To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Wypięcie sworznia wahacza

marcinzam - 21-04-2013, 11:03

malina_drizzt napisał/a:
mohinder napisał/a:
Powiedzcie mi proszę dlaczego wahacz z tej aukcji tyle ma kosztować. Nie rozumiem dlaczego miałbym za niego tyle zapłacić. Czy to jakaś super firma? Cena wydaje mi się bardzo wysoka.

http://allegro.pl/wahacz-...3145544376.html


TO jest klasyczne polowanie na jelenia. :D


wysyłka mogłaby być gratis :D

Krzyzak - 22-04-2013, 09:01

mohinder napisał/a:
Wydaje mi się że nie ma znaczenia lewy czy prawy.
masz rację - wydaje się :P
różnice były już opisywane - tuleja w środku jest inaczej zamontowana (pod innym kątem) - to jest 7*, więc różnica niewielka, ale widoczna

mohinder - 23-04-2013, 00:11

Dziękuję bardzo za odpowiedz. Czyli w samym kształcie wahacza nie ma różnic jak widać. Albo może i nie. Bo sama tuleja chyba jest taka sama więc aby włóżyć ją pod odpowiednim kątem to otwór w wahaczu musi byc pod kątem. W takim razie jak zabiorę się za regenerację to nie musze zwracac uwagi który lewy czy prawy.
To mi troche wyjasniło.
Pozdrawiam

robertdg - 23-04-2013, 08:40

Lepiej zwróć uwagę na to który jest lewy który prawy, najprostsza metoda to postawić denkiem sworznia na kawałku prostego stołu i wsadzić pręt w tuleje na końcu wahacza - bardzo fajnie widac róznice pomiędzy jednym a drugim.
Tomek - 23-04-2013, 08:50

mohinder napisał/a:

Dziękuję bardzo za odpowiedz. Czyli w samym kształcie wahacza nie ma różnic jak widać. Albo może i nie. Bo sama tuleja chyba jest taka sama więc aby włóżyć ją pod odpowiednim kątem to otwór w wahaczu musi byc pod kątem. W takim razie jak zabiorę się za regenerację to nie musze zwracac uwagi który lewy czy prawy.
To mi troche wyjasniło.
Pozdrawiam


nie martw się, nie musisz opisywać który jest który
nie zamontujesz na odwrót, chyba, że nagniesz konstrukcję auta :badgrin:

tak jak pisze robertdg, włożyć pręt czy nawet ołówek i już widać różnice

robertdg - 23-04-2013, 09:01

tomek84, Byli tacy którym się udawało montować na odwrót, wbrew pozorom nie wymaga to wielkiego wysiłku
Tomek - 23-04-2013, 09:03

robertdg napisał/a:

tomek84, Byli tacy którym się udawało montować na odwrót, wbrew pozorom nie wymaga to wielkiego wysiłku


to tylko pogratulować siły i sprytu

Marcino - 23-04-2013, 09:24

tomek84 napisał/a:
nie martw się, nie musisz opisywać który jest który
nie zamontujesz na odwrót, chyba, że nagniesz konstrukcję auta

A się ostanio zastanawiałem czy można pomylić przy montażu..:D

To na której tulei ma być kąt 7" na środkowej jak pisze Krzyżak czy na tylnej jak pisze robertdg zeby sprawdzić?

Krzyzak - 23-04-2013, 11:11

Marcin - na środkowej

znam osobiście taki warsztat w Gdańsku, gdzie im się udało założyć proste odwrotnie

mohinder - 24-04-2013, 14:07

No dobrze, powiedzmy, że znajdzie się sprytny który założy odwrotnie to jak będzie sieto zachowywało, jaki będzie efekt?
Marcino - 24-04-2013, 21:04

inny kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.. czyli.... na zakretach bedzie ścianać opony pewnie
robertdg - 24-04-2013, 22:18

Auto będzie się dziwacznie prowadzić, ale kąty WSZ rzadko kiedy bywają w normach przy starszych autach - one decydują o stabilności auta w zakrętach i przy wyższych predkościach, mają mniej wspólnego z zuzyciem opon niż katy PK.
Vtec88 - 25-04-2013, 21:05

jak przy skrecaniu w miejscu strzela i przy wjechaniu w dziure mocno puknie to bedzie sworzen wachacza prostego ? czy banan ?
fj_mike - 25-04-2013, 22:50

Vtec88, wymacać je dokładnie brechą i będzie wiadomo. Jak nie to wstrzyknij w podejrzany oliwy pod osłonę ;)
Jak się uciszy to masz winnego.

Vtec88 - 25-04-2013, 23:02

ale on nie skrzypi tylko tak strzela( puka)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group