To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Pajęcza sieć na Mitsu by SPIDER-ek

SPIDER-ek - 04-06-2012, 08:13

Z tego co ja naliczyłem wśród znajomych to ok 8 galów.
Owczar - 04-06-2012, 08:41

Trochę już jest z luźną przekładnią. Wiele osób ignoruje ten luz. Ale w temacie o stukach w EA kilka osób potwierdziło. Ja też usztywniłem u siebie ale jedną opaską :)
KaWu - 04-06-2012, 14:46

SPIDER-ek napisał/a:
Z tego co ja naliczyłem wśród znajomych to ok 8 galów.


Owczar napisał/a:
Trochę już jest z luźną przekładnią.


No to może coś w tym jest.

Choć czasami ludzie piszą o stukającej przekładni a jak przyjdzie co do czego to wychodzi że luzy są w zawieszeniu z przodu (drążki lub wahacze).

fj_mike - 04-06-2012, 15:06

Ja jestem w grupie nie stukających przekładni :mrgreen:
Lusufff nie ma :wink:

SPIDER-ek - 04-06-2012, 16:09

KaWu napisał/a:

Choć czasami ludzie piszą o stukającej przekładni a jak przyjdzie co do czego to wychodzi że luzy są w zawieszeniu z przodu (drążki lub wahacze).


No piszą różne rzeczy:)
U mnie wszyscy myśleli że to w zawieszeniu/amorki, łącznie ze mną:)
Diagności, Mechanicy rozkładali ręce mówiąc że zawiecha jest w bardzo dobrym stanie. I że oni nie słyszą żadnych stuków. Ostatnio na badaniu diagnosta coś napomknoł że to pewnie łożysko w kolumnie kierowniczej, ale że do momentu kiedy nie będzie bardziej stukać i częściej to on nic nie może zdiagnozować bo nie wie.
A dodam że na 16" oponach też nie stukało nic, dopiero na 17" czasem:)

Niektórzy prorocy już mówili że to może magiel.
Ale najśmieszniejsze jest to że stuki pojawiały się od czasu do czasu i zazwyczaj wtedy kiedy nie było mechaników przy mnie:)

Dopiero po wielu wnikliwych poszukiwaniach znalazło się to miejsce w kolumnie na łączeniu:)

SPIDER-ek - 06-06-2012, 12:02

Panowie, z coraz to większą ilością kilometów coraz to większego banana mam na twarzy, związanego z tym usztywnieniem kolumny kierowniczej, aż chce sie jeździć :)
Układ kierowniczy stał się bezpośredni i poprostu przy prędkości aż chce się deptać pedał bardziej, bo wiesz że Galancik reaguje na wszystko:)

SPIDER-ek - 14-06-2012, 00:02

Dzisiaj mi przez głowę przeszła myśl, żeby kupić o takie coś Galant VR4: http://otomoto.pl/mitsubi...-C24705277.html


W związku z tym pytanko, czy ktoś byłby zainteresowany kupnem mojego Galancika i jeżeli tak to ile chciałby dać?

Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to co było robione w linku: http://www.spiderek.za.pl/koszty.html

Owczar - 14-06-2012, 00:16

SPIDER-ek, przemyśl tę decyzję :) Może i jest wyjątkowy, ale każdy VR-4 miał kiedyś kierę z drugiej strony. Jeśli nie robiłeś tego sam, to ryzyko jest zawsze. Do tego junkers... Gazownicy nie radzą sobie z NA, a co dopiero mówić z turbo.

Szczerze mówiąc jak bym wolał coś co było robione na rynek europejski. Np takie Volvo S60R :)
http://otomoto.pl/volvo-s...-C24606360.html

Galant to piękne auto i tego nie zaprzeczam, ale konstrukcja coraz starsza, wnętrze trąca myszką...

SPIDER-ek - 14-06-2012, 00:26

Owczar, masz rację, z tym VR4 i Volvo.
szkoda że ktoś załozył gazownie do niego, bo jakoś nie trawie tego rozwiązania:) i pewnie pierwsze co bym się tego pozbył, ale to już kolejna lipa demontować coś co ktoś załozyl.

Ja wogóle przymierzałem sie do M6, ale wiesz jak to jest z żonami :) mam szlaban do kupowania samochodów powyżej 30tyś :)

Owczar - 14-06-2012, 00:29

SPIDER-ek napisał/a:
szkoda że ktoś załozył gazownie do niego, bo jakoś nie trawie tego rozwiązania:) i pewnie pierwsze co bym się tego pozbył, ale to już kolejna lipa demontować coś co ktoś załozyl.


LPG czemu nie, ale jak sam założę. Patrząc na te rzeźby to głowa puchnie...

SPIDER-ek napisał/a:
M6


Kryzys wieku średniego? ;> M5 by wystarczyło, M6 jest za bardzo lansiarskie ;)

SPIDER-ek - 14-06-2012, 00:35

Owczar napisał/a:
SPIDER-ek napisał/a:
M6

Kryzys wieku średniego? ;> M5 by wystarczyło, M6 jest za bardzo lansiarskie ;)


hehe, starzeje się i trzeba poprawić sobie morale:) Jakoś dizajn M6 mi się podoba, nie wiem dlaczego, chodź M5 też niczego sobie.

Kurde zawsze pod górke mam:)

Torp12 - 14-06-2012, 08:56

Owczar czy Ty zawsze musisz szukać problemów na sile??:)

Spiderek To ze gaz jest to nie znaczy że zaraz go moze nie byc to raz, a dwa to ze ten cudowny podtlenek jest zainstalowany wcale nie oznacza ze trzeba go uzywac i generalnie po problemie.

No i marudzenie na przekladke tez raczej jest nadwyrost bo wystarczy pojechac i zobaczyc na ile z glowa jest to zrobione...

Moim zdaniem Spiderek jak chcesz miec rakiete to bierz go smialo:)

Owczar - 14-06-2012, 09:18

Cytat:
Owczar czy Ty zawsze musisz szukać problemów na sile??:)


Ja po prostu jestem realistą ;)

Samo auto ciekawa opcja. Czarna poliftowa sztuka w sedanie, nie padła ofiarą tuningu... Jedynie drobne poprawki lakiernicze m.in. na zderzaku. Mateusz chyba sam robił przekładkę więc pewnie może powiedzieć sporo na ten temat.

Torp12 - 14-06-2012, 09:24

Owczar napisał/a:
[Ja po prostu jestem realistą ;)



Raczej pesymistą ;)

Anonymous - 14-06-2012, 10:03

przekładka zrobiona z głową, moim zdaniem :P
te drobne poprawki zderzaka to w szczecinie babka go na parkingu przy cofaniu nie zauważyła.

więcej w temacie o vr4. autem jeździłem, baaaaaaardzo zdrowa seria :twisted:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group