam nadal...
W sumie to podoba mi sie taki potwór i najchetniej jezdziłbym bez maski zderzaka i błotników
Uploaded with ImageShack.us
Dopasowuje tez tylny wezyk w stalowym oplocie goodridge.
Uploaded with ImageShack.us
rosomak1983 - 03-07-2012, 15:49
Zakupiłem kute korby CROWER, chyba sa to najlepsze i najdrozsze korby jakie widziałem do 6 bolta (drozsze od Manley, BC, K1). Sa uzywane ale wszystko z nimi OK. Jeden szlifierz juz je ogladał jeszcze beda mierzone w renomowanej szlifierni.
Korby kompetne waza idelanie, kazda po 614gramów. Wytrzymuja ponad 700koni Jedyne co sie zastanawiam czy rozdzierac silnik póki mam zrobione 50km od remontu czy trzymac na budowe innego grubszego projektu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
rapart - 03-07-2012, 17:57
Świetna sprawa - każdy kolejna modyfikacja na plus Z ciekawości - są lżejsze od seryjnych? Jeśli tak, dużo?
jabberkonto - 03-07-2012, 18:19
Zdecydowanie najpierw naciesz sie autem. Jak bedziesz ciagle grzebal to w koncu stracisz zapal i sprzedasz go na czesci:D
Wiem po sobie, ze auto musi w koncu wyjechac, bo im dluzej sie przeciaga grzebanie, tym trudniej dokonczyc projekt.
rosomak1983 - 03-07-2012, 23:55
rapart napisał/a: | ;) Z ciekawości - są lżejsze od seryjnych? Jeśli tak, dużo? |
powinny byc lzejsze. ale nie wiem ile waza seryjne.
jabberkonto napisał/a: | Zdecydowanie najpierw naciesz sie autem. Jak bedziesz ciagle grzebal to w koncu stracisz zapal i sprzedasz go na czesci:D
|
spokojnie ja nie z tych. A pracy było sporo, remont, silnika swap, no i walka z rdza... Jeszcze troche zostało do zrobienia.
A dzis badałem szczelnosc dolotu... Pare juz welimonowałem, została przepustnica Rapart ile ma ta z GTO czu z czego to zakładałes...
|
|
|