To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

borsak1 - 16-12-2013, 10:22

Jałowa dyskusja, outek daje radę w terenie na epwno lepiej niż superb, mondeo czy passat ale pewnie gorzej niż Pajero, czy Hilux.
elektri - 16-12-2013, 10:36

krzychu napisał/a:
nowsze Pajero mają dużo lepszy system kontroli trakcji, który potrafi lepiej kontrolować przednie koła niż ten w Outlanderze/ASX-ie

Ja poczekam na pierwszy śnieg i napiszę, czy jeździ się lepiej niż Octavką....

Dywagacje o wyższości napędu T-34, nad Panzerkampfwagen VI Tiger jakoś nie wnoszą za wiele do tego wątku... ;)

lexus - 16-12-2013, 12:11

Przypominam że aby wyjechać z zaspy należy wyłączyć asp i oczywiście wł. lock
elektri - 16-12-2013, 12:24

lexus napisał/a:
Przypominam że aby wyjechać z zaspy należy wyłączyć asp i oczywiście wł. lock

To pierwsze wyłączałem w Octavce i z reguły pomagało :)
Dla tego drugiego właśnie wybrałem O III.
Można samemu decydować jaki napęd się używa :)

W innych oglądanych programista decydował by za mnie :(

mitsu00 - 16-12-2013, 12:39

lexus napisał/a:
Przypominam że aby wyjechać z zaspy należy wyłączyć asp i oczywiście wł. lock
Tyle ze jak juz w tej zaspie stoisz zakopany, to moze juz byc za pozno :twisted: Powyzsze ustawienia powinno sie zalaczyc zanim zapuszczamy sie w gleboki snieg i potem z rozpedu do przodu
krzychu - 16-12-2013, 13:07

elektri napisał/a:

W innych oglądanych programista decydował by za mnie :(


Zazwyczaj ma rację :P

A swoją drogą o ile na śniegu to może być prawda to na lodzie załączone ESP może tylko pomóc w wyjechaniu/ruszeniu. Dowody w dziale ASX nagrane przez użytkowników.

A w skodzie można dostać za dopłatą elektroniczną szperę (ile daje można zobaczyć na YT) więc jak ktoś ma wyłączanie ESP (także szpery) też jest dyskusyjne....

LemaC100 - 16-12-2013, 13:19

Witam,

Panowie jak długo czekaliście na OIII po podpisaniu umowy kupna ?

elektri - 16-12-2013, 13:21

krzychu napisał/a:
Zazwyczaj ma rację

Pod warunkiem, że "akurat jestem statystycznym Kowalskim".
Ja wole jednam mieć coś do powiedzenia :)
krzychu napisał/a:
A w skodzie można dostać za dopłatą elektroniczną szperę

Zgadza się, razem z pakietem na bezdroża tworzy to "cross country" dla ubogich ;)

Życie pokazuje, że nie wystarczy mieć samochód wyposażony "we wszystko"....

Najważniejsze, to wiedzieć co do czego służy i jak tego używać.... :)

A przede wszystkim MYŚLEĆ PRZED, a nie po szkodzie.

rezon - 16-12-2013, 13:23

krzychu napisał/a:
to na lodzie załączone ESP może tylko pomóc w wyjechaniu/ruszeniu.
ESP nigdy nie pomaga w ruszaniu/wyjeżdżaniu. Ten system zupełnie do czego innego służy. Do wyjechania może służyć ASR albo wspomniany EDS (VW). Wyłączenie ESP powoduje z reguły wyłączenie również innych systemów wspomagania kierowcy oprócz ABS.
elektri - 16-12-2013, 13:24

LemaC100 napisał/a:
Panowie jak długo czekaliście na OIII po podpisaniu umowy kupna ?


To zależy gdzie jest samochód.

Mój wtedy jeszcze (albo już) płynął....

Od momentu dotarcia na "suchy ląd" ( podejrzewam że był to nasz port) dwa i pół tygodnia.

LemaC100 - 17-12-2013, 10:53

No to odbiór początkiem 2014 :) :) OIII Intense + z kontrowersyjnym :) CVT
elektri - 17-12-2013, 12:47

LemaC100 napisał/a:
No to odbiór początkiem 2014


Mój "formalnie" był w salonie po chyba trzech dniach od dopłynięcia...

Jednak "dodatkowe akcesoria" w postaci haka i przygotowywanie do wydania zajęły im 10 dni.....
A i tak nie wyrobili się z chlapaczami ..... :evil:

merka - 17-12-2013, 13:18

LemaC100 napisał/a:
No to odbiór początkiem 2014 :) :) OIII Intense + z kontrowersyjnym :) CVT


Gratuluję decyzji! Oby się dobrze prowadziło!

LemaC100 - 17-12-2013, 14:07

W zasadzie decyzja zakupu zapadła juz w lipcu. Problemem była wersja, początkowo myślałem o 2WD, ostatecznie wybrałem Intense + 4WD . Co do wrażeń z jazd próbnych CVT jak najbardziej mi odpowiada przy założeniu, że używam od czasu do czasu łopatki.
merka - 17-12-2013, 15:06

My też na początku myśleliśmy o 2WD i wersji intense, ale później doszliśmy do wniosku, że jak już SUV, to lepiej 4x4 mieć niż nie mieć. Co więcej, niektórzy straszyli nas, że lepiej automat, bo w SUVach szybciej palą się sprzęgła przy nieumiejętnym prowadzeniu. A teraz jeszcze zastanawiamy się, czy potrzebny nam ten trzeci rząd siedzeń i kamerka cofania, czy damy radę bez i zaoszczędzimy 12k biorąc wersję intense bez plusa...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group