Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia
borsak1 - 16-12-2013, 10:22
Jałowa dyskusja, outek daje radę w terenie na epwno lepiej niż superb, mondeo czy passat ale pewnie gorzej niż Pajero, czy Hilux.
elektri - 16-12-2013, 10:36
krzychu napisał/a: | nowsze Pajero mają dużo lepszy system kontroli trakcji, który potrafi lepiej kontrolować przednie koła niż ten w Outlanderze/ASX-ie |
Ja poczekam na pierwszy śnieg i napiszę, czy jeździ się lepiej niż Octavką....
Dywagacje o wyższości napędu T-34, nad Panzerkampfwagen VI Tiger jakoś nie wnoszą za wiele do tego wątku...
lexus - 16-12-2013, 12:11
Przypominam że aby wyjechać z zaspy należy wyłączyć asp i oczywiście wł. lock
elektri - 16-12-2013, 12:24
lexus napisał/a: | Przypominam że aby wyjechać z zaspy należy wyłączyć asp i oczywiście wł. lock |
To pierwsze wyłączałem w Octavce i z reguły pomagało
Dla tego drugiego właśnie wybrałem O III.
Można samemu decydować jaki napęd się używa
W innych oglądanych programista decydował by za mnie
mitsu00 - 16-12-2013, 12:39
lexus napisał/a: | Przypominam że aby wyjechać z zaspy należy wyłączyć asp i oczywiście wł. lock | Tyle ze jak juz w tej zaspie stoisz zakopany, to moze juz byc za pozno Powyzsze ustawienia powinno sie zalaczyc zanim zapuszczamy sie w gleboki snieg i potem z rozpedu do przodu
krzychu - 16-12-2013, 13:07
elektri napisał/a: |
W innych oglądanych programista decydował by za mnie |
Zazwyczaj ma rację
A swoją drogą o ile na śniegu to może być prawda to na lodzie załączone ESP może tylko pomóc w wyjechaniu/ruszeniu. Dowody w dziale ASX nagrane przez użytkowników.
A w skodzie można dostać za dopłatą elektroniczną szperę (ile daje można zobaczyć na YT) więc jak ktoś ma wyłączanie ESP (także szpery) też jest dyskusyjne....
LemaC100 - 16-12-2013, 13:19
Witam,
Panowie jak długo czekaliście na OIII po podpisaniu umowy kupna ?
elektri - 16-12-2013, 13:21
krzychu napisał/a: | Zazwyczaj ma rację |
Pod warunkiem, że "akurat jestem statystycznym Kowalskim".
Ja wole jednam mieć coś do powiedzenia
krzychu napisał/a: | A w skodzie można dostać za dopłatą elektroniczną szperę |
Zgadza się, razem z pakietem na bezdroża tworzy to "cross country" dla ubogich
Życie pokazuje, że nie wystarczy mieć samochód wyposażony "we wszystko"....
Najważniejsze, to wiedzieć co do czego służy i jak tego używać....
A przede wszystkim MYŚLEĆ PRZED, a nie po szkodzie.
rezon - 16-12-2013, 13:23
krzychu napisał/a: | to na lodzie załączone ESP może tylko pomóc w wyjechaniu/ruszeniu. | ESP nigdy nie pomaga w ruszaniu/wyjeżdżaniu. Ten system zupełnie do czego innego służy. Do wyjechania może służyć ASR albo wspomniany EDS (VW). Wyłączenie ESP powoduje z reguły wyłączenie również innych systemów wspomagania kierowcy oprócz ABS.
elektri - 16-12-2013, 13:24
LemaC100 napisał/a: | Panowie jak długo czekaliście na OIII po podpisaniu umowy kupna ? |
To zależy gdzie jest samochód.
Mój wtedy jeszcze (albo już) płynął....
Od momentu dotarcia na "suchy ląd" ( podejrzewam że był to nasz port) dwa i pół tygodnia.
LemaC100 - 17-12-2013, 10:53
No to odbiór początkiem 2014 :) OIII Intense + z kontrowersyjnym CVT
elektri - 17-12-2013, 12:47
LemaC100 napisał/a: | No to odbiór początkiem 2014 |
Mój "formalnie" był w salonie po chyba trzech dniach od dopłynięcia...
Jednak "dodatkowe akcesoria" w postaci haka i przygotowywanie do wydania zajęły im 10 dni.....
A i tak nie wyrobili się z chlapaczami .....
merka - 17-12-2013, 13:18
LemaC100 napisał/a: | No to odbiór początkiem 2014 :) OIII Intense + z kontrowersyjnym CVT |
Gratuluję decyzji! Oby się dobrze prowadziło!
LemaC100 - 17-12-2013, 14:07
W zasadzie decyzja zakupu zapadła juz w lipcu. Problemem była wersja, początkowo myślałem o 2WD, ostatecznie wybrałem Intense + 4WD . Co do wrażeń z jazd próbnych CVT jak najbardziej mi odpowiada przy założeniu, że używam od czasu do czasu łopatki.
merka - 17-12-2013, 15:06
My też na początku myśleliśmy o 2WD i wersji intense, ale później doszliśmy do wniosku, że jak już SUV, to lepiej 4x4 mieć niż nie mieć. Co więcej, niektórzy straszyli nas, że lepiej automat, bo w SUVach szybciej palą się sprzęgła przy nieumiejętnym prowadzeniu. A teraz jeszcze zastanawiamy się, czy potrzebny nam ten trzeci rząd siedzeń i kamerka cofania, czy damy radę bez i zaoszczędzimy 12k biorąc wersję intense bez plusa...
|
|
|