To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia

Krzyzak - 15-03-2012, 07:12

zrobienie magla, to nie takie hop siup :) - najpierw trzeba ocenić jego stan, bo może to drążek stuka (zdarza się w Galu)
test magla można zrobić dopiero po jego wymontowaniu, co wiąże się ze sporą pracą
a sama regeneracja też nie jest tania - ale na alle reklamują się firmy, które robią to naprawdę profi

tommyc1 - 15-03-2012, 09:26

No to mam nadzieję, że drążek... :rolleyes: Ale może predzej go sprzedam niż to naprawię. Na alledrogo widziałem maglownice po ok 200zł ale nie wiem jaki ich stan
marcinzam - 24-03-2012, 19:17

czy zużyte tuleje zwrotnicy w tylnym zawieszeniu mogą mieć wpływ na bujanie tyłem czy tylko tuleje wahaczy ?
robertdg - 24-03-2012, 20:50

marcinzam napisał/a:
czy zużyte tuleje zwrotnicy w tylnym zawieszeniu mogą mieć wpływ na bujanie tyłem
Mogą
Torp12 - 04-04-2012, 21:09

Wahacze tylne wygięte (mimośrodowe) firmy SH - dadzą rade ?? Co sądzicie?
Krzyzak - 04-04-2012, 23:24

Torp12 napisał/a:
firmy SH - dadzą rade ?
spokojnie, tylko tradycyjnie guma na sworzniu do wymiany
Torp12 - 04-04-2012, 23:29

Krzyzak napisał/a:
spokojnie, tylko tradycyjnie guma na sworzniu do wymiany


A na jaka i gdzie ja dostac najprosciej?

A ta guma do niczego sie nie nadaje?

Stara oryginalna nie da rady?

Owczar - 04-04-2012, 23:32

Torp12, a sworznie kucneły czy tuleje? Gumę można dostać u Japaneze, ale co po sworzniu jak i tuleja w tym wahaczu słaba...
Torp12 - 04-04-2012, 23:36

Owczar napisał/a:
Torp12, a sworznie kucneły czy tuleje? Gumę można dostać u Japaneze, ale co po sworzniu jak i tuleja w tym wahaczu słaba...


Owczar w sumie ani to ani to. Zbieznosc bede robil a Marek mowi ze jak mimosrod stanie to moze go nie wyjac z tulejki...

Owczar - 04-04-2012, 23:42

No i dobrze mówi :) Lepiej kup nowe tuleje i śruby, a wahacz zostaw stary.

U siebie chciałem zrobić zbieżność... a kończy się wymianą wszystkich tulei z tyłu, nowe śruby i łączniki.

fj_mike - 04-04-2012, 23:44

Owczar napisał/a:
ale co po sworzniu jak i tuleja w tym wahaczu słaba...

No właśnie :?
Jak się [-o< to pociągnie dłużej. Jak nie to :butthead:

Torp12 - 04-04-2012, 23:46

Owczar napisał/a:
No i dobrze mówi :) Lepiej kup nowe tuleje i śruby, a wahacz zostaw stary.



A tulejki skad bo sruby juz mam :]

Owczar - 04-04-2012, 23:48

No właśnie nie wiem gdzie normalne, ale można zawsze poliuretany kupić:
http://poliuretany.olkusz...etria-1szt.html

Torp12 - 05-04-2012, 00:07

Owczar napisał/a:
No właśnie nie wiem gdzie normalne, ale można zawsze poliuretany kupić:
http://poliuretany.olkusz...etria-1szt.html


Sam juz nie wiem. Musze pomyslec bo niedlugo bede mial drugi samochod w czesciach;)

Owczar - 05-04-2012, 00:12

2.0 czy 2,5? :)

Ja też ma drugi w częściach, ale pomimo tego, że ma przebieg o 100k mniejszy to tuleje są w słabym stanie przez to że stał. Dlatego zdecydowałem się na komplet tulei na tył żeby mieć spokój na dłużej. Zobaczymy jak się to spisze.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group