To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czterołapa pantera

danino88 - 04-07-2012, 00:15

Cytat:
Wiem po sobie, ze auto musi w koncu wyjechac, bo im dluzej sie przeciaga grzebanie, tym trudniej dokonczyc projekt.


też tak miałem jednak projekt, szczególnie mechaniczny dobiega końca i można autem normalnie zacząć jeździć :)

Krzyzak - 04-07-2012, 06:51

ja bym najpierw pojeździł trochę...
a może w tzw. międzyczasie pojawi się silnik do dłubania na boku i potem zamiast rozkładać obecny, to tylko wrzucisz drugi - zawsze mniej pracy i przyjemniej się dłubie, gdy silnik na wierzchu

rosomak1983 - 04-07-2012, 09:28

Krzyzak napisał/a:
może w tzw. międzyczasie pojawi się silnik do dłubania na boku i potem zamiast rozkładać obecny, to tylko wrzucisz drugi - zawsze mniej pracy i przyjemniej się dłubie, gdy silnik na wierzchu

Darku ja juz mam ze dwa takie silniki jeszcze :P wiec jakby co jest w czym dłubac.
Moze i tak zrobie, a np znajde jeszcze kute tłoki.

Dzis chce miske zdjac, ponoc choc raz przy docieraniu trzeba, pozatym cieknie mi z niej :P jak i z uszczelniacza na dole któregos, tak Corteco :roll:
Tylko ta pogoda chora... :o W dodatku podnosnik hydrauliczny sie zepsuł badziewie zwróce, macie jakis do polecenia mały a dobry ???

rapart - 04-07-2012, 09:59

rosomak1983 napisał/a:
została przepustnica :doubt: Rapart ile ma ta z GTO czu z czego to zakładałes...

Nie pamiętam niestety, ale łatwo to obliczyć - ta przepustnica nie posiada żadnej zwężki, więc średnica zewnętrzna minus grubość ścianki. Na zewnątrz jest taka sama jak w 4G92 i pewnie każdym Mitsu. Wyjdzie więc ok. 65mm, ponieważ na zewnątrz powinno być 68mm. Moja jest z GTO/3000GT.

Krzyzak - 04-07-2012, 12:30

rosomak1983 napisał/a:
z uszczelniacza na dole któregos, tak Corteco
znaczy NOK w pudełku? - bo były różne...
Japaneze mówił mi o wyrobieniu wałków - mimo, że guma, to potrafi po latach zrobić rowek
dlatego teraz nabijam ciut płyciej albo głębiej i wtedy nie cieknie... też NOKi biorę, bo jednak nie ma za bardzo alternatywy - POSów nie dostałem (HMC nawet nie odpisało) a THO nie widziałem...

rosomak1983 - 04-07-2012, 12:56

[quote="Krzyzak"]znaczy NOK w pudełku? - bo były różne...
Krzyzak napisał/a:
ote="Krzyzak"]Japaneze mówił mi o wyrobieniu wałków - mimo, że guma, to potrafi po latach zrobić rowek

patrzyłem nie ma zadnego rowka czy zadry.

Krzyzak napisał/a:
też NOKi biorę, bo jednak nie ma za bardzo alternatywy - POSów nie dostałem (HMC nawet nie odpisało) a THO nie widziałem...

Ajusa testuje własnie same uszczelniacze sa jakby ciasniejsze i porzadnie mi wyglada ta guma.

Piwor - 06-07-2012, 00:51

Krzyzak napisał/a:
Japaneze mówił mi o wyrobieniu wałków - mimo, że guma, to potrafi po latach zrobić rowek

Miałem tak w Signum 3.2

m6riano - 07-07-2012, 03:49

rosomak1983 napisał/a:
Ajusa

u mnie spod dekla leci jak z fontanny..po 8tkm

rosomak1983 - 07-07-2012, 07:27

Mówisz o uszczelce pokrywy zaworów czy o uszczelniaczach wałków ???
Krzyzak - 07-07-2012, 23:35

jakoś też ajusa mi się średnio kojarzy - wiem z dobrego źródła, że np. lpg + uszczelka głowicy ajusa = problem po max. roku
generalnie u siebie bym nie zakładał

rosomak1983 - 08-07-2012, 13:08

Krzyzak napisał/a:
wiem z dobrego źródła, że np. lpg + uszczelka głowicy ajusa = problem po max. roku

tak pod głowice bym nie załozył, no przynajmniej tej grafitowej. Bo ta metalowa jest ponoc bardzo dobra. W kazdym badz razie reszta uszczelek wyglada bardzo solidnie. Na głowice wyglada kiepsko (ta grafitowa)
Jesli mowa o uszczelniaczach, to jak narazie jest ok (w lancerze), a wbijałby sie duzo ciasniej niz Corteco.

m6riano - 08-07-2012, 17:04

rosomak1983 napisał/a:
uszczelce pokrywy zaworów

rosomak1983 - 22-07-2012, 17:39

Wymiana uszczelniacza wału, pompy oleju a takze uszczelek pod deklem pompy nasaczonych loctite. Uszczelniacze Ajusa, w lancerze suchutko wiec i tutaj trzeba zastapic było bardziewne corteco :D Powolutku do przodu z powodu zapracowania działam nocami. :D


Uploaded with ImageShack.us

rosomak1983 - 26-07-2012, 02:45

Auto gałgan olejowy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Uploaded with ImageShack.us

Krzyzak - 26-07-2012, 06:32

dasz znać, jak się sprawują te ajusy
u mnie w bordowym NOK przestał cieknąć - po wymianie oleju na 5W50 Mobila
zresztą nie wiem nawet czy był to uszczelniacz (wymieniany kilkaset km wcześniej), bo nie miałem czasu tego porozkręcać...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group