To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - ASO - tu chwalimy i wieszamy psy

Colt3 - 16-02-2014, 15:52

Silnik miał być fabrycznie wzmocniony, od nowości! Żadnego "dozbrajania". Nikt mi nie mówił "wymienimy głowicę, zawory, itd.". Powiedziano, że silnik będzie wzmocniony tak jak w wersjach 5 drzwiowych przystosowanych do LPG wyjeżdżających z salonu.
Bizi78 - 16-02-2014, 16:36

W dzisiejszych czasach najlepiej wszystko brać na papierze :| .
Colt3 - 16-02-2014, 21:08

Niekoniecznie, wystarczą zeznania świadków.
mkm - 16-02-2014, 21:21

Nie wystarczą :wink:
Colt3 - 17-02-2014, 01:46

To się okaże :wink:
krzychu - 17-02-2014, 06:42

Colt3 - tylko i wyłącznie moim zdaniem:
- czy salon powiedział w prost, że samochód będzie przystosowany (ze wzmocnioną głowicą) od razu z fabryki?
- brak klimatyzacji to trochę kiepski przykład bo warto po prostu sprawdzić co się odbiera. Jak kupujesz TV to nie otwierasz pudelka czy nie jest rozbity? Albo czy to ten model co trzeba? Jak wyjdziesz za prób to znaczy, że Ty rozbiłaś... Wtedy nic Ci nie chroni. Samochód oczywiście nie jest w pudełku, ale jakby nie było klimatyzacji to byś od razu zauważyła?
- nie rozumiem na jakiej podstawie chcesz przedłużoną gwarancję na silnik skoro wymieniają to co mieli wymienić (w fabryce czy w salonie)....
- a przemyślenia na temat niezgodności towaru z umową to są dość płytkie daje Ci to bardzo duże możliwości. Swoją drogą jeśli salon nie potrafi doprowadzić samochodu do stanu zgodnego z umową w sensownym czasie to zażądaj zwrotu pieniędzy za samochód, bo to Ci umożliwia właśnie ta owa niezgodność... Do tego jeszcze jest coś takiego jak po prostu pomyłka i klient powinien to zrozumieć. Moim zdaniem w takiej sytuacji trzeba patrzeć na to czy sprzedawca chce rozwiązać problem polubownie i nie można tutaj żądać cudów na wierzbie ponieważ sprzedawca przechodzi w drugi stan czyli mam Cie kliencie w :butthead: . A jeśli sprzedawca jest od razu w drugim podejściu to należy tylko współczuć i dopingować...

[ Dodano: 17-02-2014, 06:48 ]
mkm - to co piszesz pewnie ma jakieś tam uzasadnienie w praktyce. Ale klient zamawiając A do tego B, a C ma być inne ma prawo oczekiwać, że dostanie to co zamówił.... Warto oczywiście takie rzeczy ustalać na piśmie, a przy odbiorze sprawdzić lub chociaż upewnić się co do stanu faktycznego...

Jackie - 17-02-2014, 17:10

Colt3 napisał/a:
Jedyne co mi zaoferowano to naprawę na gwarancji.

No cóż, błędy się zdarzają i jak widać dealer chce wyjść z tematu z twarzą. Miałaś pecha bo trafiłaś na sprzedawcę, któremu zabrakło wiedzy ( kto z Was jest bez grzechu i takie tam podbne ;) ) ale próbują załatwić temat, więc może nie będzie tak źle. Zapytam inaczej - czego Ty byś oczekiwała? (poza początkową lepszą obsługą ale to już było, mówimy co tu i teraz?)
mkm napisał/a:
Wszystkie dodatki (alarmy, LPG, przyciemnianie szyb, audio, orurowania, powłoki zabezpieczające, kredyty, ubezpieczenia itp.) u większości (jak nie wszystkich) dilerów wszystkich marek - nie tylko Mitsubishi, są wykonywane przez podwykonawców.

Tak.
mkm napisał/a:
Właściciel dilerni podpisuje umowę z właścicielem warsztatu i wio.

Nie. Dysponentem gwarancji jest MMC a nie dealer.
mkm napisał/a:
Osoba, z którą tak miło nam się dyskutuje przed kupnem z reguły jest po filologii romańskiej lub zrobiła licencjat z agroturystyki i nie ma bladego pojęcia o czym mówi. Cała jej wiedza to krótkie szkolenie i materiały promocyjne (są oczywiście wyjątki).

Ja Ci jednak wypłacę serdecznego kopa przy pierwszym spotkaniu, wiesz? ;)
mkm napisał/a:
Może obiecać gruszki na wierzbie i napleść dla naszego zadowolenia największe bzdury, bo dalsze nasze losy (i naszego auta) ma najdelikatniej pisząc w głębokim poważaniu...

Tylko amator tak ma. Profesjonalny sprzedawca zarabia na 2 samochodzie, zawsze ;)
krzychu napisał/a:
Moim zdaniem w takiej sytuacji trzeba patrzeć na to czy sprzedawca chce rozwiązać problem polubownie i nie można tutaj żądać cudów na wierzbie ponieważ sprzedawca przechodzi w drugi stan czyli mam Cie kliencie w

Dokładnie.
Reasumując - wpadka, bez dyskusji ale też wola żeby doprowadzić samochód do porządku, może warto dać im szansę?
Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.

rezon - 17-02-2014, 17:16

Colt3 napisał/a:
Zakupiłam w firmie Japan Motors (dealer Mitsubishi) pojazd Mitsubishi Colt. nadwozie 3-drzwiowe. Pojazd ten został wyposażony w fabryczną instalację LPG.
Jak samochód masz prywatnie: Rzecznik praw konsumenta albo prawnik i cała korespondencja za ich pośrednictwem. Samochód zakupiłaś z instalacją LPG i sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, niezgodności towaru z umową. Absolutnie nie wdawałbym się w dyskusję czy silnik miał być czy nie miał być wzmocniony. Silnik miał działać przez okres gwarancji i tyle. Nie dokładałaś sobie LPG w garażu u p. Józka tylko fabrycznie lub ASO Mitsubishi. Otrzymałaś jakieś informacje, że jak zamówisz samochód z LPG to ma prawo się zepsuć? Nie? to jak na początku. Jak masz kupiony na firmę - prawnik. Witamy w gronie "uszczęśliwionych" posiadaczy Mitsubishi na południu PL :( Właściwym zawodem do zakupu Mitsu jest prawnik - np. prokurator.

[ Dodano: 17-02-2014, 17:19 ]
Jackie napisał/a:
Tylko amator tak ma. Profesjonalny sprzedawca zarabia na 2 samochodzie, zawsze
i na kolejnych.... Całkowicie się z tym zgadzam. Mogę cytować?

[ Dodano: 17-02-2014, 17:22 ]
Jackie napisał/a:
Miałaś pecha
Colt3, Pociesz się, ja wg co niektórych miałem pecha jak stąd do Zimbabwe. :wink: Sorry Jackie - ale masz powiedzonko super, aż się chce cytować :lol: Nie mogłem się powstrzymać.... :D
mkm - 17-02-2014, 17:54

Jackie napisał/a:

mkm napisał/a:
Właściciel dilerni podpisuje umowę z właścicielem warsztatu i wio.

Nie. Dysponentem gwarancji jest MMC a nie dealer.

To niby jest oczywiste... ale z reguły problemy zaczynają się na linii dealer-podwykonawca :wink:
I teraz pytania.
Jeżeli przyciemniam szyby dla dealera to teoretycznie powinienem być przeszkolony przez importera, a moja gwarancja jest nieistotna, ponieważ ewentualne naprawy dokonają pracownicy serwisu, a nie ja?
Czy przyciemniając szyby mogę demontować tapicerkę i same szyby czy obowiązek należy do przeszkolonych pracowników dealera, a ja tylko kleję?
Czy wybór folii należy do mnie czy dealera czy importera czy jeszcze kogoś innego?

Jackie napisał/a:

Ja Ci jednak wypłacę serdecznego kopa przy pierwszym spotkaniu, wiesz? ;)

Przecież napisałem, że są wyjątki :badgrin: ale i tak go serdecznie przyjmę :D

Jackie - 18-02-2014, 09:17

rezon napisał/a:
Całkowicie się z tym zgadzam. Mogę cytować?

rezon napisał/a:
Sorry Jackie - ale masz powiedzonko super, aż się chce cytować

Jeszcze trochę a zacznę tantiemy pobierać ;) Ale oczywiście możesz cytować ;)
rezon napisał/a:
Jak samochód masz prywatnie: Rzecznik praw konsumenta albo prawnik i cała korespondencja za ich pośrednictwem. Samochód zakupiłaś z instalacją LPG i sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, niezgodności towaru z umową. Absolutnie nie wdawałbym się w dyskusję czy silnik miał być czy nie miał być wzmocniony. Silnik miał działać przez okres gwarancji i tyle. Nie dokładałaś sobie LPG w garażu u p. Józka tylko fabrycznie lub ASO Mitsubishi. Otrzymałaś jakieś informacje, że jak zamówisz samochód z LPG to ma prawo się zepsuć? Nie? to jak na początku. Jak masz kupiony na firmę - prawnik.

No wszystko racja, chcąc iść na przysłowiowe udry tak należy zrobić niemniej sądzę, że korzystniej dla obu stron będzie się dogadać. Japan Motors to duża i poważna firma, myślę, że potrafią liczyć i wierzę, że finalnie zachowają wobec klienta twarz.
rezon napisał/a:
Właściwym zawodem do zakupu Mitsu jest prawnik - np. prokurator.

Przesadzasz Waszeć, przesadzasz.
mkm napisał/a:
Jeżeli przyciemniam szyby dla dealera to teoretycznie powinienem być przeszkolony przez importera, a moja gwarancja jest nieistotna, ponieważ ewentualne naprawy dokonają pracownicy serwisu, a nie ja?

Każda modyfikacja nieujęta w gwarancji fabrycznej jest jej naruszeniem, za które ponosi odpowiedzialność dokonujący modyfikacji (tu: zlecenie jest od delaera więc on jest odpowiedzialny za zmiany) więc wyłączona jest odpowiedzialność gwaranta. Ty jako podwykonawca odpowiadasz przed zleceniodawcą (tu: dealer) i udzielasz mu gwarancji na wykonaną usługę.
mkm napisał/a:
Czy przyciemniając szyby mogę demontować tapicerkę i same szyby czy obowiązek należy do przeszkolonych pracowników dealera, a ja tylko kleję?

Teoretycznie tak właśnie powinno być ale czynności są na tyle proste, że zazwyczaj wykonuje je warsztat oklejający.
mkm napisał/a:
Czy wybór folii należy do mnie czy dealera czy importera czy jeszcze kogoś innego?

Ja, zlecając taką usługę, zdaję się na profesjonalizm współpracującej firmy.
mkm napisał/a:
Przecież napisałem, że są wyjątki ale i tak go serdecznie przyjmę

Deal! ;)
Pazdrawliajem

prosto - 24-02-2014, 10:19

wielu narzeka na ASO mitsubishi, ja osobiscie z nim nie miałem doczynienia za to z Renault mam troche doswiadczenia - oto jacy profesionalisci tam pracują hehhe (mój meil z zapytaniem do nich , po czym przekazywanie mojego meila do innych pracowników celem uzyskania odpowiedzi)

screen w linku, kolejnosc czytania od dołu

http://imageshack.com/a/img839/3329/z1zd.jpg

mjsystem - 24-02-2014, 13:59

prosto napisał/a:
za to z Renault mam troche doswiadczenia

Dobre :mrgreen:

Colt3 - 17-03-2014, 20:37

Witam wszystkich.

Chciałabym poinformować, że panowie z Japan Motors stanęli na wysokości zadania.

Bezpłatnie przedłużono gwarancję (gwarancja diamentowa) do 5 lat / 300.000 km.

Również zaproponowano 3 przeglądy na koszt Japan Motors.

Propozycja została przyjęta - w końcu chodziło mi tylko o spokojną jazdę w ciągu najbliższych lat.

Od 28 lutego śmigam Coltem i liczę, że już takiej awarii nie będzie.


Pozdrawiam

Tomek - 17-03-2014, 20:47

Colt3, no, ale rozumiem, że silnik też wymienili?? albo doprowadzili do stanu zgodnego z umową?
Dj Lexus - 17-03-2014, 22:36

Colt3 :thumbleft:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group